Pov. Aaron
Nu stiam prea multe locuri unde as putea sa o duc asa ca am avut grija sa il intreb pe Scott si mi-a recomandat o cafenea numita''Crem cafe'' a zis ca e preferata surori lui . Mai devreme cand am pomenit de mutarea mea cu Scott a devenit cam ciudata . Nici eu nu sunt asa convins de idee dar merita sa incerc.
Intre timp am ajuns, iar acesta a fost un drum foarte tacut.
-De unde stiai ca imi place sa vin aici?
- Am ghicit? !
-Da cum sa nu, vorbesc serios!
- Bine mi-a spus Scott.
-Stiam eu,.
-Deci mergem .
Am intrat si ne-am asezat la masa de langa geam era destul de inorat vremea aici e mult mai rece decat in Spania si nici nu ma mir suntem intr-o zona de munte.
-Ma bucur ca ai acceptat sa vi .
- Da nu ne-am intalnit de mult timp, si am vrut sa vad ce ai mai facut.
- Pai nu prea pari asa incantata .
-De ce as fi?
-Pai cand iti este dor de cineva, si se intoarce ar trebui sa fi mai incantat.
- Cine a spus ceva de dor?
- tu .
-Nu, nu am spun!
-Ba cam asta ai spus.
-Nu am spus ca eram curioasa de ce ai mai facut .
-ok cum spui tu .
Am dat comanda eu am comandat o cafea iar ea un capucino .
-Deci cum a fost ziua ta la serviciu?
-A fost minunata, am cunoscut noii copii de grupa mica si sunt asa de dragalasi .
Nu credeam ca e posibil asa ceva cand am pomenit de gradinita fata ei sa luminat si starea de plictiseala pe care o avea sa transformat in bucurie si interes nu mai spun ca pe fata ei a aparut un zambet care o facea sa arate ca un adevarat inger .
Lumina batea pe chipul ei iar zambetul acela ...doamne .Fara sa imi dau seama am inceput si eu sa zambesc aptinanduma sa nu rad.O mica incruntatura aparu pe fruntea ei .
-Ce sa intamplat? Sunt murdara?
-Ce ...nu, doar ca ai un zambet minunat se vede ca iti place ce faci .
-Da de fapt ador ce fac, si multumesc.
-Imi aduc aminte ca atunci cand erai mica te laudai ca vei deveni cel mai bun politist, pardon politista din cate s-au vazut .
-Da, chiar am vrut asta si inca mi-ar placea mi se pare foarte interesant dar mult mai interesanti mi se par copii.Plus ca daca era sa devin politist trebuia sa petrec prea mult timp cu Scott .
-Da pare un frate foarte protector .
-Nu pare este .
Era asa simpatica cum se enerva cand auzea de fratele ei, dar cu toate acestea se vedea ca tine enorm la el si stiu sigur ca e reciproc.
Ok, oficial asta este cea mai ciudata zi di viata eu nu am mai gandit asta despre nici o fata majoritatea sunt doar ''bune'' dar ei intr-o singura zi I-am gasit o multime de insusiri.
- Si tu, de ce in politie?
-Pai cum sa-ti spun ador sa ajut oameni si ador acel moment cand descopar ceva foarte imprtant intrun caz .
- Trebuie sa fie foarte interesant .
- Nu, este mult mai mult decat interesant . Dar hai sa lasam asta in rest ce ai mai facut?
-Nu prea multe!
- Ok, lasa si asta ti-am adus ceva .
Pov . ErikaMi-a adus ceva? pentru ce? Mi-a intins un mic pachetel bine impachetat .
- un cadou pentru ce?
-Pentru tine .
-Pe bune asta stiam, ce este?
-desfal.
Am desfacut pachetul si inauntru se afla ... nu pot sa cred ciocolata mea preferata si o agenda .
-Nu-mi vine sa cred ca ti-ai amintit .
-Sper ca mi-am amintit bine .
-Da e perfect multumesc!
-Nu e nevoie sa-mi multumesti .
Nu-mi vine sa cred cand a plecat in Spania ne-a pus
sa-I spunem ce cadou vrem de acolo si eu am spus ca imi doresc o ciocolata care se gaseste doar acolo si pe care am mancato intr-o vacanta petrecuta In Madrid si o agenda cu semnaturi, Samnaturile orcarei vedete pe care a intalnito acolo .Stiu ca nu prea intelegeti dar eu cand eram mica colectionam semnaturi si l-am rugat sa imi aduca si cateva de acolo deoarece mi se pareau mai''valoroase''.
-Sti ma bucur ca iti plac, a fost destul de greu sa le obtin,.
-Esti asa .... o doamne si eu uitasem.
-Da, ei bine eu nu .
-Ma simt prost eu nu ti-am luat nimic .De bun venit .
-Ar fi fost culmea sa imi iei nici nu stiai ca vin .
-Da, sa sti ...m-am scos .
Nu am mai stat mult si am plecat spre casa . M-a condus pana in fata usi deoarece el merge la Scott pentru a despacheta si eu trebuia sa o ajut pe Kat . Ce ciudat ca si eu si Scott ne-am gasit colegi de apartament, si in acelasi timp.
Trebuia sa terminam cat mai repede cu despachetatul hainelor pentru ca mi-a venit o idee geniala . Poate ca pute-am sa ii fac si eu un cadou!
O petrecere de bun venit va fi sambata si cu toate ca e cam tarziu sunt sigura ca ii va placea din moment ce voi chema si prieteni pe care ii cunoaste dar si persoane cu care s-ar putea imprieteni.
Scuze din nou pentru greseli, si pentru cat de scurt este . Mi-ar placea sa imi impartasiti parerile voastre . Spuneti-mi ce gresesc pt a ma putea corecta! :) ;)