Dylan
Már lassan 1 órája itt vagyunk a hotelba, és fogadjuk a vendégek. Vagyis én fogadom és apám. Madison fent van segít az anyjának.
Az utolsó vendég is megérkezet amikor Madi lejött.- Mindenki foglaljon helyet, érkezik a csoda szép menyasszony. - szól a vendégekhez mosolyogva.
Apám oda ment hozzá és mondott neki valamit. Amire ő csak bólintott és elvette a borítékot. Kicsivel később amikor már a zene megszólalt leült mellém és a kezembe nyomta a borítékot.
- Szoba kulcs és korlátlanul ihatsz - mosolyog
- Jólvan - mosolygok én is, közelebb hajolok hozzá - Csak ne történjen semmi abban a szobában este ha túl részeg leszel, mert itt te fogsz sokat inni nem én - rámarkolok a combjára kicsit
Elveszi a kezem és a többi vendéggel együtt feláll amit én is követek.
Megtörtént az igenek kimondása.- Kérem a két fiatalt is ide a szülőkhöz - nézz ránk a hátsó sorba az anyakönyveztető nő
Most azt akarja hogy álljak fel innen? Na azt lesheti, biztos hogy nem fogok.
- Én biztos hogy nem megyek. - finoman megfogom Medi kezét és a merevedésemre rakom
- Neked is jönni kell. Ezt meg talán részegen orvosolom - mosolyog és feláll
Mély levegőt veszek és én is felállok. Átkarolom finoman Medit és a szülők mellé megyünk.
Pezsgővel koccintunk apumékra és mindenki mehet ki.
Csokor dobás.Mivan a Medi kapja el?!
Jött elő rögtön a kérdés bennem. És ha tényleg Ő fogja?
- Fasz kivan! Mi van velem?! - magamba
Repül a csokor és Medi kezébe esik.
Hogy örülök e neki? Félig igen, de félig nem. De amúgy gec miért nekem kell örülni neki? Nem én kaptam el.Gáz hogy magammal vitázom. Asszem ma úgy berugok hogy a padlóról kell felszedni.
- Innentől mindenki bulizhat, és ihat kedvére. Vagy csak beszélgessen a partnerével. - szólalt meg Medi.
Akit egyből el is rabolt a barátnője, és a csokor nálam landolt.
- Persze felviszem! - össze szorítottam a poharam ami ketté tört a kezem alatt
- Tesó, nyugi van. Miért vagy ennyire feszült? - kérdi Greg
- 1 hete nem nyúltam egy lányhoz sem, nem feküdtem le senkivel, és még csak le se szoptak. Szerinted miért vagyok feszült? Bent az a lány teljesen megbolondít. - válaszoltam
- Te teljesen szerelmes vagy! - ütögeti meg a vállam és megy el
Felvittem a virágot és be mentem a tánc parketre, ahol Medit és Lisat láttam táncolni, meg persze a többit.
Medi háttal volt nekem, és úgy ringatta a csípőjét. Lisa látta hogy nézem de nem szólt neki, még akkor sem amikor mögé léptem.- Kinek rázód így azt a formás kis segged? - súgom a fülébe, közbe a nyakát simogatom a dekoltázsáig.
Lassan megfordul és a nyakamba rakja a kezét, én a derekára rakom a kezeim és kicsit magamhoz húzom.
Választ nem kapok.
Elindul egy másik szám, egy lassú. Közelebb lép és a fejét a vállamra helyezi. Kezemet kicsit lejjebb csúsztatom és a fenekét fogom meg.- Rossz helyen van a kezed - néz fel rám, hát igen még mindig magasabb vagyok mint Ő.
- Ohh, bocsánat. Micsoda rossz kezeim vannak - mosolygok és elveszem a kezem. Vissza rakom a derekára.
Medi kuncog egyet, és kicsit eltávolodik tőlem. - Meg logunk kicsit? - nézek rá- 2 óra múlva itt kell lennem, ugye tudod? De addig mehetünk.
- Persze tudom, kis szervezőm - mosolygok és kézen fogom, Ő összekulcsolja a kezünket amikor már senki nem látt minket.
Madit elvittem a hotelen kívül egy szép helyre. Vagyis csak majdnem szép helyre. Szép lett volna ha nincsenek ott a srácok, akikkel fogadtunk rajta.
- Baby - fogom meg az arcát - menj vissza a hotelbe, ott biztonságban vagy, itt nem. Ha kell fuss, veszélyesek rád nézve. - adok egy csókot a szájára és megforditom
Látom nagyon nem érti, miért küldöm el hirtelen, de nem akarom hogy valamelyik fasz még véletlenül is felmondja neki hogy fogadás volt.
- Miért küldted el? - lök meg finoman Dave.
- Neked nem mindegy? Az egy dolog hogy veled fogadtam rajta de, nekem ne szólj bele. - lököm vissza, kicsit nagyobbat lökök rajta amitől a földön köt ki.
Egyből felpatan és behúz egyet, amiből verekedés lesz.- Fiúk! - hallok meg egy nyávogos hangot - Fejezetek be!
Oda nézek a hang forrássához. Beatrix az, a "csajom" bocs azaz a kurvám. Ő azt hiszi hogy együtt vagyunk, csak azért mert párszor megdugtam és ennyi.
- Maci, már mióta nem írtál - jönne közelebb de én msgállitom.
- Te csak hagyj békén, tisztában vagyok vele hogy Te és Dave együtt vagytok, szóval nekem ne nyaliz itt nekem. Látszik hogy egy kibaszott nagy kurva vagy! Jó szórakozást együtt. - indulok vissza - Ja és Dave, két dolog, nem él már a fogadás, és a másik hogy, remélem már megdugtad ha nem akkor vissza előre szólok hogy valami borzalmas.
Ezúttal már nem fordulok vissza, csak egyenesen megyek a hotelba. Az orrom vérzik, és már az ingem negyede véres majdnem.
A portás ahogy meglát nem szól semmit csak tovább enged. Lisivel össze futok és szólok neki hogy a szobába várom Medit.Bementem a 320-as szobába és egyből ledobtam magamról az inget és a fürdőbe mentem. Meg támaszkodtam a kagyló szélén és elláttam a vérzést.
Nyílik az ajtó, Medi lép be rajta. Rám nézz és kicsit lefagy. Valószínűleg azért mert félmeztelenül állok a fürdőben a kagylót támasztva.
Közelebb jön.- Mi történt? - fogja meg az arcom egyik felét és finoman simogat.
- Semmi érdekes, nyugi. - megfogom a kezét. - Bizol bennem? - nézek mélyen a szemembe
- Igen - ő is bele néz a szemembe
Közelebb lépek hozzá és finoman meg fogom a nyakát, lassan megcsókolom, amit ő egyből viszonoz. Neki nyomom a falnak és úgy csókolom tovább.
Kedves Olvasók!
Igen tudom hogy kicsit megcsúsztam a részekkel, de igyekszem felhozni magam nyárra. És nyugi a következő rész már nem Dylan szemszögéből lesz.
Remélem tetszet ez a rész is 🤗
Insta: melissza.writer
Puszi; Melissza 😘
KAMU SEDANG MEMBACA
Rosszfiú a mostohabátyám
Romansa- Egy fogadás voltam? - kérdeztem már, már szinte sírva, de Ő nem válaszolt. - Baszodj meg! - Kezdtem el futni valamerre - ÁLJ! - ez az utólso amire emlékszem tőle