James!

4 0 0
                                    

𝗘𝗮𝗹𝗶𝗲𝗿 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝗱𝗮𝘆...

"𝖸𝗈𝗎 𝗐𝖺𝗇𝗍 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝖩𝖺𝗆𝖾𝗌?" 𝖲𝗍𝖺𝗇 𝗄𝗇𝖾𝗐 𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗅𝗈𝗈𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗈𝗒𝗌. "𝖦𝗎𝗇!" 𝖩𝖺𝗆𝖾𝗌 𝗉𝗈𝗂𝗇𝗍𝖾𝖽 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗍𝖾𝗋 𝗀𝗎𝗇. "𝖳𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗍𝖾𝗋 𝗀𝗎𝗇?" "𝖸𝖾𝖺!" "𝖨𝗍'𝗌 𝗇𝗈𝗍 𝖾𝗏𝖾𝗇 𝗌𝗎𝗆𝗆𝖾𝗋 𝖽𝗎𝖽𝖾, 𝖻𝗎𝗍 𝖺𝗅𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍." 𝖲𝗍𝖺𝗇 𝗉𝗂𝖼𝗄𝗌 𝗎𝗉 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗍𝖾𝗋 𝗀𝗎𝗇 𝖺𝗇𝖽 𝖺𝖽𝖽𝗌 𝗂𝗍 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝖺𝗋𝗍. 𝖪𝗒𝗅𝖾 𝖼𝖺𝗆𝖾 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝖺𝗇𝖽 𝗉𝗎𝗍 𝗌𝗈𝗆𝖾 𝖿𝗈𝗈𝖽 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝖺𝗋𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝖺𝗐 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗍𝖾𝗋 𝗀𝗎𝗇. "𝖶𝗁𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗁𝖾𝗅𝗅 𝗉𝗎𝗍 𝖺 𝗐𝖺𝗍𝖾𝗋 𝗀𝗎𝗇 𝗂𝗇 𝗁𝖾𝗋𝖾." 𝖪𝗒𝗅𝖾 𝗍𝖺𝗄𝖾𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝗀𝗎𝗇 𝗈𝗎𝗍.

James: Nooo!

Stan: Kyle wait he wants the gun-

Kyle: Well who the hell gonna pay for it cuz it ain't me.

Stan: Close your ears James.

James: Ok!

Stan: You acting like a bitch today what happened?

Kyle: Nothing happened. The reason why we're here is because we need food in the house not some toys.

Stan: It's just one toy dude.

Kyle: He got enough already dude.

Stan: Dude.

Kyle: Dude!

Stan: Wooowww dude.

Kyle: Dude.

Stan: Ok! I'll pay for the toy and you pay for the food. Deal?

Kyle: Deal. Do you even know how much that cost?

Stan: There's a scanner right there, I'll scan it.

Kyle: Those are fake.

Stan: Your fak-

Kyle: Bitch.

Stan: Yes you are!

𝖲𝗍𝖺𝗇 𝗌𝖼𝖺𝗇𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗈𝗒 𝖺𝗇𝖽 𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝖺𝖻𝗅𝖾 𝗍𝗈 𝗉𝖺𝗒 𝖿𝗈𝗋 𝗂𝗍. 𝖡𝗎𝗍 𝗐𝗁𝖾𝗇 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗀𝗈𝗍 𝗂𝗇 𝗅𝗂𝗇𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗉𝗋𝗂𝖼𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝖽𝗂𝖿𝖿𝖾𝗋𝖾𝗇𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝗁𝖾 𝗀𝗈𝗍 𝗆𝖺𝖽, 𝖻𝗎𝗍 𝖪𝗒𝗅𝖾 𝗅𝖺𝗎𝗀𝗁𝖾𝖽 𝖺𝗍 𝗁𝗂𝗆 𝖺𝗇𝖽 𝗉𝖺𝗂𝖽 𝖿𝗈𝗋 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗈𝗒 𝗍𝗈𝗈. 𝖮𝗇𝖼𝖾 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗐𝖾𝗇𝗍 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝖺𝗋, 𝖩𝖺𝗆𝖾𝗌 𝗁𝖺𝖽 𝗁𝗂𝗌 𝗁𝖾𝖺𝖽 𝗉𝗁𝗈𝗇𝖾𝗌 𝗈𝗇 𝖺𝗇𝖽 𝖻𝗈𝗍𝗁 𝖲𝗍𝖺𝗇 𝖺𝗇𝖽 𝖪𝗒𝗅𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝖿𝗅𝗂𝗉𝗉𝗂𝗇𝗀 𝖾𝖺𝖼𝗁 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗈𝖿𝖿. 𝖪𝗒𝗅𝖾 𝗆𝗂𝗀𝗁𝗍 𝖻𝖾 𝖺 𝗌𝗆𝖺𝗋𝗍 𝖺𝗌𝗌 𝖻𝗎𝗍 𝗁𝖾 𝗍𝖾𝗅𝗅𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗋𝗎𝗍𝗁 𝗒𝗄?

𝗟𝗔𝗧𝗘𝗥 𝗧𝗛𝗔𝗧 𝗔𝗙𝗧𝗘𝗥𝗡𝗢𝗢𝗡
𝖤𝗏𝖾𝗋𝗒𝗈𝗇𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗀𝗈𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝖳𝗈𝗅𝗄𝗂𝖾𝗇'𝗌 𝗁𝗈𝗎𝗌𝖾 𝗍𝗈 𝗁𝖺𝗇𝗀 𝗈𝗎𝗍, 𝗌𝗈 𝗐𝗁𝗒 𝗇𝗈𝗍 𝖻𝗋𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗅𝗅 𝗍𝗁𝖾 𝗄𝗂𝖽𝗌 𝗌𝗇𝗂𝖼𝖾 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗂𝗌 𝖺 𝗉𝗈𝗈𝗅 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝖺𝖼𝗄𝗒𝖺𝗋𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝖺𝗅𝗅 𝗍𝗁𝖾 𝗀𝗋𝗈𝗐𝗇 𝗎𝗉𝗌 𝗂𝗌 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗁𝗈𝗎𝗌𝖾? 𝖲𝗇𝗂𝖼𝖾 𝗂𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝗁𝗈𝗍 𝗈𝗎𝗍 𝖩𝖺𝗆𝖾𝗌 𝗁𝖺𝖽 𝖺𝗇 𝗂𝖽𝖾𝖺 𝖺𝗇𝖽 𝗐𝖾𝗇𝗍 𝗂𝗇𝗌𝗂𝖽𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗁𝗈𝗎𝗌𝖾 𝗍𝗈 𝖼𝖺𝗍𝖼𝗁 𝖲𝗍𝖺𝗇 𝗈𝗋 𝖪𝗒𝗅𝖾. 𝖧𝖾 𝗀𝗈𝗍 𝖪𝗒𝗅𝖾. 𝖧𝗂𝗌 𝖽𝖺𝖽. "𝖣𝖺𝖽𝖽𝗒!" 𝖩𝖺𝗆𝖾𝗌 𝗉𝗎𝗅𝗅𝖾𝖽 𝖪𝗒𝗅𝖾'𝗌 𝗉𝖺𝗇𝗍𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗅𝗈𝗈𝗄𝖾𝖽 𝗎𝗉. "𝖸𝖾𝗌 𝖩𝖺𝗆𝖾𝗌?" "𝖬𝗒 𝗀𝗎𝗇!" "𝖦𝗈𝗍 𝗂𝗍." 𝖪𝗒𝗅𝖾 𝗐𝖾𝗇𝗍 𝗈𝗎𝗍 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝗋𝗈𝗇𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝗐𝖾𝗇𝗍 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝖺𝗋 𝗍𝗈 𝗀𝖾𝗍 𝗁𝗂𝗌 𝗐𝖺𝗍𝖾𝗋 𝗀𝗎𝗇 𝖺𝗇𝖽 𝗐𝖾𝗇𝗍 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝗂𝗇𝗌𝗂𝖽𝖾 𝗍𝗈 𝗈𝗉𝖾𝗇 𝗂𝗍. 𝖧𝖾 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝗉𝗎𝗍 𝗐𝖺𝗍𝖾𝗋 𝗂𝗇 𝗂𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝗀𝖺𝗏𝖾 𝗂𝗍 𝗍𝗈 𝖩𝖺𝗆𝖾𝗌. "𝖧𝖾𝗋𝖾." "𝖧𝖾𝗁𝖾!" 𝖫𝗈𝗋𝖾𝗇𝗓𝗈 𝖼𝖺𝗆𝖾 𝗂𝗇 𝖺𝗇𝖽 𝖼𝗅𝗈𝗌𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝖽𝗈𝗈𝗋 𝗍𝗈 𝗌𝖾𝖾 𝗐𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝖩𝖺𝗆𝖾𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝖺𝗐 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖩𝖺𝗆𝖾𝗌 𝗐𝖺𝗌 𝖼𝗈𝗆𝗂𝗇𝗀, 𝖻𝗎𝗍 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗁𝖾 𝖽𝗂𝖽𝗇'𝗍 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗂𝗌 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗀𝗅𝖺𝗌𝗌 𝖽𝗈𝗈𝗋 𝗂𝗌 𝖼𝗅𝗈𝗌𝖾𝖽. 𝖩𝖺𝗆𝖾𝗌 𝗋𝖺𝗇 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝗈𝗈𝗋 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝗅𝖺𝗆𝗆𝖾𝖽 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝗂𝗍. 𝖠 𝗅𝗈𝗎𝖽 𝗕𝗔𝗡𝗚 𝗐𝖺𝗌 𝗁𝖾𝖺𝗋𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒𝗈𝗇𝖾 𝗅𝗈𝗈𝗄𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗌𝖾𝖾 𝗂𝖿 𝖩𝖺𝗆𝖾𝗌 𝗐𝖺𝗌 𝗈𝗄. 𝖲𝗍𝖺𝗇 𝗍𝗋𝗂𝖾𝖽 𝗇𝗈𝗍 𝗍𝗈 𝗅𝖺𝗎𝗀𝗁 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝖭𝗂𝖼𝗈𝗅𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝖼𝗅𝗈𝗌𝖾 𝗍𝗈 𝗁𝗂𝗆 𝖺𝗇𝖽 𝗁𝖾𝗅𝗉𝖾𝖽 𝖩𝖺𝗆𝖾𝗌 𝗎𝗉. 𝖫𝗈𝗋𝖾𝗇𝗓𝗈 𝗈𝗉𝖾𝗇𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝗈𝗈𝗋𝗌 𝖺𝗀𝖺𝗂𝗇 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝗈𝗍𝗁 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾𝗆 𝗐𝖾𝗇𝗍 𝗈𝗎𝗍. "𝖶𝖾 𝗇𝖾𝖾𝖽 𝖺 𝗋𝖾𝖿𝗎𝗇𝖽." 𝖪𝗒𝗅𝖾 𝗐𝖾𝗇𝗍 𝖼𝗅𝗈𝗌𝖾 𝗍𝗈 𝖲𝗍𝖺𝗇 𝖺𝗇𝖽 𝗐𝗁𝗂𝗌𝗉𝖾𝗋𝖾𝖽.

South Park: The New GenerationWhere stories live. Discover now