10 Fejezet

173 8 3
                                    

Az esküvő óta 2 és fél hónap telt el. Dylant egyszer nem láttam azóta csak haza jött a kocsiért és ennyi volt.
Lisinek meséltem erről az egész dologról, és szerintem jó hogy nem jött haza Dlyna. Nem élne már.

És hogy én jól vagyok - e? Nem, nem vagyok jól. Kicsit sem. De valljuk be őszintén, Dylan egy fasz aki csak a szexre vágyik és nem szerelemre. Úgy volt vele hogy most miért ne meghúzza a mostohatesóját és utána másnap egy másik csajt szopat a hotelben.

Lisa nálunk aludt minden nap, az esküvő után. Reggel kitalálta hogy menjünk el vásárolni, hogy az hátha segít rajtam.
Reggeli után, anyum ide adta a kocsija kulcsát és adott némi pénzt.
Lisa kézen ragadott és kihúzott a kocsihoz. Amikor Dylannel össze futót a tekintetünk, épp szált ki a kocsiból.
A szemében megbánást láttam, sajnálatot és némi könyt.

- Gyere! - Lisi elhuzott a kocsihoz és beültetett az anyósra. Dylan oda jött a kocsihoz és pont hallottam mit beszélnek.

- Hadd beszéljek vele, kérlek - kerlően rá nézett és megfogta a kezét

- Nem, Dylan! Nem kíváncsi rád és ezt nem itt fogom neked magyarázni. Szia. - nyitotta ki a kocsi ajtót a volán felől - Ja és baszodj meg, mindig legyél ébren mert abban a kibaszott medencében folytalak meg! - ült be mellém és becsapta az ajtót.

- Elsőnek tetkóshoz megyünk! - ennyit mondtam neki és Ő már indította a kocsit.

- Elviszlek az én tetkosómhoz! - mosolygott halványan

Inenn nem sokat beszéltünk már, csak a tetkosnál.

- Szia Lisa! - ölelte meg a lányt

- Lea ő itt Medison, a legjobb barátnőm - mosolygott Lisi, Lea megölelt

- Örülök hogy megismerhetlek, sokat hallottam már rólad

- Hát én még nem annyira sokat de én is örülök - mosolygok.

- Majd megfogsz - mosolyog - akkor minden bizonnyal neked lesz tetkó, ugye?

- Igen, van is pár mintám

- Biztos ennyit szeretnél egyszerre? - néz rám Lisi

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

- Biztos ennyit szeretnél egyszerre? - néz rám Lisi

- Ez csak 9, ez nem sok

Ő nem mondott semmit, Leának elmondtam hogy hova szeretném őket.
2 óra múlva végeztünk és végül úgy döntöttünk hogy nem megyünk vásárolni majd rendelünk online. Így elundultunk haza. Közben én vettem ezt-azt online.
Otthon ismét Dylant láttam meg elsőnek amint segít anyának kocsit mosni.

- Sziasztok lányok, milyen volt a vásárlás? - ment oda Lisihez anya.

- Igazából nem vásárolni mentünk végül - szálltam ki és amint anya meglátott, lefagyot. Dylan végig nézet rajtam és halvány mosolyt láttam ajkán.

- Mondtam neked hogy legalább tetkód ne legyen! De persze nem hallgatsz rám, mint eddig soha.

- Ez az én testem és azt csinálok vele amit akarok! Ebben nem fogok rád halgatni! Nekem tetszik és más véleménye kicsit sem érdekel! - mentem el mellette - Dylan is tele van velük!

- Dylant ne vond ebbe bele! Ő jó gyerek! - halkult el anya

- Én nem vagyok az? Ő miben jobb nálam? Egy igazi seggfejt védesz most! - és ezzel felrohantam a szobámba.

A nap végéig fent voltam a szobámba és nem mentem le. Azaz csak nem akartam, amikor kopogtak.

- Ha anya vagy menj el! - mentem ki az erkélyre

-Csak én vagyok! - jött be Dylan - mielőtt bármit mondanál anyud küldött, meg azért jöttem hogy megmagyarázzam amit láttál. - zárta be az ajtót és zsebre rakta a kulcsot.

- Mit akarsz rajta magyarázni? Láttam és kész ezen nincs mit magyarázni!

- De nem azt ami az igazság! Láttál valamit, igen! De nem azt ami igazából történt! - jött ki az erkélyre ő is, vagyis csak az ajtóig jött

- 2 perced van, aztán nem érdekelsz - mentem be és ültem le az ágyra

- Jó. - vett egy mély levegőt és belekezdet - Reggel én elmentem futni amíg te aludtál, és mint megtudtam az "exem" utánam jött és amikor becsuktam az ajtót Ő gyorsan oda sietett és megfogta, kivárta még én elmegyek fürdeni és akkor ő is bejött. Én azt hittem te vagy az de amikor megfordultam ő már rámvetette magát. - jött közelebb és letérdelt elém és megfogta a kezem - Nem ezt szerettem volna elérni, én örültem annak hogy nekem adtad magad, és most is örülök. Szeretném ha ez így maradna. Csak mi ketten a világ ellen. Nem szeretnék én lenni a következő szívtörésed. Szeretnék megadni mindent és harcolni fogok azért hogy velem legyél újra. - szorított rá a kezemre kicsit, add egy puszit és kimegy.

Próbálok hinni neki, de egyszerűen nem megy. Nem tudhatom hogy mikor lesz a következő ilyen húzássa, ami felbosszant.
Kicsit megpróbálok nem törődni vele. Amit még ő csinált velem az elején, ha utána is kellek neki akkor vissza megyek hozzád. Bár van az a mondás "ha egyszer megcsalt, többször is megfogja tenni"

Ez így is lett, már másnap ilyen voltam vele, nem törődő. Reggel amikor lementem akkor láttam egy virág csokrot, ami nagyon szép volt. A virág mellett egy cetli is volt.

"Megteszek mindent hogy az enyém legyél újra"

Láttam a szemem sarkából hogy figyel ezért csak megszagoltam a virágot és a cetlit meg zsebre raktam. Megkértem Rose-t hogy majd vigye fel, mielőtt anyuék haza érnek.

Kedves Olvasók!

Nagyon megcsusztam a folytatással tudom, és sajnálom is. Igyekszem mostmár aktív lenni itt és írni tovább a könyvet. Sajnos ez a rész rövid lett, de a következő hosszabb lesz.

Nagyon szépen köszönöm az 1K megtekintést erre a könyvre ❤️❤️

Puszi;Melissza

Vous avez atteint le dernier des chapitres publiés.

⏰ Dernière mise à jour : Jul 30 ⏰

Ajoutez cette histoire à votre Bibliothèque pour être informé des nouveaux chapitres !

Rosszfiú a mostohabátyámOù les histoires vivent. Découvrez maintenant