Tanıtım

535 101 56
                                    

Duru Sönmez;
23 yaşında şişman bir kız ..
Çevresinin kilo baskısı yüzünden çılgınca bir karar alıyor. Herkesi kandırıp sahte bir evlilik yaparak kendini ıspatlamaya çalışıyor. Siyah saçları, mavi gözleriyle aslında tam bir bomba. Tek ihtiyacı fazlalıklarından kurtulmak. Ama o bu haliyle mutlu oldugunu söyleyip zayıflamak adına bir çaba göstermiyor.Tâki kalbinin yağları eriyip birine tutulana kadar..

Savaş Dinç;
25 yaşında borç batağına saplanmIş bir adam..
Babasından kalan ve ailesini bitiren borç yüzünden canı çıkana kadar çalışıyor. Onu ayakta tutan tek şey küçük kız kardeşi. Ona iyi bir gelecek sunabilmek için herşeyi yapıyor.Onun için tanımadıgı bir insanla evlenme kararı alıyor. Aşka inanmayan bu adam kardeşi için bu yola giriyor..

Melek Güzel;
23 yaşında soyadı gibi güzel bir kız..
Duru'nun çocukluk arkadaşı. Partilerin kraliçesi, eğlencenin vücut bulmuş hali.
Zengin bir aileye sahip olan kızımızın tek bir işi var zenginliğin sefasını sürmek..

Rüzgar Keskin;
24 yaşında hayatta kalma savaşı veren bir adam..,
Savaşın yegane dostu..
Hayatta birçok şeyini kaybetti bu adam. Küçük yaşta ailesini kaybetti daha sonra ise onu hayata bağlayıp sonra yıkılmasını sağlayan sevdiği kızı kaybetti hemde ne için para için.. Bu yüzden hayatta en nefret ettiği şey para ve onun kölesi olmuş insanlar..

Sevgi Dinç;
16 yaşında genç bir kız..
Abisinin çabalarıyla zar zor okumaya çalışan zeki bir kız. Tek ideali bir meslek sahibi olup abisine destek olmak. Hayatındaki en değerli varlığa yardım edebilmek, onu bir kerecik mutlu edebilmek...
~~♥~~ ~~♡~~ ~~♥~~
İlanımı seslice okuduktan sonra beğeniyle arkadaşıma baktım.Nee bence güzel bir ilan olmuştu.Ama sanırım o benimle aynı fikirde değildi. Bunu nerden mi anlamıştım ? İşte şurdan;
+Seni arkadaşlıktan reddediyorum minik kuşum -Evet 94 kilo olmama rağmen lakabım minik kuştu. Dombili Baykuş Hasan olsaydı bu kadar koymazdı.-Cidden böyle bir saçmalık yapmayı düşünmüş olamazsın.Bu işler şakaya gelmez. Evlilik lan bu evlilik,bir ilanla evlenilmez!!! diye bağırırken benim cazgır arkadaşım, ağzındaki bütün tükmüklerin yüzüme fışkırdığından habersizdi. Hoş haberi olsada umrunda olmazdı ya neyse. Ya Rabbi şükür diyerek yüzümü sıvazlayıp ayağa kalktım. İşte şimdi tükürme sırası bendeydi.
-Bak benim iyi niyetli arkadaşım, biliyorum beni düşünüyorsun ama bunu yapmak zorundayım.Bıktım artık insanların laflarından neymiş ben bu şişkolukla evde kalırmışım, yok bu top gibi vücuda kimse bakmazmış, yok bu minik kuş hayatta evlenemez bilmem ne bilmem ne. Göstericem herkese bu kilo ile evlenebileceğimi !...
~~♥~~ ~~♡~~ ~~♥~~

EVLİLİK İLANIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin