Minnak bebeklerim okul olduğu için bölüm uzun zaman oldu atmadım;((Bunun için özürrr dileerriimm
Söz artık bölüm atacağım
Medya: Jimin ve Jungkook.
İyi okumalar.
...
Jimin sabah olup kalkmıştı. Jimin bugün evlenecekti, evet evlenecekti bunun için üzülsede kabul etmişti evlenmek zorundaydı. (Kurban olurum ben sina.)
Jimin yataktan kalkıp esnedi. Sonra banyoya geçip rutin işlerini halletmeye başladı.
Bittikten sonra aşağıya inip. Evleneceği için ne yapacağını bilmiyordu. Ablası Vien'in yanına gitti.
(Arkadaşlar benimde düğün ile ilgili hiçbir bilgim yok yani kafadan atabilirim üzgünüm.)
Jimin ablasının söylediği herşeyi detaylı şekilde dinlemisti. Şimdi ise annesi O'nu bekliyordu. Jimin hızlı kahvaltı edip annesinin yanına gitti. Annesi masanın üzerine makyaj malzemeleri koyduğunu gördü. Galiba ona makyaj yapacaktı. Annesi "oğlum hızlı ol al şu gelinliği giy. Makyajını yapacağım." "Tamam."
Jimin giyindikten sonra annesi O'nun makyajını yapıp bitirmişti. Şimdi ise Jimin odada oturmuş vaktin geçmesi için telefonla takılıyordu.
...
Akşam olmuştu, Jimin tedirgindi. Annesi Jimin'i aşağıya çağırdı. Jimin hiç bekletmeden aşağıya indi. Korkuyordu, tedirgindi ve heyecanliydi o'da neden heyecanlı olduğunu bilmiyordu.
Aşağıya indi annesi, babası ve ablasi onu bekliyordu çıkmak için. Jimin'in gözleri dolmaya başladı evleniyordu, evlenecekti. Ablası yanına gelip O'na sarıldı sakin olmasını söyledi ve yanağından öptü.
Çıktılar Annesi, ablası ve babası başka arabaya geçti Jimin'de şoförün ona açtığı kapıya bakıp arabaya bindi. Arabada Jungkook'ta vardı Jimin o'nu fark etmemişti. En son yanında kıpırdanma hissettiğinde irkildi. Yanin baktığında o zaman fark etmişti Jungkook'un burda olduğunu. Jungkook Jimin'e bakıp O'nu süzüyordu. Beyaz O'na çok yakışmıştı. Jimin Jungkook'un O'nu süzdüğünu fark edip yüzünü cama çevirdi. Utanmıştı. Jungkook'ta yüzünü cama çevirip dışarıya baktı.
Araba durduğunda Jimin geldiklerini fark edip camdan dışarıya baktı. Buraya ev dese dövüşecekmiş gibi hissetti çünkü burasi sanki saraydı. Jimin'in kapısı açıldığında düşüncelerinden ayrılıp bakti. Jungkook, evet Jungkook O'na kapıyı açmış Jimin'in tutması için elini uzatmis. Jimin hemen geri cevirmeyip Jungkook'un elini tutup arabadan inmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik - JIKOOK
FanficPark Jimin babası tarafında ünlü mafya liderine satılır. JİKOOK Zoraki Evlilik