His boyfriend

5 0 0
                                    

𝗧𝗪: 𝗍𝗈𝗑𝗂𝖼 𝗋𝖾𝗅𝖺𝗍𝗂𝗈𝗇𝗌𝗁𝗂𝗉

𝖡𝗎𝗍𝗍𝖾𝗋𝗌, 𝖠𝗄𝖺 𝖫𝖾𝗈, 𝖠𝗄𝖺 𝖫𝖾𝗈𝗉𝗈𝗅𝖽.. 𝖠 20 𝗒𝖾𝖺𝗋 𝗈𝗅𝖽 𝗆𝖺𝗇 𝗐𝗁𝗈 𝗌𝗍𝗂𝗅𝗅 𝗅𝗂𝗏𝖾𝗌 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗁𝗂𝗌 𝗉𝖺𝗋𝖾𝗇𝗍𝗌 𝖻𝗎𝗍 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝖺𝗌𝗆𝖾𝗇𝗍. 𝖲𝗈𝗆𝖾𝗍𝗂𝗆𝖾𝗌 𝗁𝖾 𝗀𝖾𝗍𝗌 𝗒𝖾𝗅𝗅𝖾𝖽 𝖺𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝗀𝖾𝗍 𝗄𝗂𝖼𝗄𝖾𝖽 𝗈𝗎𝗍, 𝖻𝗎𝗍 𝗅𝗎𝖼𝗄𝗒 𝗁𝖾 𝗀𝗈𝗍 𝖺 𝗍𝗐𝗂𝗇 𝗌𝗂𝗌𝗍𝖾𝗋 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝗍𝖺𝗒 𝗈𝗏𝖾𝗋 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗍𝗂𝗆𝖾𝗌. 𝖡𝗎𝗍 𝗍𝗈𝖽𝖺𝗒, 𝗍𝗁𝖺𝗍'𝗌 𝖺𝗅𝗅 𝗀𝗈𝗇𝗇𝖺 𝖼𝗁𝖺𝗇𝗀𝖾.

𝖪𝖾𝗇𝗇𝗒 𝗂𝗌 𝗆𝖺𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗉𝖺𝗇𝖼𝖺𝗄𝖾𝗌 𝖺𝗌 𝖬𝖺𝗋𝗃𝗈𝗋𝗂𝗇𝖾 𝗂𝗌 𝗉𝖾𝗋𝗉𝖺𝗋𝗂𝗇𝗀 𝗁𝖾𝗋 𝗂𝗇𝗀𝗋𝖾𝖽𝗂𝖾𝗇𝗍𝗌 𝗍𝗈 𝗆𝖺𝗄𝖾 𝖻𝗋𝗈𝗐𝗂𝗇𝖾𝗌 𝖿𝗈𝗋 𝖭𝗂𝖼𝗈𝗅𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝖳𝗈𝗅𝗄𝗂𝖾𝗇. 𝖡𝗎𝗍𝗍𝖾𝗋𝗌 𝗐𝖺𝗌 𝗌𝗂𝗍𝗍𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗂𝗌𝗅𝖺𝗇𝖽 𝖺𝗌 𝖪𝖺𝗋𝖾𝗇 𝖼𝖺𝗆𝖾 𝗈𝗎𝗍 𝗈𝖿 𝗁𝖾𝗋 𝗋𝗈𝗈𝗆 𝖺𝗇𝖽 𝗐𝖺𝗌 𝗀𝖾𝗍𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗋𝖾𝖺𝖽𝗒 𝗍𝗈 𝗅𝖾𝖺𝗏𝖾 𝗍𝗈 𝗀𝗈 𝗍𝗈 𝗐𝗈𝗋𝗄. 𝖪𝖺𝗋𝖾𝗇 𝗐𝖺𝗏𝖾𝖽 𝖺𝗍 𝖡𝗎𝗍𝗍𝖾𝗋𝗌 𝖺𝗌 𝗌𝗁𝖾 𝗍𝗈𝗈𝗄 𝖺 𝗉𝖺𝗇𝖼𝖺𝗄𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗀𝗈𝗍 𝖼𝖺𝗎𝗀𝗁𝗍 𝖻𝗒 𝖪𝖾𝗇𝗇𝗒 𝗐𝗁𝗈 𝗌𝗅𝖺𝗉𝗉𝖾𝖽 𝗁𝖾𝗋 𝗁𝖺𝗇𝖽.

Karen: Ow!

Kenny: HA! Caught you, if you wanna eat breakfast just say that.

Karen: Ima be late for work!

Kenny: You start at 7.

Karen: Oh good point.

Marjorine: Hey Karen! Wanna help me make some brownies?

Karen: Yea sure!

𝖠𝗌 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗄𝖾𝗉𝗍 𝗍𝖺𝗅𝗄𝗂𝗇𝗀, 𝖡𝗎𝗍𝗍𝖾𝗋𝗌 𝗀𝗈𝗍 𝖺 𝗆𝖾𝗌𝗌𝖺𝗀𝖾 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗁𝗂𝗌 𝗉𝗁𝗈𝗇𝖾.. 𝗂𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝗁𝗂𝗌 𝖻𝗈𝗒𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽. 𝖧𝗂𝗌 𝗇𝖺𝗆𝖾 𝗂𝗌 𝖤𝗏𝖾𝗋𝖾𝗌𝗍, 𝖡𝗅𝖺𝖼𝗄 𝗁𝖺𝗂𝗋 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗀𝗋𝖾𝖾𝗇 𝖾𝗒𝖾𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗅𝗈𝗈𝗄𝗌 𝖼𝗎𝗍𝖾... 𝖻𝗎𝗍 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗍𝗂𝗆𝖾𝗌 𝗁𝖾 𝖻𝖾𝖼𝗈𝗆𝖾𝗌 𝖺𝗀𝗀𝗋𝖾𝗌𝗌𝗂𝗏𝖾 𝖡𝗎𝗍𝗍𝖾𝗋𝗌 𝗌𝖺𝗐 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝖾𝗑𝗍 "𝐖𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐞𝐥𝐥 𝐮 𝐚𝐭?" 𝖡𝗎𝗍𝗍𝖾𝗋𝗌 𝗍𝖾𝗑𝗍𝖾𝖽 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝗊𝗎𝗂𝖼𝗄𝗅𝗒 𝖺𝗌 𝖤𝗏𝖾𝗋𝖾𝗌𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗍𝗈 𝗆𝖺𝗄𝖾 𝖺𝗇𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗍𝖾𝗑𝗍.

: 𝐇𝐞𝐲. 𝐈𝐦 𝐚𝐭 𝐦𝐲 𝐬𝐢𝐬𝐭𝐞𝐫 𝐡𝐨𝐮𝐬𝐞 ♡︎

♥︎𝐄𝐯𝐞𝐫𝐞𝐬𝐭♥︎: 𝐒𝐢𝐬𝐭𝐞𝐫 𝐡𝐨𝐮𝐬𝐞 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧? 𝐖𝐡𝐲 𝐝𝐨𝐧𝐭 𝐮 𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐡𝐞𝐫𝐞?

: 𝐎𝐡 𝐰𝐞 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐥𝐮𝐛 𝐲𝐞𝐬𝐭𝐞𝐫𝐝𝐚𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐢 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝 𝐢𝐟 𝐢 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐬𝐭𝐚𝐲 𝐭𝐡𝐞 𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭.

•••••

♥︎𝐄𝐯𝐞𝐫𝐞𝐬𝐭♥︎: 𝐌𝐲 𝐩𝐥𝐚𝐜𝐞. 𝐍𝐨𝐰.

South Park: The New GenerationWhere stories live. Discover now