"resmen ekrana aşk yolladı" 0.2

65 4 6
                                    


Kenan: O kanka vallahi o. Yemin ederim. Götümü açıcam şimdi.

Arda: Gidip konuşalım o zaman hadisene.

Kenan: Aynen demin kızın gözünün içine baktık şimdi gidip "Aa biz sizi yeni tanıdık. Naber?" mi diyeceğiz? Azıcık mantıklı konuş amk.

Arda: Sen mantıklı konuş. Özürlü müsün? Kaç gündür kızları arıyoruz. Allah karşımıza çıkardı.

Kenan: Dur kafam çok karıştı. Ne yapalım bilmiyorum. NE YAPALIM?

Arda: Bekle ben şimdi Altay abiyi arayıp soracağım.

Kenan: Ara çabuk kimi arıyorsan ara. 155,112, Cumhurbaşkanı. Ara birilerini.

Arda Güler

Altay abiyi aramak için sokağın arasına girdik ve bir kaldırıma oturduk. Altay abi ilk arayışımızda açmadı ancak 15 20 dakika sonra geri döndü.

Altay: Alo? Efendim hayatımın anlamı.

Arda: Abi bizim acilen yardıma ihtiyacımız var

Son üç günde olanları ve hayatımızın en muhteşem gecesini anlattık ve şimdi ne yapmamız gerektiğini sorduk.

Altay: Beyinsiz misiniz oğlum siz? Kızlar önünüze düşmüş siz kaldırımda mı oturuyorsunuz? Eşekoğlu eşekler sizi. Gidin konuşun. Hatta bekleyin şu an olmaz işiniz ne kalabalıkta rahatsız etmeyin kızları. Çıktıklarında konuşun.

Arda: Abi belki geç çıkıcaklar ama o zaman n-

Altay: Mallar o zaman dönün otele çok istiyoruz abi diyip ağzının suyu akan siz değil misiniz?

Kenan: Tamam abi kızma biz öyle yapalım.

Altay abi salaklığımıza sinirlenmeye başlayınca kenan korkup kapatmamı istermiş gibi kaş göz yaptı. Ben de gerilmiştim bu yüzden "Tamam abi,Söz abi" diyip telefonu kapattık. Zaten biz geldik geleli şu kaldırıma oturalı 1 saat geçmişti bile. Artık altay abiden nasıl bir azar yediysek.

Kenan: Ya ohooo, saat 8 bunlar ne zaman çıkacak. Ne bitmez işmiş arkadaş.

Arda: Sus bekle. İstersen sabaha kadar bekle. Başka şansımız yok.

Kenan: HANİ ERKEN ÇIKIYORLARDI OĞLUM? O GÜN ÇIKMIŞLARDI.

Arda: DEĞİŞİYO DEMEK Kİ ÖZÜRLÜ.

Kenanla gerginlikten birbirimizi yumruklamamıza az kalmıştı. Sinirden değildi ama ilk defa böyle bir şey için vücudum tir tir titriyordu. Ben maçlara çıkarken bile böyle heyecan yapmıyordum.

Güneş Türkoğlu

Moralimiz inanılmaz düşüktü. Bıraksalar ağlayacaktık. Zaten birazdan da dükkanı toplayıp çıkacaktık. Aşağı yukarı bir saate çıkardık. Eve gidip kendimi yorganla boğmak istiyordum. İşte ne beklediysek bizde enayi gibi.
Alya duvara dalmış ellerini göğüsünde birleştirmiş iç çekiyordu.

Güneş: Boşver, üzme kendini.

Alya: Sende üzülüyorsun biliyorum. Üzülmemiş gibi yapma.

19,8| arda,kenan&yarı textingWhere stories live. Discover now