Capitolul 27
Trecut
Aaron pov.
Dupa ce am terminat tot de mancat am asteptat ca si Erika sa-si faca dusul de dimineata . Fata asta chiar sta mult la baie , uite cine vorbea eu stau la fel de mult. J
-Mergem cu masina mea ! (Spun eu intrand in dormitorul Erikai dupa ce aud usa de la baie inchizandu-se . Ciudat dar acum cand o vad ma bufneste rasul de la faza de mai devreme . Cum se uita ea asa vinovata , si cum ma studia de parca nu ar mai fi fazut un abdomen in viata ei , sau nu ar mai fi dezvelit unul.)
-Pot sa stiu si eu ce e asa amuzant ?
-Tu !
-Adica ?
-Nu mai conteaza , imi place bluza !
-Merci!
Erika era imbracata acum intr-o bluza in dungi cu alb si mov care ii scoate in evidenta bustul perfect si talia. Stiu sunt cam badaran ca ma uit la corpul ei asa dar serois acum ce-I frumos si Lui Dumnezeu ii place. Ma bucur ca nu e nu stiu ce anorexica care sa cantareasca 40 de kg cu televizoru in brate , e o femeie frumoasa cu forme voluptoasa, o femeie perfecta . Dar nu corpulei e ceea ce m-a facut sa ma indragostesc de ea ci personalitatea ei puternica dar totusi sensibila .
-Pana la urma cum actionam ?
-Erika , iei un obiect din dulap nu ascunzi o crima .
-Da ai dreptate ! Eu intru astept sa se aseze lucrurile pe acolo si dupa iau aparatul.
-Doar , ai grija ! Esti sigura ca nu pot veni cu tine?
-Mai bine nu !(Imi este frica ca visul meu sa nu devina realitate as murii eu insumi daca s-ar intampla)
Ma aplec spre minunata satena si ii asern un sarut fin pe buzele calde , aceasta sta nemiscata parca savurand momentul , exact ca si mine . Incep sa imi framant buzele de ale ei mai tare iar aceasta face la fel . Respiratia ei de menta si piersici din luciul de buze ma inebuneste , nu pot rezista asa ca ii musc usor buza iar aceasta scoate un sunet de uimire . Profit de faptul ca a deschis gura si limba mea isi face loc printer buzele acelea carnoase . Ezita la inceput dar pana la sfarsit ajungem sa ne luptam pentru ce nu e al nostru.
-Poate ar trebui sa plecam (Eika
-Da ar trebui ! Haide !
Amandoi respiram greu si strugurelul Erikai s-a intins.
-Stai ai ceva aici . Spun si ii sterg portiunea pe care s-a intins strugurelul.
-Multumesc .
-E ok haide .
O prind de mana si o treg spre usa . Fata asta urmeaza sa-mi spuna ca e vampir sau de ce naiba are mainile mereu reci?
DUPA 20 DE MINUNTE.
-Am luato!
-Esti geniala , de asta te iubesc eu pe tine .
Erika imi inmaneaza micutul aparat si hartiile , le asez pe scaunul din spate si pornesc motorul .
-Ce faci?
-Nu se vede vreu sa plecam .
-Eu lucrez .
-Mai bine nu, astazi!
-Tu auzi ce spui crezi ca eu imi iau liber cand vreau ?
-Nu atunci te voi astepta in fata gradinitei sa nu pleci fara mine!