Son gününün başlangıcı

27 3 0
                                    

İyi okumalarr :)

Kafeden çıktık bir şey almamıştık ama bahşiş verdiler garsona. Bu yönleri hoşuma gitti. Arabaya bindik Adarınki Porsche bunlarınki BMW arabalardan pek anlamam. 18 yaşıma girince motor almayı planlıyorum. Zaten var o işi sonra anlatıcam size. Ben yolu tarif ettim şoför sürdü. Bizim de şoförümüz vardı. Ondan dolayı garip gelmiyor artık böyle şeyler. Tam tarifi verip yerime geçtim. Adarı aramam gerekiyor. Akşam eve toplansınlar.

Her ne kadar onların yanında konuşmak istemesem de konuşmam gerekiyor. Görüntülü konuşucam ama önce kulaklığımı bulmam gerek. Ben kulaklığımı çantama atmıştım nerede ki bu. Arka tarafa baktım belki oradadır diye. Yol tarifi için beni öne oturtmuşlardı. Metehan elinde birşeyi bana doğru göstererek sallıyor. O benim kulaklığım mı lan.

"Hey çocuk kulaklığımın sende ne işi var? çok beğendiysen yenisini alırım ama şuan ona ihtiyacım var."  "İhtiyacın olduğunu bildiğim için aldım zaten kızım. Salak mısın?" Ben mi salakmışım hah. "Önce benimle saygılı bir biçimde konuş ve bana ait olan şeyi bana geri ver. Seni buna pişman ederim."

Diğerleri niye bir şey yapmıyor ya. "Almilacım kulaklıksız konuş sende sevgilinle ne bu telaş." ne sevgilisi be "Arkadaşımla konuşucam bu yüzden hemen şuan kulaklığımı geri ver. Karan Bey ve Elzem Hanım oğlunuza sahip çıkın."

Elzem ve Karan çiftinin aklı yeni başlarına geliyormuş gibi Metehana birşeyler söylemeye başladılar. Salak takmıyor bile.

Lan eve yaklaşıyoruz ve ben hala aramadım. Mal çocuk niye uğraşıyorsam onunla. Adarı aradım 2. çalışta açtı.

"Alo güzelim ne olmuş iyi misin?" Güzelim deyince arkada hareketlilik oldu.

"İyiyim akşam daha detaylı anlatıcam ama şuan sadece doğumdan sonra bir bebekle karıştırıldığımı bilsen yeter."

"Ciddi misin?" Yok bunun şakasını yapıyom tövbe ya

"Ciddiyim hatta şuan new family ile Ada ailesine gidiyoruz eşyalarımı toplamaya. Sen ne yaptın sporda mısın? Niye çıplaksın olum sen" Gülerek söyledim bişeyler ima eder gibi ama kesinlikle bir şey ima etmiyorum.

"Kızım sapık mısın yüzüme bak sen. Spordayım geliyim mi sizin eve?"

"Yok yakışıklı sen spora devam et. Ben eşyalarımı alıcam. Bizim eve geçicem. İşin bitince gelirsin."

"Dur o zaman ben çıkayım şimdi Alışverişi beraber mi yapalım yoksa ben yapıp geleyim mi?"

"Ben çok yoruldum ya. Sen yap gel. Yemeği Nur'a kitleyemezsek ben yaparım yemeği." İnşallah kitleyebilirizz.

"Eve geçince beni ara yavrum tamam mı gelirim hemen." Tekrar hareketlilik oldu.

"Tamamm ararım ararım ama önce sen git şu baklavalarını kapat."

"Kızım kardeşim görmeyecek de kim görecek. Boşuna mı yapıyorum ben bunları." diyip gülmeye başadı salak.

"Hahahaha çok komik. Hem o spor salonunda kızlar da var. Kızları etkilemek için götü başı açtım demiyor da kardeşim falan filan." Rabiaya söyliyim bunu

"Bak gidiyorum giyinmeye. Sen de eşyanı topla eve geç. Baklava baklava dedin canım çekti. Gelirken alırım 1 kilo falan."

"Yeriz yeriz. Görüşürüz yakışıklı prensimm."

"Görüşürüz yavrum görüşürüz. Dikkat et."

"Sende."

Telefonu kapattım. Arkaya dönüp Metehan veledosuna "gerek kalmadı güzellik sen kendi kendine havalara gir bakalım." dedim. Salağa bak. Konuşmamı önleyebileceğini sanıyor. Eve bayağı yaklaşmışız önemli şeyleri alıp çıkıcam. Çoğu eşyam diğer gerçek evimde.

AlmilaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin