9.čast

136 11 0
                                    

Vůbec sem nevěděla co si vzít tak sem to nechala na Dan. Vybrala mi krásné květinové šaty a k tomu černou koženou bundu, boty na 13 centimentrovém podpatku (také černé).Lehce jsme se namalovali ale nějak jsme to nepřeháněli. Mohli jsme konečně vyrazit. Moc sem se těšila. S Dan je v clubu vždycky hrozná sranda. Tančíme si jak chceme a je nám jedno co si kdo myslí.

"Holky? Kam jako jdete takhle pozdě?" zeptal se nás Liam.
"Jdeme..Do Clubu, Lásko." Odpověděla Dan.
"Jasně. Jdeme chlastat. Mějte se fajn. U televize jako každý den."Odfrkla sem a táhla Dan ven. "Jo a Lásko, za chvíli budeme zpátky." Políbila sem Nialla a chtěla odcházet.
"My si vás tam přijdeme zkontrolovat, nebojte." Mrkl na nás Liam. K tomu už sem se ani nevyjadřovala, jenom se zasmála. Zavolali jsme si taxi a byli připravené se pořádně opít. Teda aspoň já. Když jsme dorazili v clubu bylo narváno. Všude spoustu lidí. Někteří tancovali, někteří si jenom povídali a ostatní panákovali na baru.
"Dan, dělej dáme si jednoho panáka na rozehřátí."
"Ok. Deme." Zasmáli jsme se. Dali jsme si na konec 2 panáky rumu a pak si nechali napíchat mojito. Mojito sme si vzali do ruky a šli tancovat. Dělali jsme blbosti. Prostě sme si dělali co jsme chtěli. Po dvoj písničkách se k nám přidali ještě dvě holky. Byli skoro stejné jako my. Prostě si dělali co chtěli a bylo jim jedno co si kdo myslí. Furt sme chodili panákovat, možná jsme to trošku přehnali. Po hodině už se mi motala hlava jako volovi.
"Hele už přišli kluci." Šťouchla do mě připitá Dan. Začali sme se smát. Ani nevim proč, prostě sme se jak kryplové smáli asi 5 minut.
"Nazdar Fešáku." Řekla sem Niallovi. Pomalu sem se k němu naklonila a začala ho líbat. Pořádně a vášnivě. To víte, alkohol dokáže sví.
"Wow...Ty teda vypadáš." Začal se smát.
"Vadí ti snad, když tě líbám?" Koukal sem se na něj vražedně. Chytla sem ho za lem trička a přitahovala sem si ho k sobě.
"Nikdy. Nepůjdeme už domů? Koukám že Danielle s Liamem to taky balí." A Měl pravdu. Ruku v ruce šli pomalu k východu.
"Můžeme. Už se těšim do postele."
"Semnou?" vyplázl na mě jazyk. Jenom sem se uchychtla, čapla ho za ruku a táhla ven.Když sem se ráno probudila, bolela mě šíleně hlava. Vůbec nic sem si nepamatovala, ale už vím, že s Dan je opravdu nebezpečné pít. Vždycky si nic nepamatuju. Přetočila sem se na druhý bok a uviděla Nialla. Jak krásně oddychuje. Byl tak sladký. Pomalu sem vylezla z postele, nechtěla sem ho vzbudit a šla do koupelny. Dala jsem si vlažnější sprchu, aby mě ta hlava přestala bolet. Pomohlo to. Vzala sem si nějaké legíny s delším tričkem, které sem měla pro případ nouze u Nialla ve skříni.

