6.čast

191 15 0
                                    

Ráno jsem se probrala jako první. Kate ještě spala, byla tak sladká. Opatrně jsem se jí vysoukala z obětí a běžela do koupelny. Těšila jsem se na bráchu, až ho zase uvidím. Dala jsem si příjemnou ranní sprchu. Všechno jsem to ze sebe smyla. Bylo mi aspoň trošku lépe. Usušila jsem si vlasy, lehce nalíčila a udělala ranní hygienu. Vypadala sem celkem k světu. Sice jsem byla ještě trošku oteklá od toho včerejška, ale to bude v pohodě. Sešla jsem zpátky dolu. Kate ještě furt spala. Docela jsem se divila protože, vždy vstává ona první a já až po ní. Dneska je to snad poprvé v životě. No co, já sem jiná. Dokážu spát třeba až do oběda, problém mi to fakt nedělá.
Chtěla jsem Kate udělat radost tak jsem nám udělala snídani. Míchané vajíčka, chleba, mléko, čaj a slaninku. Miluju míchané vajíčka se slaninou. Dala jsem to na tácek a šla vzbudit Kate. Musela jsem se ji smát když sem jí viděla probouzet. Vypadala jako by ani nevěděla kde je. Jako kdyby ztratila paměť. Na konec se vzpamatovala a šla se najíst semnou.
"Tak co budeme dělat dneska" zeptala se mě.
"Nejdřív bych šla za Pítrem, byla bych tam tak hodinku, stejně by nás tam dýl nenechali. Mohli by jsme mu koupit nějaký jídlo protože, jak sem slyšela, tak se to nemocniční nedá žrát."
"Dobrá. A pak?" zeptala se mě znova Kate.
"Mohla bych tě seznámit s Niallem a klukama. Jsou moc fajn. Aspoň zapomeneme na to co se stalo." Usmála jsem se na ni.
"Jo to by šlo. Nechci celý den sedět doma na zadku. Potřebuju se odreagovat. Bude to fajn, akorát škoda že tam s námi nemůže jít i Pítr" trošku zasmutněla.
"Nech toho! Buď ráda že je vůbec v pohodě a žije! Mohlo to taky dopadnout mnohem hůř! Takže tenhle den si užijeme, zajdeme za bráchou popovídáme si s nim a necháme ho odpočívat jasný?" už sem byla trochu naštvaná. Jasně že je mi to taky líto ale, mohlo to dopadnout mnohem hůř.
S Kate sme si to vyříkali. Šla se ještě umýt tak mě napadlo že napíšu Niallovi.
"Co děláš dneska večer? Nechcete dneska s klukama přijít k nám? Kate je smutná a potřebuje rozesmát. A Já? Já potřebuju obejmout. xx" . Nečekala jsem ani 5 minut a přišla mi odpověď. "Neděláme nic. V sedm nás čekejte a dám ti to největší obětí jaký budu moct xx. Niall." Proč zrovna já mám takové štěstí? Takového kluka mít je štěstí.
**
Asi po hodině se Kate konečně vyhrabala a my jsme mohli vyrazit. Koupili jsme ještě nějaké to jídlo pro Pítra. Samí sušenky , bombony a chipsy. Těšila jsem se až ho uvidím. Chudák malej. Zlomená noha pro fotbalistu je jako pro hokejistu zlomená hokejka. Je to hroznej pocit. Jednou sem měla výron v kotníku. To není tak hrozné ale přece jenom...
"Nazdáááár Smrádě" řvala sem přes celej pokoj. Skočila jsem mu do náručí a užívala sem si ten okamžik. S Kate si dali pusu a objali se. Cítila sem se trochu divně ale co?! Je to můj brácha a já mám právo na to sem jít. Jestli se tady budou olizovat tak je vyšlu někam :D.
"Kdy tě pustí domů, ocásku?" ptala jsem se ho.
"Tak za týden, ještě nevim. Ví o tom mamka? Volala jsi ji?"
"Nevolala. Mám snad?" koukala sem na něj s otevřenou hubou. Kdyby se to naši dozvěděli tak jedeme všichni hned domu.
"Uff. Už sem se lekl. Hlavně se to nesmí dozvědět jasný? Snad si domyslíte, co by se stalo, kdyby se to dozvěděli, že?" . pouze jsme přikývli a povídali jsme si dál. Byla docela sranda. Asi po hodině nás nějaký nepříjemný a starý doktor vyhodil. Rozloučili jsme se a řekli, že přijdeme zítra.
**
Když jsme přišli domu bylo 15:00. Začali jsme se pomalu připravovat na večer. Pěkně jsme se vyfikli. Na konec jsem psala Niallovi, že zajdeme do nějakýho clubu, ať se připraví. Na štěstí souhlasili. Vzala jsem si černé minišaty, vysoké boty na podpatku (taky černé) nalíčila a nakulmovala hlavu. Ani jsme se nenadáli a naše čekání bylo u konce. Kluci na nás přesně v 19:00 zvonili.Ani jsme se nenadáli a naše čekání bylo u konce. Kluci na nás přesně v 19:00 zvonili. Když sem otevřela byli tam všichni Harry, Zayn s Perry, Louis a Eleanor , Liam s Danielle a na konec Niall. Vypadal nádherně, skoro se mi z něj podlamovali kolena ale, ovládala sem se :D. Seznámila jsem je s Kate. Asi si padli do oka. Povídala si s nimi celou dobu, ani si mě nevšímala. Byla sem ráda, že konečně zapomněla na to, co se stalo a konečně se baví. Chvilku jsme byli u nás doma. Nějak jsme se zakecali a já s Niallem jsme sežrali celou misku s Chipsama. Museli jsme se smát, když se Harry rozčiloval, že nic nezbylo :D. Ještě než sme vyrazili do clubu tak jsme si dali panáka rumu (pro lepší náladu) :D. Než jsme se vyhrabali z baráku bylo už 23:00. Šli jsme pomalu, nikam jsme nechvátali. Všimla jsem si jak se Kate nějak má k Harrymu. Moc se mi to nelíbilo, ale věřila sem jí. Snad si uvědomí, že chodí s mým Bráškou a neudělá nějakou blbost. Niall si toho asi všiml, taky se koukal na to, co ti dva dělají a trochu znejistil.

