8

174 22 1
                                    


Kocam 👰

Civciv nerdesin
Dışarıda seni bekliyorum

Civciv 🐥

Beni mi

Kocam 👰

Evet yavrum
Seni

Civciv 🐥
Ahhh
Tamamen ahlimdsn cikmis

Kocam 👰

Tüh
Kalmadım mı aklında

Civciv 🐥

Şaka yaptim haahahaha
Kaldın Kaldınn
Birr sürü hemdeee
İnecem simdi

Kocam 👰

Kaldığıma sevindim
O güzel aklında

Civciv 🐥

Gekde şimdi gelinlikk alma/
Offfff/
Olcem simdi
Benim aklimin heerr hücresinde olduğunu bi bilseee/
Kendimiii kesecem simdji ya/

Kocam 👰

Civciv ne yazıp yazıp siliyorsun
Arabadayım gel hadi

Civciv 🐥

Tmm 👍

Jimin bazen gerçekten cehennem için tüm kriterleri karşıladığını düşünüyordu. Yalan söylemişti o aklının her hücresine kazınmışken onunla buluşacağı gün aklından nasıl çıkabilirdi ki...

Sadece sakinleşmek ve tabiki kendine biraz çeki düzen vermek için tuvalete kaçmıştı ve zamanın nasıl geçtiğini unutmuştu. Kalbi avucunda atıyordu sanki nasıl sakin kalabilirdi .

Bütün bunların sebebi o sanat eseri olan çocuk yüzündendi . Tanrı aşkına bir insan nasıl bu kadar harika olabilirdi Tanrılar ne kadar vakit ayırmıştı ona acaba.

Jimin aşık olduğu için mi abartıyordu acaba yoksa gerçekten de Jungkook ona gizlice büyü mü yapmıştı . Aklında bir sürü soruyla yavaş yavaş merdivenlerden inen sarışın çocuk okulun çıkış kapısının önünde Taehyung ile karşılaştı.

Chen Jiminin dans kulübünden arkadaşıydı. Çok olmasa da araları iyiydi.

"Jimin" demişti uzun boylu çocuk Jiminin dikkatini çekmek için.

Jimin çocuğa dönerken bir yandan da Jungkooku arıyordu gözleri ile.

"Efendim hyung"

Uzun boylu ve gamzeli çocuk hafifçe gülümseyerek güzel çocuğun üzerine eğildi.

" Dans gösterisi için çiftler belli olmuş. "

Jimin kaşlarını çatarak " nasıl yani" dedi. Normalde herkes kendi eşini seçerdi ve Jiminin eşi ise Hoseok hyungu olurdu.

" Bende şaşırdım ama liste belli olmuş. Benim eşimde sanırım kursun en iyisi"

" Yuh kim hyung eşin . Acabaaa bana kimi verdiler. "

"Kesin tek kaldım offfff ne yapacağım. Ya kovulursam"

Taehyung karşısında duygudan duyguya geçen çocuğun minik yüzünü elleri arasına alıp
"Sakin ol Jiminiee . "Dedi.

"Eşim sensin şapşal "

Jimin kalbi duracak gibi olduktan sonra normal haline döndüğünde Taehyung boynuna atmıştı kendini.

Kurs onun için çok önemliydi hayatının geri kalanını dans ederek geçirmeyi düşündüğü için okulun kursu onun için paha biçilmezdi.
Hem orada edinmişti yakın arkadaşlarını. Bu yüzden bi an için cidden korkmuştu yalnız kalmaktan.

Neyse ki korkulacak bir şey yoktu. Bir kaç saniye sonra Taehyungun boynuna doladığı kollarını gevşetmiş ve küçük bir vedadan sonra Jungkooku aramak için etrafına dikkatlice bakmaya başlamıştı.

Jungkookun spor arabası bir kaç metre ötesinde duruyordu. Yine her zamanki gibi Jiminin minik kalbine darbeler indirmek için çok yakışıklıydı. Keşke Jiminin başka şansı olsaydı ve ona abisi gözüyle bakabilseydi..

Ama maalesef Jeon Jungkook kaçınılmazdı.

Jimin arabanın kapısını sorunsuz bir şekilde açıp içine girebildiğinde içeride gergin bir havanın olduğunu anlaması uzun sürmemişti.

Jungkook çatık kaşları ile önüne odaklanmıştı ,ona bakmıyordu bile. Ne yaptığını anlamayan Jiminin elleri terlemeye başlamıştı.
Konuşup konuşmama arasında gidip gelirken Jungkook gazı bir anda kökleyip arabayı resmen uçurmuştu.

▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️

♥️

WE CANT BE FRİENDS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin