-3-

81 6 0
                                    

Gece ormanda yürüyorum bu saate ne işim var onu bile hatırlamıyorum. Tek hatırladığım arkadaşlarımla bu ormana piknik yapmaya geldiğimiz voleybol oynarken top kaçıyor ve ben almaya gitiğimde kafama keskin bir acı giriyor tek hatırladığım bu. Geri uyandığımda ise hava kararmıştı ve elimde bir not vardı nota şöyle yazıyordu :

Okları takip et ve eve git :/ Sakın durma !!!

Ve de şuanda da bunu yapıyorum neden nota uyuyorum bilmiyorum ama tek çıkış yolum bu olduğunu düşünüyorum. Şuan en az 10 km  gitmişimdir. Ayaklarım çok ağrıyor biraz oturıyım kim durduğumu görürki ?? Biraz oturdum çalılıkların arkasında birşey kımıldadı klasik korku filmi sahnelerinden biri ama yaşayınca gerçekten korkuyorsun. 

Çalılık baya salandı ve arkasından garip sesler geliyor baya korkunç ama en iyisi bir gidip bakmak.(evt arkadaşlar karakterimiz mal )Yavaş yavaş yakınlaştım tam önüne geldiğimde ise birşey üstüme atladı ve gözümün altından itibaren çeneme kadar tırnaklarıyla kesti canım çok yanıyordu ama ilk önce üstümdeki şeyi atmam gerekiyor baya boğuştuktan sonra üstümdeki şeyi attım ahh bu bir kedi çok tatlı galiba yavrularına zarar vericeğim sandı. 

Ama bir dakika şekil değiştiriyor gitikçe büyüyor ve uzun zayıf ve siyah bir şeye dönüşüyor. Bu da ne???

-Aaaaaaa sende nesin ??? Aaaaaa

Çalıkların arasında parlıyan bir şey çıkardı bir dakika bu bir bıçak evet bu bir bıçak galiba kurbanı olucağım.

-Hayır hayır öldürme beni lütfen ne istersen veririm.

-İstediğim şey insan kanı ve bu sende var. dedi ve psikopatça sırıttı çakıyı boynuma attı ve sonrası karanlık.

Korku hikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin