Romanın kötü kadını:Adela

134 35 32
                                    

Merhaba, sevgili müstakbel okuyucular hepinize selam olsun!!!

Evet ben boş yapmadan siz hikayeye geçin, İyi okumalar.
İnşallah zevk alırsınız...

✨✨

Buraya geleli 2 hafta olmuştu .
İlk başta çoook mutlu olmuştum, ölmüştüm ama yaşıyordum biraz garip bir açıklama oldu .

Ben çocuken hep ailemi gururlandırmak istemiştim ve zaten de gururlandırmıştım .
görgü kuraları, piyano, keman ve okul derslerinde çok iyiydim.
Annem avukat babam da savcıydı. İkiside çok yoğundu ama elleri üzerimdeydi.
Her boş kaldığımda ,belki de yokluklarını histirmemek için, özel derslerle doldurmuşlardı.
Onları mutlu etmek için hep en iyisi olmuştum, küçük yaşta olgun davranışlar sergilemiştim.Tabii bir daha o zamanlara dönebilseydim oyunlar oynamak isterdim.
Belki de o zamanlar olgun davrandığım için şimdi hep bir yanım çocuk kalmıştı.

Bende ailemden izin alarak aralara ilgili olduğum dersler eklemiştim, mesela: Ata binmek, resim yapmak , dövuş sanatı , okçuluk gibi dersler. Ailem zengindi ve sosyeteylede haşir neşirdim üniversiteyi hukuk bölümünde yurtdışında okumuştum bir sevgilim olmuştu:Serkan aslında ondan sadece hoşlanmıştım kitaplardaki gibi o olmasa ölecek değildim ve aramızda da hep bir mesafe vardı ta ki beni aldatana kadar yakın arkadaşım Serenle aldatmıştı. Ben onları basınca da o meşhur sözü söyledi :

-Hiç birşey göründüğü gibi değil açıklayabilirim, dediğinde benin gözüm dönmüştü ama soğuk kanlı bir şekilde tebessüm edip onlara hayatı zehir etmiştim.
Sonra da kendi yoluma baktım ama onlar yoluna bakamaxdı çünkü onlara bir yol seçeneği bırakmamıştım...(Nihahahaah)

Ve 1 ay boyunca depresif depresif dolanmıştım.
Arada arkadaşlarımla barlarda kafa buluyoduk. Onun harici evden işe , işten eve gidiyodum. Yine herzamanki bir günde meşhur kamyonetimiz bize çarpmıştı ve ben ilk bunu fark etiğimde çok mutluydum.

Ama o haberi alana kadar, bir romanın içine girmiştim güzel haber ama neden kötü kadın karakter Adela Forces olmuştum. İlk başta bi 5 gün odadan çıkmamıştım planlar yapmıstım aklımda olduğu kadariyla romanı bı deftere yazmıştım.
Sonra bu kötü şöhreti değiştirmek için hizmetlilere iyi davrandım, onlara hediyeler aldım, dük ve düşes Forcesle aramı iyi tutmuştum, abim Arele şuan erkeklerin gittiği kraliyet okulunda ve 17 yaşında bitiyo okul ve ben o zaman 15 yaşında olucam herneyse ona da ilk defa güzel bir mektup yolladım kesin gözleri yaşarmıştır çünkü Adela ona hiç sevgi gostermiyo ama Arel Adelayi hep seviyor . Dük ve düşese kendimi sevdirmmedeki sebepse bundan 4 yıl sonra çıkıcak olan savaşa hazırlanmak için ders almak istemem. Zaten Adelanın anne ve babasıyla arası iyidi bunu kullanıp kılıç ve savunma dersleri almak istedigimi söyledim ve bunu onların akılarına soktum ve artık savunma ve kılıç dersleri alıyorum. Dün başladım hata şövalye Marcus çok iyi şekilde öğretiyor . Adam çok yakışıklı ama malesef yaşım küçük ama Açelyanın yaşı küçük değil.(Hahaha)Adam şaşırdı savunma derslerinde çünkü dediğim gibi ilgili olduğum alandı. Dövüş dersleri almıştım önceki hayatımda ve bedenimi geliştirmek içinde geldiğim günden 1 gün sonra başladım sporuma ve bir iyi haber daha almıştım daha roman başlamamıştı ve ben velihat prensle nişanlı değildim.

Aslında romanı özetliycek olursak: Baş kadın karater Clara bir leydiydi ve babasıysa bir konttu kızını annesine benzetiyordu ve karısına olan özleminden dolayı çok sevdiği kızını kendinden uzak tutuyordu. Sırf kızı mutlu olsun diye bir kadınla evleniyodu ama Elizabeth yani üvey anne Claraya eziyet ediyordu burada ben sövmüştüm konta üvey anneyi getirmese Clara daha mutlu olurdu.
Tabi sonra kont bunun farkına varıp Clarayı 15 yaşında halasına gönderiyordu tabii Clara saf, masum ve duru güzeliğiyle insanları etkiliyordu Çay partilerinde.
Clara 16 yaşına gelince sosyeteye tanıtılma partisi yapılıyordu ve buraya krallık ailesi, Grandük ailesi,Düklükler, Kontluklar ve halkta adını duyurmuş insanlar geliyordu ve veihat prens Clarayı görür görmez etkileniyodu buna sinirlenen kötü kadın Adela yani ben Clarayı rezil etmeye çalışıyodum. Genç yaşta Grandük olmuş olan Thetis ve Velihat prens Albert Clarayı savunuyodu ve ben kendimi rezil ediyordum .

Romanın Kötü Kadını OldumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin