Měla sem jenom 10 minut na to, abych se stihla převléct a udělat ze sebe trošku člověka. Prohrabávala sem skříň, ale nemohla sem najít nic normální. "Bingo!" zakřičela sem si, když sem konečně našla šaty. Dokonce byli i s proužkami, aspoň se to bude Louisovi líbit. K tomu sem si obula sandálky s kamínkami a černou kabelku. Namalovaná už sem byla, takže sem nic víc neřešila. Louis už troubil před barákem, tak sem za ním rychle utíkala."Tobě to ale sluší." Řekl hned, jak sem dosedla na sedadlo spolujezdce."Děkuji. Chtěla sem se ti líbit no." Řekla sem a oba jsme se začali smát. "Tak kam pojedeme?"
"No já nevim. To musíš vědět ty ne? Já nevim, kde vy holky nakupujete."
"No znám jeden obchodní dům. Je nedaleko. Mají tam všechno."
"Tak jedeme." Prohlásil Louis a nastartoval auto. " A jak to s tebou bude dál, Amy? Slyšel sem, že tady chceš zůstat." Zeptal se mě během jízdy.
"Chtěla bych, ale nemůžu si sehnat práci." Fňukala sem.
"Tak já ti jí najdu, chceš?"
"Chci. Kdyby si někde o něčem slyšel, řekni mi prosím."
"Určitě." Poděkovala sem mu pouze úsměvem. On to pochopil. Jeli jsme asi 10 minut. Říkala sem mu kam má jezdit. Byla to skvělá jízda, do tý doby než zapnul rádio. Zpívali jsme jako blázni. Zrovna hráli písničku od Olly Murs.
So come on, spin me around
Now I don't wanna go home
Cause when you hold me like this
You know my heart skips, skips a beat
I know, I should, but I can't leave it alone
And when you hold me like this
That's when my heart skips, skips a beat
O-o-oh, O-o-oh, O-o-oh, O-o-oh, O-o-oh !
"Nech toho ...Už mě z tebe bolí břicho." Začala sem na něj pomalu křičet, ale nešlo to. Furt sem z něj dostávala záchvaty smíchu. Nesmála sem se jak zpívá, to určitě ne. Louis zpívá nádherně, ale když si začal přidávat do písničky jiný slova, které se tam vůbec, ale vůbec nehodili, tak to prostě nešlo.
"Sme tady." Zakřičela sem.
"Tak jdeme."
Vlezli jsme do obrovského obchodního domu, byl to skvělí dům. Měli taky prostě všechno. Od bot až po kabelky. Vše na co si jen vzpomenu.
"Co chceš koupit první?" usmála sem se na něj.
"Ty šaty co máš na sobě. Kde si je koupila?" usmál se na mě.
"Proč zrovna tyhle?"
"protože jsou s proužkami. Aspoň by jsme se k sobě hodili. Prosíííím." Udělal na mě psí očka a já podlehla.
"Tak dělej, jdeme Tomlinsone."vedla sem ho do mého nejoblíbenějšího obchodu. Ukázala sem mu ty šaty a on si je hned vzal. Nezůstal jenom u šatů. Bral trička, džíny,sukně,tílka, brýle, dokonce i podprsenky a tanga? "Bože Louisi, chudák holka, takový prádlo by si na sebe žádná nevzala." Vytrhla sem mu to z ruky a vrátila zpět na místo. Začala sem vybírat sama. "Mám to!" rakřičela sem na Louise. "Louisi? Kde zase seš?"
"Koukej!"zakřičel mi u hlavy.
"Do prdele! Sem se tě lekla! Co to máš zase na sobě?"
"Nevidíš?"
"Ty opravdu nejsi normální, Tomlinsone." Musela sem se mu začít smát. Na hlavě měl danou čepici ve tvaru mrkve, v rukou držel plyšovou mrkev a na nahou měl boty ve tvaru mrkvičky.
"To musim mě i El koupit."
"Chudák holka." Řekla sem potichu.
"Říkala si něco?" zeptal se mě a usmál se na mě jako..jako kdybych byla mrkev.
"Nic jen že..Je to super nápad." Hezky se na mě usmál a utíkal k pokladně. Měli jsme toho tolik. Skoro jsem myslela, že sme vykoupili celí obchod.
"Můžeme jet domů?"
"Můžeme." Odpověděla sem mu. Lidi na nás koukali jako na blázny. Každý sme měli aspoň taky 10 plných tašek. Vypadala sem jako Vánoční stromeček.
"Děkuju, že si mi pomohla, Amy. Bez tebe bych to asi nezvládl." Řekl, když sme stáli před mým domem.
"Nemáš zač. Řekni Niallovi že dneska už nepříjdu. Sem nějaká unavená, takže raději půjdu do postele. Tak zítra. Pa." Už sem vylézala z auta, ale chytla mě jeho ruka.
"Amy, počkej... Ještě jednou ti děkuji. Moc sem si to užil. Někdy to zopakujeme." Řekl a políbil mě na tvář.
"Říkám, že nemáš zač."Zasmála sem se a zavřela dveře.
Doma sem pozdravila bráchu s Kate. Koukali na film. Sice sem to moc nevnímala ale myslim že to byl Titanic. Běžela sem do pokoje. Strhla sem ze sebe šaty, navlékla si pižamo a lehla do postele. Za chvíli sem už byla v říši snů.
ČTEŠ
Malá fotbalistka s veľkým fotbalistou
Fanfiction*Ahojte toto je moje prvni povidka tak doufam že se vam libi :) * Nelly