Güzel sevgilim Firuza

14 3 9
                                    

Döktüğümüz gözyaşları,aldığım ilaçlar, kestiğim beden,yolduğum saçlarım,alıp verdiğim her bir nefes unuttuğum her bir an,mideme giren her ağrı, konuşmak zorunda kaldığım her bir birey abilerimiz kardeşlerimiz ailemiz konuştuğum her bir insan neydi bizim için birbirinizi ayıran belkide olaylara yaklaşımımızı etkileyen faktörler

geçirdiğim 8 saat... tekrardan doğduğum,reaksiyon yaşadığım 8 saat.. çığlıklarla 2 saat. gözyaşlarıyla günler ve sesizlikle haftalar.Unutmaya çalışırken sende unutma beni unutma beni.birdaha hayatına böyle biri ne zaman girer bilmiyorum seni bırakmadım bırakamam duygularımı ve kendi benliğinimi bir kenara koyamam.

kendime tekrar tekrar bu saygısızlığı yapamam...

attığım her bir çığlık bayılmak için atılan çığlıklardı ölmek istedim, kemdimi trenin önüne atmak veya daha acısız

ama hiç bi acı bana bunu yaşatmaz beni bu kadar süründürmez.

Kafam ellerinin arasındayken;hiç birşey hissedemedim yanımda oluşturduğun,verdiği güven dışında o gün beni gram üzmedin.Ben alışığım aşık olduğum kişiler tarafından bırakılmaya. Sen kimdin ki ?

benden bir parçaydın.Sen ne zaman kendine zarar versen ben hissetim. Zarar göreceğin tüm yerlerde ben acı çektim ne olursun anla beni.

Dediğin şeyler inandırıcı gelmiyor aynada kendime bakmak istemiyorum eskisi kadar çok makyaj yapıyorum kendime bi maske oluşturmak istiyorum içimde ağlayan onlarca çocuğumu kimse görmesin.Eskiden beri kendi içimdeki çocuğu çok ağlattım seninle mutluluğu bulan çocuğu.

çok özür dilerim böyle olucağını bilemedim benliğimi tekrardan hiçe saydım özür dilerim ben biraz aptal bir kadınım sonuçta sana verdiğim ve seni yine kestiğim için özür dilerim seni rezil ettiğim için uykusuz ve aç bıraktığım her bir saniye için özür dilerim sana sarılamam ben kendi benliğimden vaz geçtim öldüm, dirildim ben yepyeni bir insanım. Dünya hakkında hiç bir şey bilmeyen sadece Firuz'un sevgilisi olan ilaç kullanan bacakları kesiklerle dolu hafif uzun boylu normal kilolarda hoş bir kadınım.Benim annem yoktur babam yoktur varsada ben şizofreniyimdir. Abim yoktur o gerçekten yoktur arkadaşlarım yoktur tek yuvam Firuz'un kollarıdır başka yer bilmem başka şarkı bilmem ben bilemem korkarım.

aldığımız her nefes onun içindir sonuç olarak.Ben onun bedeninde tekrardan duyguları kazandım bebek gibi oldum, mutluluk
...sarhoş değilken gülmek zordur ama değil ama şuan zor.Bana biraz şarap alır mısınız? ben kendi benliğimi yine kaybettimde ..

veremedim nefes dahi veremedim kendimi boğup öldürmek istedim şarkı dinlemek bi yerde yarıyor bacaklarım kesik yürüyemem bacaklarım o gün metrodan Firuz'la beraber indi ve gitti. Birdaha dik duramam birdaha benliğimi bulamam.Nereye koyduğumu unuttum. Söz veriyorum her şeyi unutucam senin yanında, yatağında beraber yatarken,ben tekrardan kendimi doğucam söz veriyorum nolur ki bırakma beni ağlatma benliğimi bulmama yardım et.

ruhum ruhun ruhum ruhun olsun Firuz

                                                     - Էլինա
 

Daffodil🌼Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin