Media: Fourth Of July Fon Müziği
Sabah olduğunda Jungkook alelacele hazırlanıp yemek yemeden çıkmıştı yine. Yanliz yemek yemiştim bugün, pekte iştahım yoktu açıkçası birkaç lokma yiyip kalkmıştım.
Solanda oturmuş televizyonda takılıyordum, izleyecek birşey yoktu canım çok sıkılıyordu.
Annemi yada babamı aramak istiyordum ama beni umursamadiklari için açmazlardı bende ablamı aramaya karar verdim. İlk arayışımda açmamıştı sorun etmedim tekrar aradım, yine açmadı bu sefer bir şey oldu diğe endişelenmeye başladım.
Tekrar ve tekrar aradım yine açmamıştı bu sefer mesaj atmaya karar verdim.
Mochi: abla, iyi misin? Bir sorun var mı? Neden açmıyorsun aramalarımı?
Mochi: abla cevap verir misin?
Bir kaç tane daha mesaj attım ama onada cevap vermedi yada görüldü atmadı. Daha fazla merak etmeye başlamıştım.
Jungkook'u aradım ilk çalışta açtı.
Jimin: Jungkook ben senden bir şey isteyecektim.
Jungkook: Evet iste Mimi
Jimin: Ben kaç kez ablama ulaşmaya çalıştım ama açmadı yada mesajlarıma bakmadı, acaba izin versen gidip bakabilir miyim?
Jungkook: Dur bekle zaten bende eve geliyordum. Beraber gideriz.
Jimin: Tamam, bekliyorum.
Aramayı kapattım ve odama çıkıp hazırlanmaya başladım. Üstüme kısa bir tane tişört altıma işte siyah bir dar pantolon giydim ve aşağıya indim.
Zil çalmıştı, Jungkook'un geldiğini anlayıp gidip kapıyı açtım.
Kapıyı açtığımda Taehyung karşıda bana bakarak "Efendim, Jungkook sizi çağırıyor"
"Tamam" dedim ve büyük kapıya doğru yürüdüm.Büyük kapıyı bana açtıktan sonra dışarıya çıkmıştım, Jungkook arabaya yaslanmiş telefona bakıyordu, yanına doğru yürüdüğümde beni fark etmiş olmalıki kafasını kaldırdı. Beni baştan aşağıya kadar süzdü ve yanima yaklaştı.
"Çok güzel olmuşsun." Tebessüm ettim ve "Teşekkürler" dedim sadece, kapıyı bana açıp ilk önce benim girmemi sağladı sonra o bindi.
Yol boyunca hiç konuşmamıştık.
Yetiştiğimizde araba durdu ve şoför gelip kapımızı açtı. İndiğimde hemen evin kapısına doğru gittim. Jungkook'ta arkamdan geliyordu.
Kapının zilini çaldığımda biraz bekledikten sonra kapıyı annem açmıştı. Ne oldu dercesine bana bakiyordu sonra gözü arkama kaydığında hemen yumuşadı. "Ah, hoşgeldin oğlum" Jungkook'a bakarak demişti, Jungkook'ta bana demediğini kendisine dediğini anlayıp biraz kaşını çatmıştı. Ben bunu umursamayıp hemen annemin yanından geçip içeri girdim, Jungkook'ta arkamdan geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik - JIKOOK
FanfictionPark Jimin babası tarafında ünlü mafya liderine satılır. JİKOOK Zoraki Evlilik