Bu Kadar Hayran Kalmayın

48 7 1
                                    

                        ✨✨
 
   Sabah yine uyandım. Günlük rutinleri yapmaya başladım tam bu sırada aklıma bişey dank etti. Aslında  günümüz zamanına göre bugün 24 Kasım ve bilin bakalım bu kimin doğum günü babamla benim evet babamla benim, aynı gün doğmuşuz hata ben doğduğum günü babam bana anlatırken en güzel doğum günü hediyesi, derdi bana.

Aklıma gelen anıyla annemgili özlediğimi fark etim aslında onlar benden uzakta emekliye ayrılmıştı. O yüzden de bu zamana kadar alışkın olduğumdan onlara olan özlemimi hatırlamamıştım.

Ne kadar benimle vakit geçirmeseler de mutlu günümde,mutsuz olduğum günde hep yanımda olmuşlardı.

Buraya geldiğimden beri hiç düşünmemiştim.
Acaba benim bedenime nolmuştu??

Biranda anılarım geldi aklıma annemle, babamla, arkadaşlarımla olan anılar ben aslında ölmeyi ne kadar çabuk kabulenmiş ve bu evrene adapte olmuştum.

Aslında reeankarnasyonu biliyordum.

Farklı makalelerde görmüştüm hata bir davada çok iyi hatırlıyorum o zaman üniversite 3 e gidiyordum bu davayı görmüştük.

Çok ilginç bir davaydı suçlu mahkeme salonunda fenalaşıyordu ve 2 gün bitkisel hayata kalıyordu. Geri uyandığında da kendinin eski bir efsanede olan bir kadın olduğunu iddia ediyordu.

Kadın nerede öldüğünü söylüyordu ve Arkeologlar iddia edilen yerde kazı çalışması yaptıkların da kadının söylediği yerde  500 yıllık bir mezarlık buluyorlardı.

Mezarlık oda şeklindeydi ve bu oda dan değerli takılar, altınlar ,yakutlar ve buna benzer bir sürü şey çıkartılıyordu. Bir de mumyalanmış bir ceset...

kadının söyledikleri reeankarne üzerine çalışmalarda yeni bir çağ başlatıyordu ve bundan sonrada bu tip olaylar görülmeye ve inanılmaya başlıyordu bu şeklide reeankarnasyona inanan kişi sayısı azımsanmayacak bir sayıya ulaşıyordu.

Bu dava benim ilgimi çektiği için bunu la ilgili araştırmalar, denemeler, makaleler okumaya başlamıştım ve bunu roman üzerinde anlattıkları  kitaplar okumuştum aynı bana olduğu gibi bir romanda bir kıza bir kamyon çarpıyordu o yüzden baştan beri meşhur kamyonet diyorum, herneyse böylece kız sevdiği romanın içine giriyodu tabii benim gibi kötü yan karakter yerine, baş kadın karakter oluyordu ben ne kötülük yapmış olabirim Allah'ım.  Herneyse konumuza dönecek olursak.

AİLEMİ , ARKADAŞLARIMI, İŞİMİ, EVİMİ,KİTAPLARIMI, KEDİMİ , GECE HAYATIMI ÇOOOK ÖZLEMİŞTİM...

ben burada nolucaktım?eski hayatımı unutucak mıydım? en önemlisi buraya neden gelmiştim? ölmek korkusuyla mı yaşıyacaktım, sabah sabah beynimin içi iflas etmişti ama ben ölüm korkusuyla yaşamayacaktım. Ölürsem ki zaten ölmüştüm bir daha ölsem çokta koymazdı.Önceki hayatımda aşıkta olmamıştım bir ara olduğumu zanetmiştim ama kendisi adi şerefsiz çıkmıştı herneyse burda elimi salasam ellisiydi bulurdum.

Artık birşeyleri kabulenmem gerektiğinin farkına varmıştım.
Öbür dünyada ölmüştüm ve oraya geri de dönemezdim ve artık bunun bilincinde olmam gerektiğinin farkına varmama gerekiyordu.  Ailem...

 Ailemi de unutmıyacaktım onlar nasıl söylesem benim herşeyimdi. Arkadaşlarımı , işimi hiçbirini unutmıyacaktım ben yaşadığım sürece onlar hep benimle yaşıyacaktı ama bu onların şuan burada olmadığı gerçeğini değiştirmiyordu...

Bir karar vermiştim onları her yıl 24 kasımda anıcaktım kendi çapımda küçük bir kutlama yapıp onları anacaktım artık kendim için yaşıyacaktım...

Romanın Kötü Kadını OldumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin