3.čast

234 16 0
                                    

Běželi jsme si hned pro kufry. Venku už na nás naštěstí čekal taxík, nemůžu se dočkat až se odeberu do říše snů.Když sem se koukla na Kate zrovna zívala, takže myslím že se těší na to samí jako já. Spánek. Cesta byla celkem dlouhá, teda mě to tak připadalo. Jeli jsme asi 30 minut ale mě to přišlo jako věčnost.
"Konečně" vykřikla jsem když nám taxík zastavil u domu. Vzala jsem si kufry, asi půl hodiny jsme je tahali do domu. Dům byl pořád stejný, krásně vybavený, útulný, taky sem pořát cítila tu krásnou vůni babičky, kterou jsem cítila vždy když sem se k ní přitulila.
"Já nevim jak vy, ale já si jdu hned lehnout. Takže dobrou noc,ráno mě vzbuďte." křikal sem na všechny a odcházela do mého pokoje. Jenom sem se převlékla do pižama a šla spát.

Ráno mě vzbudila Kate. "Amy, Amy..no tak vstávej..musíme na ten pohřeb."řekla trošku skutně.
"Achjo, kdyby se mi chtělo tak jak se mi nechce Kate."řekla sem a objala ji.
"To zvládneme."mrkla na mě a odcházela do své koupelny v pokoji.
Šla jsem se taky umýt, ještě že mám svou koupelnu a nemusim běhat po schodech dolů kde teď trčí moje mamka. Dala jsem si rychlou sprchu, usušila jsem se, ani sem se nelíčila, jelikož sem věděla že budu brečet jak tříletej spratek. Udělala sem hygienu, nakulmovala vlasy a obléka se. Vzala jsem si černé šaty nad kolena a vysoké černé boty na podpatku.
"Amy, pojď už musíme jít." volala na mě mamka ze zdola.
"Jo,už jdu mami."vzala jsem si ještě kabelku do ní sem hodila klíče, mobil a mohla jsem vyrazit.
Celou cestu v autě bylo ticho. Nikdo neřekl ani slovo než jsme dojeli na místo. Bylo tam spoustu lidí kteří nám hned přišli popřát upřímnou soustrast. Jakmile jsme si sedli na lavičku v první řadě, viděla jsem jak mamka začla brečet, nevydržela jsem to a začali mi slzy téct taky. Celí ten pohřeb byl děsnej a nekonečnej, ještě že jsem se nemalovala už takhle sem byla celá nateklá a ještě si představit že bych měla rozteklou řaseknu po celém obličeji asi by se mě každej leknul. Konečně! Skončilo to ! Těšila jsem se domu, až si lehnu do postele , zachumlám se pod deku a už nevylezu. Hned jak jsme přijeli domu utekla jsem do svěho pokoje. Ležela jsem v posteli asi jenom 15 minut. Pak mě to přestalo bavit tak jsem se šla podívat po okolí. Řekla sem mamce že potřebuju být sama a že se jdu vyvětrat. Jenom přikývla. Koukala sem se všude kolem sebe, bylo to tady nádherný. Skoro celý den sem někam chodila než sem našla takový malí lesík za kterým byl rybník, nikde nikdo, úplně ticho, veliký kámen na který sem si sedla a koukala na ten krásně obrovský rybník a božský výhled. Vzpomínala jsem na babičku. Pořád mi tekli slzy. Nemohla jsem přestat breřet, pořád jsem se z toho nemohla dostat. Seděla jsem tam asi tak hodinu než mě něco vyrušilo. Ke mě se blížila osoba. Byl to kluk s blonďatýma vlasama. Vypadal smutně, přišel ke mě a zeptal se mě.
"Co ty tady děláš? To je moje tajné místo kam se chodím uklidnit, když je mi smutno nebo když potřebuju být sám." řekl lehce s úsměvem.
"Ani nevím, táhlo mě to sem. Je tu opravdu krásně."
"To je. Mimochodem, jsem Niall."
"Amy"
"Moc mě těší Amy."řekl a krásně se na mě podíval těma nejkrásnějšíma očima které sem kdy viděla.S Niallem jsem si povídali dlouho. Povídalo se mi s ním skvěle, poslouchal mě, jen smutně přikyvoval. Bylo mi s ním skvěle, rozumněl mi.

**
Koukla jsem se na hodinky bylo 20:45..ajaj...Už sem měla bý dávno doma.
"Promiň, Nialle ale musim jít domu."
"Nevadí. Můžu tě doprovodit?" řekl s úsměvem.
"Budu ráda"
Celou cestu domu jsme si povídali. Ptala jsem se ho proč je smutný. Viděla jsem na něm jak se mu nechce nic říkat ale nakonec mi to řekl. "Když sem se vracel domu tak jsem viděl moji holku jak se líbá s nějakým hoperem před dveřmi. Nemohl sem uvěřit tomu ,že mi to udělala. Hned jak jsem to viděl bežel jsem sem a viděl tebe. Chtěl sem bý sám ale je mi s tebou dobře." Trochu sem se začervenala, asi to viděl protože se pousmál.
Přišli jsme k mému baráku. Ještě jsem si povídali ale já pak musela jít. Obejmul mě , poděkoval a pomalu odcházel. Chvíli sem tam tak stála a koukala jak odchází. Nechtěla jsem aby odešel, ale nemohla jsem nic dělat.Ani o číslo jsem si něřekla a on taky ne. Byla jsem z toho docela smutná ale, třeba ho ještě někdy potkám.
NIALL
Hned jak jsem přišel tak jsem uviděl dlouho vlasou holku která plakala. Nevím proč ale táhlo mě to k ní, nemohl jsem nic dělat, prostě jsem tam přišel a začal si s ní povídat. Byla krásná, nemohl jsem z ní zpustit oči. I když byla uplakaná, nateklá a s rozmazaným make-upem byla to ta nejhezčí holka kterou sem kdy viděl. A to jsem jich vidělo dost. Byla tak milá a tak krásná. Když sem jí šel doprovodit vůbec se mi od ní nechtělo. Chtěl bych s ní být celý život.
"Bože, já sem tak blbej."říkal sem si cestou domu. Vyčítal jsem si že jsem si od ní nevzal ani číslo. Ale stejně by to bylo zbytečné když zítra odlétáme na týden do Finska. Snad jí ještě někdy uvidím.

AMY

Přišla jsem domu s úsměvem na tváři. Všichni už se taky usmívali, nikdo na štěstí nebrečel. Vyběhla jsem schody a pěžela do koupelny. Umyla jsem se a vzala jsem pižamo. Když sem přišla zase zpátky dolů do obýváku byla tam jenom Kate. Šla jsem za ní a všechno jí řekla. Jenom se smála a poslouchala mě. Bylo to super. Když sem dopovídala tak jsme si udělali popcorn a koulali na filmy. Usli jsme spolu v obýváku a spali tam spolu až do rána.
**
Ráno jsem vstala dřív než Kate tak sem udělala pro všechny snídani. Donesla jsem to všem do postele a odešla se nasnídat do obýváku. Dala jsem si Rohlík s nutellou a čaj. Když jsem dojedla šla jsem do koupelny. Vykoupala jsem se, udělala ranní hygienu, namalovala se a šla jsem za Kate která, překvapivě nebyla u sebe v pokoji. Tak jsem se šla kouknout za bráchou.
"Brácha?" koukala jsem se na něj a na Kate která seděla na něm a dlouze se líbali.
"Bože Amy, promiň , chtěla jsem ti to říct ale bála jsem se. Včera jsi tady celý den nebyla takže sem němala ani možnost." řekla Kate a koukala se do země.
Jenom jsem dostala záchvat smíchu když sem viděla jak jsou oba vyděšený. Běžala jsem je obejmout a naznačila jsem že mi to nevadí.
"Kate, nechceš jít dneska nakupovat?"
"Jasně. Potřebuju nějaké nové sexy šaty :D" odepověděla.
"Dobrá tak za 30minut dole. Zatim."
Celou tu dobu jsem myslela na NIalla. Tak strašně mi chyběl. Dneska se půjdu podívat zase k tomu místu kde jsme se setkali, třeba ho tam uvidím. Ale teď už se těšim na nákupy se svojí nejlepší kamarádkou Kate!

Malá fotbalistka s veľkým fotbalistouKde žijí příběhy. Začni objevovat