İlk uzun sohbet

9 1 0
                                    

Ben bir kez daha kazanmanın hazzını yaşarken butterfly  bir kez daha kaybetmenin üzüntüsünü yaşıyordu . İkimizde ayrı duygular içerisindeyim sözde ama ikimizde de ortak bir duygu vardı o an içinde bulunduğumuz  andan memnun ve mutluyduk . Bilgisayarın karşısına geçtiğimde değil de artık butterfly ile karşılıklı oyun oynarken sanki bütün huzursuzluklar  siliniyordu hafızamdan . Oyun bitmiş ve ben bir an bu düşüncelere girmiştim ki Butterfly  yine mesajları doldurmuş .
-yine mi kaybettim
-biraz öyle oldu galiba
- Galiba senin karşında zafer kazanamayacağım
- öyle düşünme ikimizde yeni öğreniyoruz benimki acemi şansı diyelim
- inanırdım sana tabi bu zeka değil de şans oyunu olsaydı
-:) eminim kazanacaksın
- Ne diyelim belki bir gün
-Butterfly
-efendim
- anlamı ne neden Butterfly
- zamanında izlediğim çok hoşuma giden bir filmin adı Butterfly kelebek etkisi
-anladım hiç denk gelmedi izlemedim
-belki birgün birlikte izleriz
-diyorsun
-demişim bile
-Ne diyelim nasip
-o zaman bir söz ver izlemeyeceksin
-söz
Bu sözü vermiştim o an ama kendim bile verdiğim söze inanmayarak. Çünki karşımdaki kimdi neyin necisiydi bunu bile bilmiyordum .
-Ablama bilgisayar lazım nişanlısı ile konuşacak sonra devam edelim mi Gardenone
-tabi  ki Butterfly  görüşürüz
-görüşürüz ilerleyen saatlerde girerim
-tamam görüşürüz
Bilgisayarı kapattım ve uzandım şöyle bir geçmişime baktım bu Butterfly ın üzerimde bıraktığı etkiden miydi vermiş olduğum sözden mi bilmiyorum  ama geçmişimde aşka sevgiye dair birşeyler aradım . Ama yoktu .
8 yaşımda köyden şehre taşınmıştık kalabalık bir ailenin en küçük bireyi idim. Köyde özgür şehirde mahkum gibi olmuştum çünki büyük şehir boğmuştu adapte olamamıştım . Ne çevreye ne mahalleye ne okula ne arkadaşlarıma . Sonra bir anda büyüdüm sanırım ilkokul çağlarında bir kadir vardı en iyi arkadaşım çocuktum çocukluk aşkı derler ya değildi tek konuştuğum erkekti kadir ama en yakın arkadaşım olarak . Sonra zaten liseye başladım Kız Meslek Lisesi olduğu için yine çevremde bir erkek yoktu duygusal birşey yaşayacağım . Ki istemiyordum da çünki ilkokulda teklif eden birkaç erkeğe fiziki şiddet uyguladığım için kimse yakınlaşmıyordu da bana . Ama şimdi Buttefly hayatıma girince kendimce benim bunları düşünmem doğru muydu ? Yaşını bilmiyorum nasıl birisi bilmiyorum . Nasıl görünüyor bilmiyorum. Çalışıyor mu ? Okuyor mu ? Nereli ? Hiçbirşey bilmiyordum hakkında neyse ya sanırım sadece düşünmek istediğim için düşünüyorum bunları yoksa birşey hissettiğim için değil . Kalkıp biraz ders çalıştım sınavımı unutmuş değilim sonuçta abim yüzünden tek başıma girecek olduğum bir matematik sınavım vardı . Biraz derse çalıştıktan sonra sanırım girmiş olacağını  umut ederek bilgisayarı tekrar açtım uygulamaya girdim ama Butterfly aktif değildi bir el santranç oynadım başka birisiyle yine kazandım ama mutlu olmadım . Neden bilmiyorum ama Butterfly ı yenmek  daha keyifli geldi oyunu bıraktım uygulama açıktı . Bilgisayar karşımda göz ucuyla arada Butterfly ın aktif olup olmadığını kontrol ederken bir taraftan da sınava çalışıyordum. Aradan ne kadar vakit geçti bilmiyorum. Ama bir mesaj düştü PC ye .
-orda mısın
Hemen cevap vermedim bekliyor gibi görünmemek için
-sanırım oyundasın  mesaja cevap vermediğine göre
Hoşuma gitti açıkçası attığı mesaj biraz daha bekledim
- çok zamanım yok birkaç el oynayalım mı
Nee?? Zamanı mı yokmuş biraz pişman olmuş olabilirim hemen cevap vermediğim için hayır yani  konuşmak için değil Butterfly a karşı zafer kazanma arzusu ile dolup taştığım için pişman oldum .
- burdayım Butterfly ders çalışıyordum görmedim kusura bakma
-Ne dersi
-sınavım var ona çalışıyorum
- hangi ders
-matematik
-anladım sen sınava çalış istersen sonra oynayalım
-yok oynayalım birkaç saattir çalışıyorum zaten mola  verebilir hatta sonlandırabilirim.  Yoksa sen yine yenilmekten mi korkuyorsun ?
- :) özgüvenine hayranım tabiki korkmuyorum sana yenilmek bile güzel ama bu defa ben kazanacağım
- Hadi görelim  bakalım
-bol şanslar Gardenone
-sizede
Tabiki oynadığımız bütün oyunları yine ben kazandım .
-tebrikler  yine kazandın
-teşekkür  ederim birşey sorabilir miyim
-tabiki ama çalıştığım yerden olsun
Deli gibi merak ediyordum düşünmeden sordum düşünseydim soramazdım biliyorum .
-kaç yaşındasın
- 20 yaşındayım
-hmm
-hmmm sen kaç yaşındasın peki
-17
-hmm
-çalışıyor musun ,okuyor musun peki
-evet çalışıyorum 
-Ne iş yapıyorsun
-gazete basım merkezinde
- anladım 
-seni biliyorum okuyorsun ama kaçıncı sınıftasın
- lise son
-az kalmış mezuniyete desene
-daha eğitim ve öğretim  yılı yeni başladı  daha bitmesine çok var
-sınav senesindesin ama
-evet
-sözel mi sayısal mı
-sayısal Butterfly seni sürekli yenmemden  anlaman  lazımdı
- Gardenone sanırım  ben seni hiçbir zaman yenemeyeceğim.
Bu cümlesi hoşuma gitmişti çünki şimdiye kadar hep ben söylemiştim Butterfly  beni hiçbir zaman yenemeyecek sanırım .
Bilgisayarı kapattım gün sonu gelmişti ve sabah erken kalkmam gerekiyordu . Bir gün gitmemiştim okula ama arkadaşlarımı özlemiştim . Çünki beni anlayan sadece arkadaşlarım vardı.  Ailemden daha çok anlayan  arkadaşlarımdı.

HİÇBİR AŞK İMKANSIZ DEĞİLDİR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin