Medison
Hát hol is kezdjem? Nagyon nem szeretném részletezni, de talán egy szó elég és értitek majd miről van szó.
Szenvedély.Dylan ahogy elengedte a nyakam, azzal a mozdulattal elvált az ajkaimtól. Én még csukott szemmel próbáltam felfogni hogy mi történt most.
Ő még egy utolsó csókot lehet ajkaimra és magamra hagyott.Szeretnék rájönni hogy ő mit is akar tőlem, lehet hogy csak egy kaland lennék neki? Vagy csak egy szexre kellek neki? Nem tudom, és nem is fogom.
Dylan titokzatos, semmi érzelmet nem mutat ki csak akkor amikor már tudja hogy kéne. A szeme is titokzatos. Az érintse hideg, maga a kisugárzása is az. Egy jég hideg ember, nulla érzelemmel. Ezt csak akkor fogom tudni ha, hagyom megnyilni.Össze szedtem magam a gondolataimból, és vissza megyek a vendégekhez. Lisa oda siet hozzám, és egyből kiránt az épületből.
- Mi történt vele? - néz rám
- Nem tudom, nem mondott semmit - vállat rátok és indulnék be de ő vissza ránt
- Sokáig voltál fent - húzza perverz mosolyra a száját. - Volt valami?
- Csak csók nyugi, de mehetünk bulizni?
Átkarolja a nyakam és vissza megyünk, bulizunk és iszunk egy kicsit.
Fél óra múlva
Asszem már kicsit részeg vagyok. Csak annyira emlékszem hogy valaki idejött hozzám és elkezdtünk táncolni. Később egy ismerős hangot hallok.
- Haver szerintem kopj le, ő velem van! - ingerülten és hidegen válaszol. Nem is ingerült inkább olyan nyugodt de hideg mint a jég.
- Tesó nyugi csak táncolunk! - lép egyet hátra tőlem a srác.
Ahogy a srác hátra lép én elvesztem az egyensúlyom és össze esek ha Dylan nem fog meg.
- Te forogsz... El fogok ájulni.. - ahogy ezt kimondtam azzal el is ájultam
Éjfél körül tértem magamhoz. Mellettem egy alvó Dylannel, aki olyan szorosan mellettem feküdt mint akinek én jelenteném az életét. Homlokomon egy vizes törölköző van. Gondolom Lisi mondta neki hogy tegyen egyet a homlokomra.
Nagy nehezen kiszedtem a kezem Dylan öleléséből és elmentem a fürdőbe. Levetkőztem és beálltam a zuhanyzóba. Mozgolódást hallok az ajtó mögül, és később a villany leoltódik, és piros Led fény világítja be a helyet. Derekamon két erős kezet érzek meg, ami finoman magához ránt. Nyakam kezdi csókolgatni, közben a keze vándorol meztelen testemen.- Baby miért nem szóltál hogy fent vagy? - kérdezi halkan, rekedtes hangon
- Nem szerettelek volna felkelteni - mondom el neki az igazat
Morog egyet és megfordít, finoman neki lök a falnak és egy szenvedélyes csókba ránt, érzem hogy a kezét lejjebb csúsztatja és 2 ujját berakja, lassan mozgatja. Csókba nyögök amit Ő ismét egy morgassal dijaz.
Elzárja a vizet és felkap a kezébe de a csókot nem szakítja meg. Bemegyünk a szobába és Ő elvál tőlem.- Szépek - gyorsan veszi a levegőt, közben mosolyog - Szólj ha fáj, nem leszek durva veled - finoman rádob az ágyra és főlém tornyosul.
Add egy lágy de gyors csókot, és lejjebb folytatja a csókolgatást. Elér az érzékeny részemhez és engely kérően rám néz. Bólintok egyet és Dylan máris végig nyál szemérem ajkamon.
Halkan felnyögök és a kezemet a hajába vezetem. Átkarolja a combom és közelebb húz magához, egyik kezével elengedni a combom és 2 ujját újra berakja.
Ezt addig csinálja így még élnem élvezek.
Mellém fekszik és átkarol,és megcsókol.- Jólesett? - néz mélyen a szemembe.
- Igen - mosolygok - de viszonozni is szeretném.
- Nem kell, pihenj csak - simogatja a vállam.
Kibujok simogatása alól és felülök. Lehúzom a boxerét kissé nehezen. Most én nézek rá engedély kérően. Ő bólint és kicsit lejjebb csúszik. Beveszem a számba és ütemesen mozgatom rajta a fejem.
- Baby - rekedtes hangján megszolal - kurva jó vagy
Én is addig folytatom ameddig el nem élvezik.
- Kurvára ügyes voltál Baby - simogatja meg az arcom, én csak mosolygok - Na gyere pihenj, én kicsit lemegyek majd megnyugtatom Lisit - simogat
- Rendben, de siess vissza majd - megpuszilom és kicsivel később elalszom.
Reggel olyan 10 fele keltem, mellettem egy még meleg gyűrött lepedő fogadott. A fürdőből víz folyás hangját hallom. Lassan felállok az ágyról. Igen még kicsit fáradt vagyok mert még amikor feljött Dylan lefeküdtünk egymással. Hogy milyen érzés nem szűzen élni már? Ugyan olyan, vagyis nekem.
Kopogás nélkül benyitottam a fürdőbe, amit lehet nem kellett volna. Itt tört ketté a szívem, Dylan és egy másik csaj voltak a fürdőben. Amikor Dylan észre vett láttam a szemében a megbánást. A csajt azonnal el lökte magától és oda jött hozzám.- Ez nem az aminek látszik - fogta volna meg a vállam ha nem lépek hátra
- Mit akarsz magyarázni? Csak tesók vagyunk! MOSTOHATESÓK! - hátat fordítottam neki és elkezdtem öltözni.
Ahogy kész lettem egyből mentem az ajtóhoz. - Folytassátok, nem zavarok már - és kiléptem.Le rohantam a földszintre, ami 3 szintel lejjebb volt. A recepción elkértem Dylan kocsi kulcsát és már rohantam is a kocsihoz. Éppen hogy beültem a kocsiba és bezártam az ajtót Dylan jött az ablakhoz, amivel nem foglalkoztam, csak padlógázzal elhajtottam mellette, és egészen házig megsem álltam.
Otthon leparkoltam, és már mentem a szobámba.Oda adtam neki azt amit soha senki nem tudd vissza adni, és cserébe ezt kapom. Hát baszodjon meg! Tudtam hogy nem kellene benne bíznom. Csak egy kaland voltam neki. Soha nem fogom vissza fogadni Őt, bármit is mond és érez. Márha tudd érezni egy szívtelen sötét jég hideg ember.
Rendeltem kaját magamnak és Roset megkértem hogy hozza fel nekem.
Kedves Olvasók!
Ez a rész tudom tele van érzelmekkel. Szenvedély, 18+ dolgokkal. Meg hát a szív törés.
De ez még semmi!Remélem tetszet ez a rész is.
Puszi ;Melissza 😘
Ui.: Tudom ez a rész is rövid lett, de ígérem a kövi hosszú lesz
ESTÁS LEYENDO
Rosszfiú a mostohabátyám
Romance- Egy fogadás voltam? - kérdeztem már, már szinte sírva, de Ő nem válaszolt. - Baszodj meg! - Kezdtem el futni valamerre - ÁLJ! - ez az utólso amire emlékszem tőle