Civciv 🐥hyuung
gunaydin
bem okuladim
odev haziir
gelldiysen
teslimm edeliimKocam 👰
Günaydın sarışın
Okuldayim ben
Nerdesin sen oraya geleyim benCivciv 🐥
Sey hyung bem seydeyim
danss kulübündeiim
sen yormaa kendinii
Geliiyim bem yaninaKocam 👰
Jimin alt tarafı bi kaç dakikalık yol
Ne yorulacağım
GeliyorumCivciv 🐥
Tamsm hyungg belkliyirum
▫️
Jungkook sora sora yerini bulduğu dans kulübüne doğru yürümeye başlamıştı. Jimin söylemese okulda böyle bir yerin olduğundan haberi bile olmayacaktı. Okulları gerçekten büyüktü. Kapısından içeri girdiğinde bir kaç yerden farklı müzik sesleri geliyordu. Hangisinde olduğunu bilmediği için açık gördüğü ilk kapıdan içeri girdi. Girmesi ile neye uğradığına şaşırdı iri oğlan. Jimin dans ediyordu hemde siyah mini şort ve bol bir tişört ile. Onu ilk kes gerçekten dans ederken görmüştü partiden sonra. Tanrı belki de kalbi için ne kadar zararlı olduğunu bildiğinden ona göstermemişti bu halini . Kuğu gibiydi sarışın çocuk. Vücudunu her hareket ettirişi Jungkookun kalbine başka bir darbeydi. Öyle ki esmer oğlan müziğin sesini bile duymuyordu.
Jungkookun Jimine olan kitlenişi yanındaki kişiyi farketmesi ile bitmişti. Jiminin yanında biri daha vardı oda üvey kardeşinden başkası değildi. Taehyungu bu aralar biraz fazla görüyordu ve bu hoşuna gitmiyordu. Jiminin etrafında görmek ise daha da sinirlendiriyordu genç oğlanı. Bir eli Jiminin belinde duran Taehyung ise bambaşka bir mevzuydu. Jungkook beklemedi bile harekete geçmek için , yüksek sesli müziği kapatıp ikilinin kendine dönmesini sağlamıştı. Taehyungun elini sarışın oğlanın belinden ittirip Jimini kendine çekmişti ." Ayy hyung ne oluyor"
Kendini bir anda sevdiği adamın kollarında bulan Jimin gerçekten korkmuştu.
"Bir şey yok ya sarışın acele etmemiz lazım hocanın işi varmış gidecekmiş hemen teslim etmemiz lazım"
" Ciddi mi tamam üstümü sonra değiştiririm hadi gidelim "
Minik eli Jeonun elleri arasındaiken Jimin gerçekten ödev için endişe ediliyordu.
" Yok ya değiştir sen üstünü bekliyorum ben "
Jiminin bu hâlini okuldaki züppe sürüsüne göstermeye niyeti yoktu Jungkookun" Acele dedin ama"
" O kadar da demedim sen değiştir üstünü "
"Tamam iki dakika bekle sen geliyorum "
"Bekliyorum "
Jimin hızlıca soyunma odasına ilerlediğinde sessizliğini koruyan diğer oğlan konuşmaya başlamıştı.
" Senin derdin ne ya abicim"
" Taehyung sikerim belanı, asıl senin derdin ne Jiminin etrafında dolaşıp duruyorsun "
" Abicim bu seni niye ilgilendiriyor "
" Bak seni gebertirim elimde kalırsın. "
" Sen niye bu kadar gerginsin onu anlamıyorum sanane Yoongi bu kadar ilgili değil"
" Kes sesini lan her yerden çıkıp durma artık gözünün yaşına bakmam Taehyung annen de seni elimden alamaz "
" Aş artık şunları abicim . Ne bu şiddet ya Jimin sevmez öyle şeyler "
İleri doğru atılan iri oğlanı Jiminin gelişi durdurmuştu. Jimin elindeki sunum dosyası ile Jeonun elini tutmuştu bi anda. Kısa bir veda ile Taehyunga veda eden Jimin Jungkooku da çekiştirerek aslında hiçbir acelesi olmayan hocanın odasına ilerliyorlardı okulda ki insanların şaşkın ve kıskanç bakışları ile.
▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️
♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WE CANT BE FRİENDS
FanfictionAşk gerçekten bazen Jiminin küçük kalbine fazla geliyordu. #texting #düzyazı