Sabah lanet olası telefon yüzüne kalkmıştım. Saat'e baktığımda daha 7:30'du inşallah önemli bir şey'dir. Yoksa gidip o kişiyi öldüreceğim beni uykumdan kaldırdığı için daha fazla dayanamadığım için baktım kim arıyor diye. Ama yabancı numara'ydı. Kesin tehdit etmek için aradılar diye düşünüp hemen açtım. "Alo kimsiniz" karşıdan ince bir ses geldi bir kadın sesiydi. "Merhabalar bugün lara özel hastanemize saat 9:30 da dna testi için çağrılıyorsunuz" dedi karşıdaki kadın. Bunu bildiğim için "Tamam" dedim ve kapattım. Kalkıp banyoya girip soğuk bir duş aldım. Çıktım uzun kollu bir siyah beyaz elbise giydim. Ayakkabı olarak da uzun siyah çizme giydim.
Güzel olmuştu hemen saçlarımı kurutup makyaj masama oturdum ve bakım ürünlerimi yüzüme uyguladım. Üstüne de hafif bir makyaj yaptım.
(temsili makyaj)
Bide siyah çantamı aldığım içine Kara kraliçe'nin ve kumsal güneş için kullandıklarım telefonları aldım. Çakımı,silahımı,muştalarımıda koydum. Siyah çizmemin içine 2 tane çakı koydum ve son olarak ehliyetimi koydum.
İşimi bitirdim saati kontrol ettiğimde 9:00'du. Telefonumu alıp hemen aşağıya indim ve üstümde elbise olduğu için araba seçtim.
Arabama binip hastaneye doğru sürmeye başladım. Arkamda 3 araba daha vardı. Onlarda korumalarımdı. Hemen sağ kolum Selim'i aradım. "Selim bana KARA ailesini araştır yarım saatte telefonumda olsun bilgiler" deyip hiç birşey demesine izin vermeden kapattım. Hastaneye gelmiştim. Arabamı park edip hemen danışmaya (yanlış yazmış olabilirim) gittim. Korumalar da arkamdan geliyordu. Herkes bizi görünce korktu. Hoşuma gitmişti benden korkmaları. Kadına sordum "Bugün sabah beni dna testi için aradılar" dedim "Siz Almila hanımsınız demi" dedi bende "Evet" dedim. Kadın " 3.kat 202 numaralı oda hanımefendi" dedi bende hiç birşey demeden hemen çıktım. Odayı buldum kapıyı çalmadan girdim. Çünkü hastane'ye ortaktım. Herkesin bakışları bize döndü. Daha sonrada arkamdaki korumalarıma. İçerde bana benzeyen bir tane kadın biyo annem olduğunu düşündüğüm kişi onun yanında oturmuş biyo baba vardı. Bir de ayakta dikilmiş. Bir tane velet vardı. Geçip hemen oturdum. Biyo annenin gözleri dolu doluydu. Biyo baba da çok sert bakıyordu. Velette nefretle. Çokta umrumdaydı. İçeriye bir kız girdi bir anda karıştığım kız galiba. Iyy bune normalde insanların ne giydiğini yargılaamam ama bune öğğ kuscam şimdi. Neyse doktora döndüm. "Doktor hadi artık napıyorsan yap beni sinir etme" dedim. Doktor ayağa kalkıp "Zaten neden burda olduğunuzu biliyorsunuz hemen kanları alalım" dedi. İlk biyo baba dan aldılar sıra kıza geçince " ya canım acırsa, morarırsa, korkuyorum" dedi. Tabi bende dellendim. "Eğer o sesini kesmezsen ben kesmesini iyi bilirim" dedim. Kız zaten hemen aldırdı kanını. Bende geçip hemen aldırdım. Doktor " DNA testi 1 saat içinde çıkar. Lütfen 1 saat sonra burada olun" deyip gitti doktor. Bir süre birbirimizi süzdükten sonra telefonuma bildirim geldi. Selim'den gelmiştir deyip açıp baktım doğruymuş selimden gelmiş hemen girip baktım. Kara ailesinde velet, ikizim ve biyo anne dışında hepsi mafyaymış biyo baba da Kral'mış. Yani bana eğlence çıkacağı kesin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEN GÜÇLÜYÜM ~Gerçek Ailem~
Random17 yılının gerçek olmadığını öğrenen bir kız düşünün. Bir anda hastaneye çağırılıyor. Kız yaşadıkları yüzüne güçleniyor. Ve mafya oluyor. Çünkü o herkesin korktuğu KARA KRALİÇE... Hikaye tamamen bana ayittir bir çalıntı olursa gereken her şeyi yapac...