Erika pov.
A fost o noapte lunga si alba din cauza mancarimi am observat cand am mers sa-mi fac rutina de dimineata ca imi aparusera si pe fata , Si aratam mai rau ca un adolscent plin de coșuri . Am folosit din nou crema pe care mi-a aduso doamna asistenta Kat si chiar ma ajuta mult nu stiu ce m-as face fara .
CEasul indica ora 8 de obicei dorm mai mult dar nu si cu disconfortul asta . Am mers in bucătărie si am facut cafea pentru a ma trezi cu adevarat , am facut si pentru Aaron care se pare ca inca dormea. Nu am de gand sa il trezesc daca a avut o noapte la fel de grea ca mine nu merita sa fie trezit .Si sigur a avut ,la ora 4 dimineata venise la mine in camera pentru a lua crema , si parea foarte nervos , a incercat sa nu faca zgomot dar eu nu dormeam asa ca .... Ma asez la masa beau cafeaua , eu nu cunosc o licuare care sa te puna mai repede pe picioare decat cafeau este un dar in adevaratul sens al cuvantului , Țin minte si acum cand am baut prima data la liceu intr-a 9a dupa ce vazusem pe toata lumea . Tin minte si acum ce spusese una din colegele mele "Cafeaua este apa cu intuneric " A fost asa de comic incat de atunci de fiecare data cand beau cafea imi amintesc de ea.
Am terminat destul de repede am mancat un corn cu gem de fructe de padure si am inceput curatenia cu camera mea . Si am continuat cu restul.
Aaron pov.
M-am trezit cu greu si m-am indreptat spre baie unde mi-am facut rutina dimineții , bine inteles ca am observat si multimea de bube care aparuse pa fata mea . Merg in camera mea si ma schimb si merg in sufragerie unde o vad pe Erica udând florile si stergand preful de pe ele .
-Neata !
-Neata ! De cand esti treaza ?
Stiu ca azi noapte cand am fost sa i-au crema din camera ei nu dormea probabil aceeasi problema ca si mine insa nu a zis nimic cand m-a vazut si nici eu nu am zis am preferat sa nu fac mare zgomot si sa o las poate adoarme .
-De la 8 , vezi ca ti-am lasat cafea in bucatarie daca vrei .
-Da mersi, vad ca si tie ti-au mai aparut ...sti tu!
-Da , am vorbit cu Kat a spus ca intr-o saptamana daca continuam sa folosim crema vor disparea .
-A bine de stiut ma simt ca la pubertate!
-Da stiu ce spui !
-Termin repede cafeaua si sunt gata sa te ajut !
-Nu e nevoie sa te grabest am lasat si cateva cornulețe pe masa .
-Ok .
Merg in bucatarie si incep sa beu cafeaua si sa mananc cornul .Nu am mai mancat de mult cornuri la micul dejun dar e foarte bun cu cafeaua aceasta delicioase . Nu este nici prea tare nici prea slaba si are o aroma geniala , trebuie sa-mi spuna si mie secretul ei daca nu vrea sa ma gaseasca in fiecare dimineata la cafea .
Dupa ce termin o gasesc pe Erika dand cu aspiratorul . Ii cer sa ma lase pe mine sa faca asta iar ea se comformeaza si merge sa stranga de prin bucatarie . Spalam , stergem praful bine mai mult ea eu nu ma prea pricep si prefera sa faca ea in locul meu . Si într-un final pe la ora trei terminasem cu toate . Erika a primit un telefon care paru sa o tulbure putin si se inchise in camera fara sa mai iasa .
Intr-un final am prins curaj si am ciocanit la usa
-Erika e totul in regula ?
-DA , nu am nimic !
Da cum sa nu si eu sunt Stefan cel Mare.
-Pot sa intru ?
-Nu sunt bine !
-Vezi ca intru !
Intru in camera si o vad pe Erika stand in pat cu ochii rosi si cu lacrimi in ochi care acum se uita la mine .
-Ce s-a intamplat ?
-nimik nu s-a intamplat nimic !
-Stiu ca nu ai de ce sa-mi spui mie dar ...... poate te pot ajuta.
Nu a mai spus nimic doar a inceput sa planga si mai tare iar mie mi se zdrobi inima vazand-o asa .
Am luat-o in brate si o tineam cat de strans puteam fara sa mai spunem nimic doar stateam asa pane a adormit in bratele mele suspinand .
Trebuie sa fie ceva care a ranit-o foarte rau de a plans in halul asta , si nu stiu cine i-a facut asta sau ce i-a facut ,dar persoana respectiva s-ar putea sa dispara de pe fata pamantului ."Cu ajutorul meu bineinteles"
Era ora 6 si nu am puteam sa dorm ma gandeam doar la ce se putea intampla . Si acum serios vorbind cum poti dormi cand langa tine sta un inger care sufera si cu toate astea arata divin . Eu mi-am propus inca de cand am venit sa fiu indiferent cand vine vorba de ea sa o tachinez si inervez . Nu vreu sa se intample ce s-a intamplat cand a trebuit sa plec in Spania si atunci tineam la ea mai mult ca la o sora si gand am plecat am fost distrus , nu vreu sa ma atasez iar de o persoana care m-ar putea parasi. Dar acum e clar ca planul a picat nu pot fi indiferent cu o asemenea persoana .
Am inceput sa-i mangai obrajii care inca erau umezi de la lacrimi , si care erau extremi de fini . De fiecare data cand i-am atins am simtit fiori de placere . Cred ca asta simtise si ea deoarece si-a deschis incet ochii si ma privit fara sa exprime vreo stare doar se uita la mine si acum parea surprinsa de faptul ca inca o tineam in brate .
-Neata ! Esti mai bine ?
-Da totul este bine !
-De ce continui sa spui asta cand vad clar ca nu e asa , de ce nu spui ce simti acum si cine ti-a facut asta de ce te inchizi in tine . Nu sunt asa orb incat sa nu observ ca nu esti bine. I-am spus asta cat de calm am putut si cu greu abținându-mă sa nu ridic tonul in situatia respectiva
-Poți doar sa ma ti in brate ?
- O Doamne vino aici .
Spun asta si o trag mai aproape de mine o sarut pe frunte si ramanem asa adormind amandoi.