𝖣𝖾𝖼𝖾𝗆𝖻𝖾𝗋 2012
𝗍𝗁𝖾 𝗄𝗂𝖽𝗌 𝖺𝗋𝖾 12-13 𝗒𝗋𝗌 𝗈𝗅𝖽"𝖩𝖺𝗆𝖾𝗌, 𝖼𝗆𝗈𝗇! 𝖸𝗈𝗎𝗋 𝗀𝗈𝗇𝗇𝖺 𝖻𝖾 𝗅𝖺𝗍𝖾!" 𝖲𝗍𝖺𝗇 𝖼𝖺𝗅𝗅𝗌 𝗈𝗎𝗍 𝖺𝗌 𝗁𝖾 𝗉𝗎𝗍𝗌 𝗈𝗇 𝗁𝗂𝗌 𝗌𝗁𝗈𝖾𝗌. 𝖩𝖺𝗆𝖾𝗌 𝖼𝖺𝗆𝖾 𝖽𝗈𝗐𝗇𝗌𝗍𝖺𝗂𝗋𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗀𝗋𝖺𝖻𝖻𝖾𝖽 𝗁𝗂𝗌 𝖻𝗈𝗈𝗄 𝖻𝖺𝗀 𝗈𝖿𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝗅𝗈𝗈𝗋 𝖻𝗒 𝗍𝗁𝖾 𝗂𝗌𝗅𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝗁𝖺𝗅𝖿 𝗐𝖺𝗒 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗄𝗂𝗍𝖼𝗁𝖾𝗇 𝖺𝗇𝖽 𝗐𝖾𝗇𝗍 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗈𝗎𝖼𝗁 𝗍𝗈 𝗉𝗎𝗍 𝗈𝗇 𝗁𝗂𝗌 𝗌𝗁𝗈𝖾𝗌. 𝖲𝗍𝖺𝗇 𝗐𝖺𝗌 𝗋𝖾𝖺𝖽𝗒 𝗍𝗈 𝗀𝗈 𝗎𝗇𝗍𝗂𝗅 𝗁𝖾 𝗅𝗈𝗈𝗄𝗌 𝗈𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝗈𝗈𝗋 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝖺𝗐 𝗌𝗇𝗈𝗐 𝖼𝗈𝗆𝗂𝗇𝗀 𝖽𝗈𝗐𝗇. "𝖥𝗎𝖼𝗄. 𝖠𝗒 𝗉𝗎𝗍 𝗈𝗇 𝗒𝗈 𝖻𝗈𝗈𝗍𝗌." 𝖲𝗍𝖺𝗇 𝗌𝗂𝗀𝗁𝖾𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗀𝗋𝖺𝖻𝖻𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗂𝗋 𝖻𝗈𝗈𝗍𝗌 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗅𝗈𝗌𝖾𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝗁𝖺𝗇𝖽𝗌 𝖩𝖺𝗆𝖾𝗌 𝖻𝗈𝗈𝗍𝗌 𝗍𝗈 𝗁𝗂𝗆. 𝖮𝗇𝖼𝖾 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗋𝖾𝖺𝖽𝗒 𝗍𝗈 𝗀𝗈, 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗁𝖾𝖺𝖽 𝗈𝗎𝗍 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝗈𝗈𝗋 𝖺𝗇𝖽 𝖼𝖺𝗋𝖾𝖿𝗎𝗅𝗅𝗒 𝗆𝖺𝖽𝖾 𝗂𝗍 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝖺𝗋. 𝖤𝗂𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗁𝗂𝗆 𝗈𝗋 𝖪𝗒𝗅𝖾 𝗇𝖾𝖾𝖽𝗌 𝗍𝗈 𝗉𝗎𝗍 𝗌𝖺𝗅𝗍 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝗌𝗈 𝗂𝗍 𝗐𝗈𝗇'𝗍 𝖻𝖾 𝗂𝖼𝖾 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒𝗐𝗁𝖾𝗋𝖾. 𝖲𝗍𝖺𝗇 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗍𝗌 𝗁𝗂𝗌 𝖼𝖺𝗋 𝗎𝗉 𝖺𝗇𝖽 𝗐𝖺𝗂𝗍𝖾𝖽 𝖿𝗈𝗋 𝖺 𝖿𝖾𝗐 𝗆𝗂𝗇𝗎𝗍𝖾𝗌 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝖩𝖺𝗆𝖾𝗌 𝗅𝗈𝗈𝗄𝗌 𝗈𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝗂𝗇𝖽𝗈𝗐.
"𝖠𝗋𝖾 𝗐𝖾 𝗀𝗈𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝖺𝗎𝗇𝗍𝗂𝖾'𝗌 𝗁𝗈𝗎𝗌𝖾 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝖼𝗁𝗋𝗂𝗌𝗍𝗆𝖺𝗌?" 𝖩𝖺𝗆𝖾𝗌 𝖺𝗌𝗄𝖾𝖽. 𝖧𝖾 𝗐𝖺𝗌𝗇'𝗍 𝖺 𝗆𝗈𝗋𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗉𝖾𝗋𝗌𝗈𝗇 𝗌𝗈 𝖿𝗈𝗋 𝗁𝗂𝗆 𝗍𝗈 𝖺𝗌𝗄 𝖺 𝗊𝗎𝖾𝗌𝗍𝗂𝗈𝗇 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝖾𝖺𝗋𝗅𝗒 𝗌𝗁𝗈𝖼𝗄𝗌 𝖲𝗍𝖺𝗇. "𝖴𝗁𝗁.. 𝗇𝗈... 𝖨 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗄 𝗐𝖾'𝗋𝖾 𝗀𝗈𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗀𝗋𝖺𝗇𝖽𝗆𝖺'𝗌 𝗁𝗈𝗎𝗌𝖾." 𝖲𝗍𝖺𝗇 𝗉𝗎𝗅𝗅𝖾𝖽 𝗈𝗎𝗍 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝗋𝗂𝗏𝖾 𝗐𝖺𝗒 𝖼𝖺𝗋𝖾𝖿𝗎𝗅𝗅𝗒 𝖺𝗌 𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗍𝖼𝗁𝖾𝗌 𝖿𝗈𝗋 𝖼𝖺𝗋𝗌. 𝖲𝗍𝖺𝗇 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗍𝖾𝖽 𝖽𝗋𝗂𝗏𝗂𝗇𝗀 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝖩𝖺𝗆𝖾𝗌 𝗅𝖾𝖺𝗇𝗌 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗈𝗅𝖽 𝗐𝗂𝗇𝖽𝗈𝗐. "𝖶𝗁𝗒? 𝖸𝗈𝗎 𝗐𝖺𝗇𝗇𝖺 𝗀𝗈 𝗈𝗏𝖾𝗋 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾 𝖺𝗀𝖺𝗂𝗇?" 𝖲𝗍𝖺𝗇 𝗅𝗈𝗈𝗄𝗌 𝖺𝗍 𝗁𝗂𝗆. "𝖨 𝖽𝗈𝗇'𝗍 𝗆𝗂𝗇𝖽 𝗂𝗍. 𝖡𝗎𝗍 𝗐𝖾 𝗎𝗌𝗎𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗀𝗈 𝗈𝗏𝖾𝗋 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾." "𝖠𝗁. 𝖦𝗈𝗍 𝗒𝖺. 𝖸𝗈𝗎'𝗅𝗅 𝗌𝖾𝖾 𝖠𝗋𝗂 𝗐𝗁𝖾𝗇 𝗒𝗈𝗎 𝗀𝗈 𝗈𝗏𝖾𝗋 𝗀𝗋𝖺𝗇𝖽𝗆𝖺'𝗌 𝗁𝗈𝗎𝗌𝖾! 𝖨 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗄 𝗐𝖾'𝗋𝖾 𝗀𝗈𝗇𝗇𝖺 𝗀𝗈 𝗍𝗈𝖽𝖺𝗒 𝗌𝗇𝗂𝖼𝖾 𝖨 𝗁𝖾𝖺𝗋𝖽 𝖪𝖾𝗇𝗇𝗒 𝖿𝗈𝗎𝗇𝖽 𝖺 𝗄𝗂𝗍𝗍𝗒 𝗂𝗇 𝖺 𝖺𝗅𝗅𝗒." 𝖲𝗍𝖺𝗇 𝗍𝗎𝗋𝗇𝗌 𝗁𝗂𝗌 𝗌𝗂𝗀𝗇𝖺𝗅 𝗅𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗈𝗇.
