Capitolul 24
Vizita la sectie a fost interesanta , si mult mai linistita decat fiecare zi pe care o am eu cu copii la gradii. Nu m-a lasat sa vad nimic important iar cel mai mare amuzament a fost cand Vlad a cazut de pe scaun. Va imaginati.
Aaron m-a dus acasa pe la 13:00 deoarece intervenise ceva mult mai complicat si oricum nu era prea ok sa ma aflu acolo. Acum de plictiseala ma plimb prin parc uitandu-ma la cativa copii ce se dau cu sania unul pe altul si fac oameni de zapada . Viata este asa de dificila , totul se misca asa repede nu ati avut niciodata impresia ca nici nu a inceput bine saptamana ca deja sa terminat , dar cel mai aiurea nu vi s-a intamplat asta si cu vacanta nici nu incepe bine ca i-a sfarsit. Asa si acum ,mai sunt 2 zile si toata odihna mea i-a sfarsi. Telefonul ma trezeste din visare :
-Alo Erika Mario la telefon !
-Buna!
-Ma bucur sa te aud , ce mai faci?( Pe bune asta e normal?)
-Da stii am sunat sa te intreb daca pana la urma poti venii?!
-Da bine voi fi acolo.
-Merci, ma bucur sa aud asta .
-De ce te bucuri , sau de ce iti pasa?Pana acum nu ai facut-o
-Erika , acum e altceva !
-Stii ,eu am putina treaba pa.
Nu imi vine sa cred ce nemernic , cum poate sa faca asa ceva ? Ce e in capul lui ? Ce e in capul meu de am acceptat sa merg ?
Mai bine ramaneam in casa cu romanul meu de Amanda Quick , asta ar fi insemnat ca am si telefonul inchis .Dar daca tot am iesit din casa c ear fi sa fac o vizia gradinitei , Laura mi-a spus azi dimineata ca are de rezolvat niste acte.
***
Dupa un sfer de ora
-Erika ! Ce faci aici ?
-M-am gandit cat i-ar prinde bine putin ajutor!
-Pai te-ai gandit bine chiar mi-ar prinde , sunt o multime de acte .
-Atunci ce mai asteptam!
Lucram aproximativ 3 ore cu nenorocitele alea de dosara iar cand terminam hotaram sa mergem sa bam cate o cafea. Cum termin inaintea Laurei astept pe hol ca aceasta sa iasa din birou . Insa in linistea asurzitoare incepe sa se suda un bipait , de fapt un ticait . Vine din unul din dulapioare asa c ail deschid destul de panicata asta mi-ar trebui o bomba. Ticaitul se opreste in momentul in care deschid dulapul dar inauntru nu vad nimic. Imi aduc aminte de ce faceam eu cand vroiam sa ascund ceva in dulap si incep sa pipai tavanul dulapului. Dau de un aparat mic si neru ce adduce mult cuo statie dar nu cred ca asta este . Dintr-o data incepe sa se auda un glas cunoscut “-Scott ajuta-ma sa o ducem pe doamna la ambulanta nu se simte prea bine .” ” -Bine .” Aste SUNT Scott si Vlad ce se intampla aici ? Aud pasi Laurei indreptandu-se spre mine asa ca pun repede aparatul la loc cine stie ce se poate intampla daca il iau ?! Voi reveni bipaitorule ,voi reveni , acum trebuie sa alu ce s-a intamplat cu BAIETII
Aaron pov.
Am promis ca fac cateva cercetari despre fostul Erikai asa ca tocmai am vorbit cu un vechi prieten care a fost incantat sa faca el asta in locul meu. “Prietenul la nevoie se cunoaste”.
Sunt tot mai aproape de Sadam dar ceva lipseste , unde ascunde drogurile si armele ? unde? Gandul ca nu pot sa aflu asta mai repede ma inebuneste. Fac tot ce pot dar el e mai greu de gasit decat acul in carul cu fan . Fac tot felul de planuri dar care mai mult ca sigur nu vor functiona . Trebuie, trebuie sa gasesc ceva inainte sa mai apara o victim.Nici nu apuc sa imi termin gandul ca alarma incepe sa sune si suntem chemati pe strada unirii numarul 4 pentru o urgenta , o crima.
In mai putin de 5 mununte ajung acolo cu Vlad si Scott care au venit de urgenta . Ne indreptam spre spatele cladiri condusi de o doamna extreme de speriata . Totul in jur e mizerabil si mirosul efectiv te ameteste, miroase groaznic . Ajungem la o usa alba derapanata ce este intre deschisa din spatele careia se aude un suspin . Intru cu vigilenta purtand manusile de unica folosinta si raman incremenit . In fata mea se afla doua femei din cate imi dau seama deoarece una dintre ele este dea dreptul desfigurata, iar cealalta plange langa trupul insangerat. Toata camera este acoperita cu sange ascunzand mizeria din jur. Mirosul este si mai puternic cu cat ma apropi de tanara iar femeia de langa ea , o doamna de aproximativ 45 de ani isi indreapta privirea indurerata spre mine . Biata femeie nu mai are nici lacrimi ,ochii sai albastri sunt incarcati de durere.
-Doamna .
-Nu stiu ce sa intamplat domnule politist am plecat cateva ore la o matusa pentru a face rost de ceva de mancare si am gasit-o asa. Disparuse de acasa , am crezut ca a fugit de viata noastra mizera dar cand s-a intors era plina de vanatai si a cazut franta in pat . Mi-a spus ca imi va spune ce s-a intamplat inainte sa se culce dar nu am lasat-o , am pus-o sa se odihneasca , imi era mila de ea e singurul meu copil si o iubeam asa mult . Cand m-am intors am gasit-o asa . Daca o lasam sa povesteasca . Spune femeia printer suspine si lacrimi amare.
-Scott ajuta-ma sa o ducem pe doamna la ambulanta nu se simte prea bine .(Vlad
-Bine . Aaron ai grija vezi ce gasesti pe aici inainte sa apara criminalisti , pariez ca e legat de Sadam , si daca apar ei nu mai avem sanse sa aflam. (Scott
Incep sa scotocesc prin lucruri incercand sa descopar ceva , dar nimic . imi atrage atenia un ghemotoc de hartie de langa pat si ma aplec dupa el. Despachetez cu grija foaia pentru a nu o rupe si raman masca . Nu se poate , asta e asta e ce aveam nevoie .
-----------------------------------------------------------------
“Harta dulap , Prinsa Sadam copii”
---------------------------------------------------------------------
Se vede ca a fost scris de cineva speriat si mort de oboist. Probabil stia ca este urmarita si a apucat sa scrie asta , apoi a mototolito pentru a parea doar un gunoi. Ingenios aceasta tanara ar fi putut sa ne dezvaluie o multime de lucruri . Ascund hartia intr-o punga sigilata si o ascund in uniforma . Las in urma camera plina cu sange si cadavrul persoanei ce m-ar fi putut face sa inteleg totul , Martorul cheie . Dar si asta imi este de folos “ Multumesc pentru asta oriunde ai fi!”
Stiu ca este scurt si probabil are greseli dar ma bucur ca am postat . Ce parere aveti despre acest capitol? Imi doresc sa stiu parerea voastra daca va place sau ce ar trebuii sa schimb.