"Čau Louisi! Kde sou ostatní?" ptala sem se ho, když sem přišla do kuchyně.
"Hádej! Spí."
"Aha."
"Hele co děláš dneska? Nechtěla by si semnou jít něco koupit Eleanor? Zítra přijede a já bych jí chtěl koupit nějaké oblečení atak... Ale znáš mě. Já bych jí vybral samí blbosti."
"Moc ráda. Ale až nějak po obědě. Nejdřív jdeme s Niallem s mým Bráchou a Kate na oběd. Chci vědět, jak to včera dopadlo, když mu řekla, že je těhotná."
"Tak mi zavoláš, až budeš moct?"
"Určitě. Tak já už jdu vzbudit Nialla abychom to všechno stihli. Pa." Dala sem mu pusu na tvář a pomalu běžela do našeho pokoje. Niall byl na štěstí už vzhůru, umytý, navoněný a připravený jít.
"Můžeme?" zeptala sem se ho.
"Můžeme."
Nasedli jsme do auta a jeli k našemu domu. Potřebuji se ještě převlíknout a taky sme slíbili, že pojedeme Niallovým autem.
"Ahoj. Jenom se převlíknu a můžeme vyrazit." Řekla sem Pítrovi a Kate, kteří seděli už připravený v obýváku. Běžela sem do pokoje. Vybrala sem se světlé tričko, modrý svetřík, modrý kraťásky, modré boty na klínku a modrou kabelku. Doplnila jsem to nějakými doplňky a bylo to. Na řasy sem si dala řasenku, na tvář pudr a na rty lesk. Vlasy sem si hodila do drdolu. Byla sem připravená. ( to co měla Amy na sobě.) Asi po 10 minutách sem sešla dolu. Všichni seděli na gauči a povídali si.
"Můžeme vyrazit?" usmála sem se na ně.
"Jasně. Umírám hlady." Řekla Pítr, vzal Kate za ruku a táhl ji ke dveřím.
"Sluší ti to." Řekl Niall když ke mně přišel a dal mi malou pusu.
"Děkuji."
Nasedli jsme do auta a jeli. Nikdo nevěděl kam, jenom NIall. Ten tu restauraci prý zná a vaří tam skvěle. Celou cestu sme si povídali. Nikdo ani necek o tom že je Kate těhotná. Myslela sem, že proto sme tady. Abychom to vyřešili, co bude dál. Ale když se o tom bavit nechtějí tak je do toho nutit nebudu.
Asi po 15 minutách jsme dorazili. Restaurace byla opravdu úžasná. Příjemný lidé a vonělo to tady úžasně. Hned sem začala mít hlad. Přece jenom, nic sem nesnídala, ani Niall.
"Tak jak to bude dál?" Zeptala sem se našich hrdliček když sme dojedli.
"Tak určitě si to dítě chceme nechat a začínáme plánovat i svatbu." Řekl Pítr.
"Svatbu? No to je skvělé." Padla sem mu kolem krku.
"A co ty Amy? Jak to bude dál s tebou?" usmála se na mě Kate. Vim že nerážela na Nialla. Otočila sem se na něj, viděla sem, že je nějaký smutný. Chytla sem ho za ruku a začala mluvit.
"No myslela sem si, že bych tu mohla zůstat. Zítra mi je 18 tak by s tím rodiče snad žádný problém mít neměli. Najdu si tu práci a prostě tady zůstanu. Do ČR už se vrátit nechci."
"Taky se nám vracet domu nechce." Začal brácha. "Proto si šetříme na nový byt, abychom tě neotravovali."
"Blázníš? Proč by ste mě měli otravovat? Než se to malí narodí, můžete zůstat u mě. Klidně i po tom co se narodí. Mně to nevadí, budu ráda."
"Na to je ještě čas..Počkat! No jo tobě je zítra 18!! Tak to uděláme nějakou oslavu." Řekl brácha a přitom mrkl na Nialla. Ten jenom přikývl. Bože co se zase chystá? Nemám ráda narozeninový oslavy.
"To je dobrý já to vydržím i bez oslavy. Nepůjdeme už? Slíbila sem Louisovi, že s nim půjdu nakoupit věci pro El."
"Klidně." Řekl Niall. Vzal mě za ruku a šli sme pomalu do auta. Bože už je to tu zase! Novináři. Sledují každý náš krok. Nechápu je. Jen co vyjdeme s Niallem ven už sou za námi. Myslí si, jak jsou nenápadní, když zalezou za strom a fotí nás. Asi sme úplně blbí a nevidíme je ne?
"Tak Pa Lásko. Uvidíme se večer? Nebo já za tebou s Louisem příjdu, až budeme mít všechno nakoupený, jo?" Zeptala sem se Nialla, když zastavil před mím domem.
"Budu na tebe čekat. Pa." Řekl a políbil mě. "Myslela si to vážně, že tady zůstaneš Amy?"
"Vždycky myslim všechno vážně. Uvidíme se." Naposledy sem ho políbila a pak pomalu odcházela domu.
Zavřela sem za sebou dveře. A šla se připravovat na nakupování s Louisem.

Malá fotbalistka s veľkým fotbalistouKde žijí příběhy. Začni objevovat