𝖳𝗁𝖾𝗒 𝖺𝗋𝗋𝗂𝗏𝖾𝖽 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝖼𝗁𝗈𝗈𝗅 𝖺𝗇𝖽 𝖩𝖺𝗆𝖾𝗌 𝗀𝗋𝖺𝖻𝖻𝖾𝖽 𝗁𝗂𝗌 𝖻𝖺𝗀 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗍𝗈 𝗈𝗉𝖾𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝗈𝗈𝗋 𝗐𝗁𝖾𝗇 𝗁𝖾 𝗋𝖾𝗆𝖾𝗆𝖻𝖾𝗋𝗌 𝗍𝗈 𝗀𝗂𝗏𝖾 𝖲𝗍𝖺𝗇 𝖺 𝗁𝗎𝗀, 𝗌𝗈 𝗁𝖾 𝗐𝖾𝗇𝗍 𝗍𝗈 𝗀𝗂𝗏𝖾 𝗁𝗂𝗆 𝖺 𝗁𝗎𝗀. "𝖧𝖺𝗏𝖾 𝖺 𝗀𝗈𝗈𝖽 𝖽𝖺𝗒 𝖺𝗍 𝗌𝖼𝗁𝗈𝗈𝗅 𝗈𝗄?" "𝖬𝗁𝗆." 𝖩𝖺𝗆𝖾𝗌 𝗐𝖾𝗇𝗍 𝗈𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝖺𝗋 𝖺𝗇𝖽 𝖼𝗅𝗈𝗌𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝗈𝗈𝗋 𝗎𝗇𝗍𝗂𝗅 𝖲𝗍𝖺𝗇 𝗋𝗈𝗅𝗅𝖾𝖽 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝗂𝗇𝖽𝗈𝗐 𝖺𝗇𝖽 𝗒𝖾𝗅𝗅𝖾𝖽 𝗈𝗎𝗍 "𝖣𝗈𝗇'𝗍 𝖻𝖾 𝖺 𝖻𝗂𝗍𝖼𝗁 𝖩𝖺𝗆𝖾𝗌!" 𝖩𝖺𝗆𝖾𝗌 𝗅𝖺𝗎𝗀𝗁𝖾𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗐𝖺𝗏𝖾𝖽 𝖻𝗒𝖾 𝗍𝗈 𝗁𝗂𝗆 𝖺𝗌 𝗁𝖾 𝖽𝗋𝗂𝗏𝖾𝗌 𝗈𝖿𝖿. "𝖧𝗂." 𝖩𝖺𝗆𝖾𝗌 𝗍𝗎𝗋𝗇𝗌 𝖺𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝖺𝗐 𝖱𝖾𝗆𝗂 𝖺𝗇𝖽 𝖰𝗎𝗂𝗇𝗇 𝗐𝖺𝗅𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗁𝗂𝗆. 𝖧𝖾 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝗁𝗂 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾𝗆 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝖺𝗅𝗅 𝗐𝖾𝗇𝗍 𝗂𝗇𝗌𝗂𝖽𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗌𝖼𝗁𝗈𝗈𝗅 𝗐𝗁𝖾𝗋𝖾 𝖼𝗁𝗋𝗂𝗌𝗍𝗆𝖺𝗌 𝗅𝗂𝗀𝗁𝗍𝗌 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗁𝖺𝗇𝗀𝖾𝖽 𝗎𝗉 𝖻𝗒 𝗍𝗁𝖾 𝖾𝗇𝗍𝗋𝖺𝗇𝖼𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝖺 𝗍𝗋𝖾𝖾 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗆𝗂𝖽𝖽𝗅𝖾 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝗅𝗈𝗈𝗋.
YOU ARE READING
South Park: The New Generation
Non-FictionThese group of friends made such good memories when they were in elementary school, high school, college... and now that they finally graduated all three, it's time for adult hood. But what is this? Someone is pregnant? This is when they all decided...