yedi

54 6 2
                                    


Media: çok tatlılar dimii

Arkadaşlar bazen unuttuğun yerler veya şeyler oluyor kusura bakmayın, uzun bir süre bölüm atmadığım için oluyor bunlar.

Arkadaşlar oy ve yorum yapın lütfen yazdığım onca şeyin boşuna gitmesinden üzülüyorum.

___
Aradan bir süre geçtikten sonra ablam odada galiba işini bitirmiş aşağıya iniyordu, yanıma yaklaşarak tekli koltuğa oturdu, Jungkook telefonu çaldığı için dışarıya çıkmıştı.

"Mochi, ablacım burada rahat ediyorsun değil mi? İyisin" gülümseyerek söylemişti "evet burada iyiyim, Jungkook bana çok iyi davranıyor." Dediğimde gülümsemesi biraz daha genişledi.

Ayağa kalkıp bu sefer gelip benim yanımda oturdu ve bana sarılıp saçımı okşamaya başladı, hemen bende kanepeye ayağımı uzatıp başımı dizlerine koydum.

Bir süre saçımı okşamaya devam etti.

Salona Taehyung girdiğinde kendimi düzeltip oturdum, ablam bu kim dercesine O'na bakıyordu. "Bu Taehyung abla Jungkook'un küçüklükten beri arkadaşı ve şuan koruma olarak burada."

Ablam bana bakıp kafasını salladı ve tekrar Taehyung'a döndü.

"Ne oldu Taehyung?" Biraz daha ablamla bakıştıktan sonra kafasını sallayarak bana döndü, tek kaşımı kaldırmış O'na bakıyordum.

"Yok birşey sadece Jungkook'a bakmıştım" dedi "Jungkook'u biri aradığı için dışarıya çıktı" ablama baktıtığımda hâlâ Taehyung'a bakıyordu.

Sırıtarak konuştum "ablaa" dediğimde hemen bana baktı utandığı için yüzü kızardığında gülmüştüm.

güldüğümü duyduğunda kaşlarını çatarak bana baktı "ne oldu?" Dediğinde zor tuttum kendimi tekrar gülmemek için.

"Daldın gittin ne olucak" tekrar Taehyung'a baktığımda biraz gülümseyerek ablama bakıyordu, benim O'na baktığımı fark etmiş olacakki bana baktı, O'da biraz utansada gözlerini benden ayırmadı.

Gülümseyip kaş, göz hareketi yaparım, bunu fark ettiğinde biraz daha utandı ve konuştu "bir isteğin var mı Jimin?" Hayır dercesine kafamı sağ, sola sallarım "teşekkürler TaeTae" Taehyung bu hitapla konuştuğumda biraz afallasada tamam diyerek gitti.

Ablama baktığımda, bana bakıyordu "niye gülüyorsun?" Daha çok gülerek, kulağına yaklaştım ve sessizce fısıldadım "aşık mı oldu benim ablam haha" sinirle bana bakıp yanağımı tutup sıktı.

"Ablanla böyle mi konuşuyorsun sen? He" biraz daha gülerken cevap verdim "ah, tamam tamam ya!" ellerini tutup yanağımda uzaklaştırdım.

"Acıttı" üzgün bakış atarım O'na "iyi oldu, bir daha ablanla böyle konuşmamayı öğrenmiş olursun."

Side eyes bakışı atarım O'na.

"Aşık oldun işte Taehyung'a inkar etme" alayla sordum. Tepkilerim beklemediğiniz an değişebilirdi.

Tam birşey diyecekken salona Jungkook girdi "konuşmanızı dinledim Jimin dediğin şey doğru mu?" Kararsızca hem ablama hem Jungkook'a baktım, eğer evet desem birşey yapabilirdi belli değil.

Zoraki Evlilik - JIKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin