Aaron . pov
Scott a avut o idee foarte buna , O sera cu filme ar fi foarte interesanta si din cate mi-a spus si fetele au fost destul de incantate ,au spus ca va veni si Laura o buna prietena de a lor , Nu am cunoscut-o pana acum dar din cate mi-a spus Scott e o fata chiar de treaba . Ziua la sectie a fost una destul de plictisitoare doar cateva furturi si nimic mai mult , insa din moment ce nu am mai fost in aceeasi tura cu Scott , mi-am cunoscut un nou coleg , care nu este prea vorbaret dar care se comporta ok si are o mama care face prajituri foarte bune . dar acum Mi-am terminat turasi am hotarat sa merg sa o i-au si pe Ekica de la serviciu deoarece trebuie sa termine si ea .
O astept in fata gradinitei de 10 minute cand observ ca iese destul de ganditoare si neatenta , si are si motive este asa o vreme mohorata , nori, frunze cazute oriunde te uiti si soarele care pare ca nu mai are pic de putere . Aproape trece pe langa mine cand o prind de incheietura , aceasta speriinduse putin , si zambind l-a verderea mea .
-Salut !
-Buna , ce faci aici?
-M-am gandit sa vin sa te iau .
-O , mersi nu e nevoie merg pe jos !
-Haide, vei ajunge mai repede.
-Mersi , a fost dragut ce ai vrut sa faci dar merg pe jos !
-Tu mereu esti asa incapatanata !
-Nu sunt incapatanata , doar imi sustin ideile .
-Ok , treaba ta , tu o sa ingeti si probabil o sa te si uzi .
-Nu conteaza !
M-am urcat in masina si am plecat , stiu ca nu am de ce sa ma simt ciudat dar nu prea sunt obisnuit cu refuzurile , asa ca ma cam dat peste cap . Am ajuns destul de repede acasa asa ca amadormit uitanduma spre geam care acum era acoperit cu stropi mari de ploaie.
Erika .pov.
Merg spre casa fara sa dau importanta stropilor mari de ploaie care cad din cer , nu mai am foarte mult pana ce ajung , vreo 10 minunte . Eram Singura persoana de pe strada si in momentul in care am luat coltul pentru a intra in parcul pe care il tramversez sa ajung acasa ,m-am izbit puternic de cineva ajungand intinsa intro balta , si persoana din fata mea se grabi sa ma ajute .-Ar trebui sa te uiti pe unde mergi!
-Scuze nu te-am vazut , imi pare rau. Cand se uita la mine inca o data. Erika ?
-Vlad ?
-In persoana . Scuze pentru asta ma grabeam , din cauza ploi .Tu ce cauti afara ?
-De la serviciu !
M-a prins de mana si m-a tras dupa el pana sub copertina Magazinului de inghetata.
-Asa e mai bine , Vroiam sa vorbim .
-Bine inteles , s-a intamplat ceva cu Sophi , nu ai adus-o astazi vroiam sa te sun dar nu ai lasat nr de telefon.
-Da despre asta vroiam sa vorbim am avut cateva probleme cu Sophi , nu vrei sa mergem la o cafea stiu o cafenea la iesire din parc .
- ok ,mai intai poate merg sa ma schimb sunt foarte uda .
-Bine ne intalnim in jumatate de ora in acelasi loc .
-Bine ne vedem.
Ne luam larevedere, si rabesc pasul , nu am ales bine ziua in care sa nu imi iau umbrela , mai bine mergeam cu Aaron . Cand am ajuns pe scara blocului si m-am indreptat spre usa apartamentului , In fata usi era Aaron care avea un zambet larg care transmitea ''ti-am spus eu''