Okuma tarihinizi yazınnnTanıtım
Park Jimin
18 yaşında
Lise öğrencisiJeon Jungkook
24 yaşında
Mafya lideriSabaha olduğu an jimin kalkar yataktan ve bugün doğum günüsüydü ailesinin O'nu çok sevdiğini düşünerek gülümser. "Acaba ailem bana ne hediye alacaklar?"
Jimin telefonuna gelen mesaj ile irkilir, telefonunu eline alıp bakar Babası yazmıştır.
Bay Park: " *konum*
Hemen gel! "
Jimin: " tamam, birazdan orda olurum "
" Görüldü "
Jimin kalkar rutin işlerini halletmek için banyoyo geçer, duş aldıktan sonra dolaba bakar ne giyecek diğe. Jimin kahverengi sweatshirt, beyaz eşorfman giyer.
Jimin asağıya iner "Herkese günaydınnn" der ama kimse umursamaz, Jimin biraz olsa üzülür. Kahvaltının hazır olduğunu görünce hemen oturup yemeğini yemeye başlar.
...
Yemeği bittikten sonra babasının attığı konuma bakıp çıkar. Canı sıkıldığı için yürümek ister ofise kadar
Ufak bir şey söyleyeceğim Jimin'in annesi ve babası jimin sevmiyor ve
babası ve annesi paraya ihtiyacı olduğu için mafya babası Jeon Jungkook ile anlaşmaya giriyorlar, konuşmaları.JJk: "Bay Park bir anlaşmamız vardı hatırlıyor musun?"
Bay Park: "Efendim bende tam bunun için gelmiştim, benim biraz paraya ihtiyacım var ama bulamıyorum."
JJk: "hahaha. Bunu biliyorum, bu parayı alman için bana bir şey vermelisin karşılığında"
Bay Park: "Bunu biliyordum efendim. Ondan size vereceğim şey oğlum Park Jimin.
....
JJk: "Kabul"
Jimin kulaklığı ile müzük dinlerken yetiştiğini fark etti ve ilerledi bahçeye doğru yürüdü, ofis büyük olduğu için şaşırdı babasının ilk kez buraya gelmesini istemişti.
Jimin ilerleyip içeriye girdi babasının odasını aramaya başladı. Yorulduğu için önüne gelen herhangi bir çalışana. " Pardonda ben Bay Park, babamı ariyordumda odası ne tarafta? " Çalışan Jimin'i Bay Park'ın olduğu odaya götürür, Jimin teşekkür ederek kapıyı tiklatti. Babası O'na gel demesiyle kapıyı açıp içeriye girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik - JIKOOK
Hayran KurguPark Jimin babası tarafında ünlü mafya liderine satılır. JİKOOK Zoraki Evlilik