"Neboj se, bude to v pohodě. Kate miluje tvého bratra a.."
"Nialle mlč prosím. Já Kate věřím ale, přece jenom. Harry je dost pěknej a Kate jestli se opije tak mu lehce podlehne."
"Dost pěknej? A co já?." Snažil se vtipkovat.
"Ano je dost pěknej , ale ty si ten nejkrásnější kluk na světě." Neodpovídal a jenom mě políbil. Když sme dorazili do clubu , bylo tam tak 1000 lidí. Dj hrál skvěle. Dokonce se k němu Zayn přidal. Byla strašná sranda. S Danielle jsme to pořádně roztočili na parketu. Na tanec sem levá moc nebyla, bavil mě. Asi 5 let sem chodila na street dance , takže sem nějaký ty základy uměla. S Danielle byla sranda. Nikdy jsem se takhle v clubu nebavila. Dělali jsme blbosti, tancovali jsme si jak sme chtěli a bylo nám jedno, kdo si co myslí. Když jsme tancovali asi hodinu museli jsme se jít napít a zkusit najít Nialla s Liamem. Když jsme je viděli sedět na baru s nějakýma dvěma blondýnama trochu jsme se naštvali. Jenom sme tam tak stáli a koukali s otevřenou pusou. Na konec mě Danielle čapla za ruku a táhla mě na panáka. Vypili jsme jich asi 10 a pak jsme šli znovu tancovat. Chtěli jsme kluky trochu naštvat a tak jsme si našli každá jednoho partnera a tancovali jsme s nimi.
NIALL
S Liamem jsme hned jak jsme přišli do clubu šli na nějakej drink k baru. Sedli jsme si tam a koukali kolem sebe. Občas za námi přišel nějakej kamarád kterého jsme znali a povídal si s námi. To jsem bral ale, když za námi přišli dvě blondýny to už mě štvalo. Pořád na mě ta jedna sahala a lila do mě nějaký panáky. Byla strašně otravná. Liamovi se to asi taky moc nelíbilo. Asi po hodině sem na něj kývnul, že půjdu najít holky. S radostí se přidal ke mně. Po 15 minutovém hledání jsme je našli. Motali se kolem nich nějací kluci na parketu. Jak sem viděl, nějak se tomu obě dvě nebránili. Koukl sem se na Liama , byl celej červenej bylo vidět , že zuří stejně jako já. Neváhali jsme. Vydali jsme se na parket. Vzali jsme holky za ruku a těm kreténům dali pěstí.
"Co to sakra děláš?" vyjela na mě Kate.
"Já co dělám? Děláš si srandu? Ty tu po něm lezeš a já sem ten špatnej?"
"Kdyby si si nezačal tak se nic takového nestane!! Co ta blondýna na baru? To je v pořádku viď? Ty si asi myslíš, že když si slavnej Niall Horan tak že můžeš všechno!!"
"Co to plácáš? Ta blondýna za mnou přišla sama. Ani sem si jí nevšímal a byl tam semnou i Liam! Tak sakra přestaň vyšilovat!"
"Vyšilovat? Sakra Nialle co se to děje? Víš co!? Já radši půjdu domu. Měj se." Ani sem nestačil nic říct a už byla pryč. Za ní běžela Danielle. Koukl sem na Liama. Vypadal stejně jako já. Naštvanej a přitom mu to bylo strašně líto. Radši jsme se vydali domu a přeložili to na zítra.
AMY
Rychle sem vyběhla z clubu. Tekli mi zly, nic sem neviděla, ale bylo mi to jedno. Zamnou se objevila Danielle. Chytla mě za ruku a šli jsme pomalu ke mně domu. Vlezli jsme si do postele a pomalu usínali. Než jsem stačila zavřít oči přišla mi smska " Miluji tě, promiň xx. Niall." Danielle samozřejmě taky ale od Liama. Jenom jsme se na sebe usmáli, nic jsme neodepisovali a šli spát. Hned jak jsme spadli do postele už jsme spali.
PS: Nechte nějaký komentík abych věděla, jestli to má vůbec ještě cenu psát. Děkuji. :)

Malá fotbalistka s veľkým fotbalistouKde žijí příběhy. Začni objevovat