Exact la Pescuit

833 52 0
                                    

Erika pov.

Cand am ajuns acasa Kat si Scott ne asteptau in apartamentul nostru uitanduse la un film am intrat cu Aaron pe urmele mele in living surprinzandui pe amandoi cu prezenta noastra.
-Voi cum ati ajuns asa devreme......stai cum de asa de tarziu doar a fost nunta boului.(Scott
-Pai am facut un mic ocol pe drum. Voi ce faceti aici ?(Aaron
-Pai va asteptam. (Kat
-S-a intamplat ceva?(eu
-Nu. Pot.sa.cred. -eu nu pot sa cred ca Scott foloseste faza asta si la ani astea-
-Ce nu poti sa crezi ? (Aaron
-Maine e concursul de pescuit .
-E ce ? (Aaron
-Pai familia mea organizeaza in fiecare an un concurs de pescuit intre noi si se pare ca e maine. - si de nu ar fi e momentul acela in an in care ma plictisesc si totusi ma distrez impreuna cu familia, nu cred ca lui Aaron ii va placea -
-Vorbiti serios? Atunci pregatitiva sa pierdeti pentru ca pescuitul e una din pasiunile mele, practic pesti stau la rand pentru ai prinde. Aaron nu apuca sa termine ca noi deja ne prapadeam de ras .
-Stii Aaron eu sunt de ceva vreme bagata in treba asta si cei din familia Smith au pescuitul in sange te vor face praf, mai bine dai vina pe lipsa de experienta.
-Da Aaron asculto pe Kat stie ce spune.
-Ei bine prieteni mai vedem cine e expertul aici nici nu se pune vorba de lipsa de experienta, totusi ma duc sa imi pregatesc sculele.Noapte buna iubito .

Aceste fiind spuse Aaron ma saruta bland si pleaca.

-Ei bine plec si eu, noapte buna! (Scott
-Somn usor! (eu si kat la unison.
Apoi o saruta pe kat si pleaca .
-Poate ar trebui sa ne pregatim si noi.(Kat
-Incepe tu eu ma duc sa fac un dus.
-ok, grabestete.

Si m-am grabit am terminat dusul in 10 minunte dupa care am pregatit tot ce aveam nevoie, oare i-am mentionat lui Aaron ca ramanem cu cortul ?! Poate ii spune Scott.
Nu a fost nevoie de mult timp sa adorm, am intrat sub plapuma si ...... somn .

La ora 4:30 .

-Inca o data de ce plecam mereu asa devreme ? (eu
- Pentru ca acum se prinde bine de aia, dar tu de ce intrebi asta de fiecare data?(Scott
- O Scott imi pare rau -spun eu cu un glas trist - ...dar cuvintele tale nu prea ajung la mine. Cand imi termin toata propozitia toata lumea rade inclusiv Scott. Cum am mai spus asa suntem noi ne tachinam din iubire doar e fratemiu.
-Deci eu si kat mergem cu o masina si voi daoi ok?
- S-a facut.

Ne urcam in masina si pornim la un drum de vro jumate de ora la prima ora a diminetii ce ti-ai putea dorii mai mult ?!
tot drumul am dormit pe ritmul muzici de la maroon 5 I-am facut lui Aaron un CD cadou ,se pare ca si el e mare fan.

Aaron pov.

A durat ceva pana sa ajungem pe balta iar cand am ajuns am preferat sa o las pe mica mea iubita sa doarma.
-Ooo Aaron ce onoare ca ni te-ai alaturat (tatal Erikai-Alaric
-Neata domnule Smith,doamna Smith.
-Buna Aaron, Erika unde e?(doamna Smith -Mary

-A adormit doarme ca un ingeras nu am putut sa o trezesc.
-OoO bine atunci haideti la treaba am un concurs de castigat.(Alaric

Asa Toate doamnele si domnisoarele au intrat in masini pentru a se odihni iar noi am trecut la treaba.

Ora 6:30

Pana acum am prins doar 5 carasi mici sunt amplasat intrun loc bunicel foarte aproape de tatal Erikai care pana acum s-a dovedit un adversar pe cinste. Ooou acum se indreapta spre mine .
-Ai prins ceva ?
-da domnule merge bine.
-Ei bine si mie nu trebuie sa te superi cand voi castiga eu castig mereu, sunt cel mai bun ...... glumesc . Incepem sa radem dar clar nu e rasul nostru.
-Mai vedem domnule.
-Da mai vedem . Si totusi ....ce e cu tine si fica mea.
Stiam ca se va ajunge la asta dar nu am apucat sa vb cu Erika si nu stiu daca ea vrea ca parinti ei sa afle.
-O iubesc domnul.
-Sper si eu, intr-un sfarsit a gasit si Erika un baiat bun , dar tine minte fao sa sufere si cu toate ca esti politist o sa te fac sa suferi .
-Da domnule .
-Asta a zis si Mario si acum.......
-Nu domnule eu voi avea grija de ea .
-Da sper ....si Aaron spune-mi Ric.
-Receptionat .

Dragoste la prima pata de cafeaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum