Noluyo Ayol

40 2 2
                                    


Bizimkilerin yanına geçtikten sonra konuşmaya başladık. Bizim okul arada gösteri falan veriyor böyle ve bu seferki bana denk geldi. Hepsi dincinin suçu.

Rabia "güzel söyledin kızz"

Bulut "Dincinin seni seçmesine ne demeli peki Almi" (Bazen bana Almi der hoşuna gidiyor galiba"

Adar "Bunlar video çektiler Almila ben dedim çekmeyin diye ama kim dinler benii"

Elif "Kızım sen niye kapıya bakıyodun manyak mısın?"

Nur "Eliff kıza öyle söyleme, ayrıca sesin her zamanki gibi güzeldi Almila"

"Öncelikle Rabiş ve Nurcum her zaman güzel söylerim ben" Buluta bakarak "sanki ne demiştim, gayet mantıklıydı soruma da cevap vermedi adam Bulut ya" Adara baktım "Ben dinlerim üzülme Adarım ve boşver çeksinler ben ölünce izlersiniz belki"

Hepsi bir ağızdan "Ne ölmesi Allah korusun" gibi şeyler söylediler. İyiki böyle arkadaşlarım var onlar olmasa yaşayamam herhalde. Bugün aileler de gelebiliyordu ama çoğunun işi olduğu için 3,5 kişi gelmişti. Benimkilerin işi olmasa bile gelmezler zaten ama ne biliyim gelmelerini isterdim. Ailemden bahsedeyim biraz size.

Annem Aslı annem biraz şey bir kadındır nasıl desem hani disiplinli takıntılı biri değişik huyları var. Mesela sen git onun bir planını boz dünyayı dar eder bildiğin sana. Yada yapma dediği bir şeyi yap yine aynı şey. Senden nefret ederse herşeyi yapar. Beni seviyordu ama 5 yada 6 yaşıma kadar sonra ne olduysa bir anda benden nefret etmeye başladı. Bunu hareketlerine de yansıtıyordu.

Bu kadın yüzünden çoğu kişiye birgün beni bırakıcak gözüyle bakarım ben. Kötü bir alışkanlık ama bazen işe yarıyor. Herkese hemen güvenmemem gerektiğini de öğrettiler. Allah razı olsun (!)

Babam Asaf babam, aitlik eki hiç yakışmayan kişi. Hiçbir zaman benim saçımı okşamadı yada bana sarılmadı, gel kızım diyip benimle konuşmadı. Biz hep yabancı gibiydik. Annem en azından başında sevgi gösteriyordu ama babam hiç göstermedi. Hatta annemin beni sevmeme nedeni galiba o. Çünkü annem benden nefret etmeden önce yani bunu faaliyete geçirmeden önce evde büyük bir kavga çıktı. Annem "Beni nasıl kandırırsın, bilmeye hakkım vardı." gibi şeyler söylüyordu ve ben bunu aldatmaya bağladım. Çünkü ben küçükken annem yurt dışına giderdi ve eve babamın getirdiği kadınlar gelirdi.

Babam bana odandan çıkma derdi, çıkma şansı bırakmadan kapıyı kilitlerdi. İçerde ne yaptıklarını o küçük aklımla bilmiyordum ama şuan gayette biliyorum. Sadece bunu bilmek ve kimseye söyleyememek biraz zor geliyor. Aslında bayağı bayağı zor geliyor. Hala bu cümlelerin nedenini anlamasam da içimden bir ses yakında anlarsın diyor.

+Anlayacaksın zaten sadece biraz üzülücek gibisin ama düzelir

Ben hiçbirşey anlamıyorum ama sana güvenicem tamam mı şazument.

+Ay benim adım farklıydı bu ne bee

E ne dicem ki ben sana

+Balım, meleğim, kıymetlim, aşk-

Dur dur dur dur durrr nereye böyle ya bence ismin gayet güzel şazument balımm

+İğrenç oldu ama idare edicez artık

Bencede dur ben bizimkilere döniyim geri

+Dön dön en sonunda dayak yiceksin

Adar saçımı çekti ondan dolayı öyle söyledi şazument. "Adar oğlum napıyorsun sen lan canına mı susadın" dedim canım acıdı ya birde gitmiş az almış acıtsın diye "Almicim canım seni kaçdır çağırıyorum iyi misin sen kardeşim" Ayyy hiç duymadım ki "Özür dilerim ben dalmışım dün iyi uyuyamadım ondan böyle arada kapatıyorum sistemi" birnevi doğru. Dün akşam çok sıcaktı ve ben uyuyamadım. Off tamam tamam hava buz gibiydi benimde sırtım kaşındığı için gittim anime izledim. Ama napiyim bir anda ilham geldi önce bu aralar çok duyduğum Delibalı izledim sonra animeye geçtim. Animenin adı your lie in april. Delibaldan sonra üstüne bunu izleyince bayağı ağladım ya dün. Çok kötü oldum.

AlmilaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin