dört

130 8 3
                                    


166 okumayla devam edelimm

Arkadaşlar okuyorsunuz ama az oy ve yorum aliyorum karşılığı bu mu yani? Üzülüyorum.

...

Saat 12.06'ydı çoktan uyanmıştım. Jungkook benden önce kalkmış işe gitmişti. Kahvaltı edip salona oturmaya odasına gidip tv izledim.

Aradan biraz vakit geçtikten sonra o kadar televizyona daldığımı fark edip ayaklandım. "Ah" off en nefret ettiğim şey bu olmalıydı, ayaklarım uyuşmuş. Hemen kalktigim yere geri oturdum.

Bir şey fark etmiştim... Ben evlenmeden önce evdeyken hep ailemin beni odamdan çıkmama sadece okula gidip gelmemi söylemişti. Demek ondan benim yüzümü görmek istemiyorlardı.

Kalktım ayağa ve mutfaga doğru yol aldım. Canım aşırı tatlı çekmişti. Acaba ne var mutfakta? Mutfağa girdim ve her yeri aramaya başladım. "Off ya" her yere baktım hiç yoktu, galiba bugün bana tatlı yoktu "of." Tam mutfaktan çıkacağım sırada aklıma Jungkook geldi O'nu ararsam belki gönderirdi birşeyler?

Hemen salondaki telefonumu elime aldım ve kayıtlı olan Jungkook'un numarasını aramaya bastım. 'Bu evde hizmetçi yok mu be?' Dediğinizi duyar gibiyim. Evet hizmetçiler var ama bugün onların izinli günleri olduğu için gezmeye çıkmışlardı.

Jungkook telefona açtığında yüzümün yandığını hissetmiştim. Acaba nasıl isticektim?

Alo?

...

Alo Jimin

Yine bir şey diyemedim

Alo Jimin! Bir şey mi oldu?

Alo Jungkook. Yok, yok bir şey olmadı sadece bir şey isteyecektim.

ne istiyorsun!? İşim var.

Jungkook bi an sert konuştuğunda irkildim.

Ö-zür dilerim. Seni rahatsız ettiğim için.

Ne istiyorsun Jimin?

Yok, yok bir şey istemiyorum özür dilerim. Müsait olduğunu bilmiyordum.

Dıt, dıt, dıt.

Telefonu yüzüme kapattı. Keşke aramasaydım sebepsiz yere o'nu sinirlendirdim. Gözlerimin dolduğunu hissettim. Neden ağlıyordum ben? Çok saçma.

Zoraki Evlilik - JIKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin