Pov: Bartek
Przerwaliśmy pocałunek po kilku minutach a Oliwier zaczął mnie za to przepraszać. Przecież nie jestem na niego zły a po prostu jestem w szoku. Nie sądziłem, że ten moment nastanie.
Nie jestem pewny swoich uczuć do Oliwiera. Spędzam z nim całe dnie, przytulamy się a nawet nie raz już razem spaliśmy. Jednak nie wiem czy ja coś do niego czuje, moje uczucia są mieszane. Narazie wolę abyśmy byli w relacji przyjacielskiej bo wolę wejść w związek z pewnymi uczuciami.
Wróciliśmy do domu i rozeszliśmy się do swoich pokoji.*Dzień później*
Ranek, godzina 8:26Pov: Kostek
Nie spałem. Przeglądałem media i natknąłem się na pewien artykuł który przykuł moją uwagę._____________________________
Oliwier Kałużny i Bartek Kubicki w związku?
Znani influenserzy z projektu GENZIE prawdopodobnie są w związku! Wczoraj wieczorem zostało opublikowane nagranie Bartka i Oliwiera trzymających się za ręce. To jeszcze nic takiego! Influenserzy całowali się na plaży co musi potwierdzać ich związek. Całe nagranie można zobaczyć już dzisiaj wieczorem na naszej stronie o 20:30.
________
Znani influenserzy w związku? Co na to widzowie?
,,Niech to będzie jakiś nieśmieszny żart, nie zamierzam oglądać gejów na kanale genzie.'' - powiedziała jedna z fanek tego projektu.
Odnośnie tego związku pojawia się masa negatywnych komentarzy a tylko niektóre z nich są pozytywne, życzące chłopaką szczęścia w związku.
Co na to Oliwier i Bartek?
Brak informacji na ten temat.
Gdy tylko dostaniemy więcej informacji, będziemy publikować więcej wiadomości._______________________________
Mamy przejebane. Wstałem z łóżka po czym zacząłem się ogarniać. Schowałem telefon do kieszeni i zaraz po ubraniu się zszedłem na dół. W salonie byli wszyscy za wyjątkiem Bartka. On to zawsze się spóźnia. Usiadłem na kanapie a wszyscy skupili wzrok na mnie.
- Co się stało? - zapytałem. Mam nadzieję, że nie chodzi o ten głupi artykuł.
- Jesteś w związku? - zapytała mnie Hania. Czyli jednak. Każdy z nich wie już o tym artykule.
- Nie. Nie czytajcie tych dziwnych artykułów bo przecież wiadomo, że to nie prawda.
- Oliwier, ale jeśli to prawda to my nie mamy nic przeciwko, prawda? - spytała się wszystkich Faustyna. Wszyscy się zgodzili a kąciki moich ust podniosły się delikatnie do góry.
- To jak? Jesteście w związku? Ty i Bartek tak słodko razem wyglądacie. - powiedziała Hania.
- Nie jesteśmy, chociaż nie mogę powiedzieć, że bym nie chciał. - oznajmiłem wszystkich zgromadzonych a dziewczyny zapiszczały. Co im jest? Przecież nie powiedziałem nic takiego.
- PODOBA CI SIĘ BARTEK?! - wykrzyczała Julita. Wybrała nieodpowiedni moment bo do salonu właśnie wszedł Bartek. Spojrzał on na nas i zapytał.
- Komu się podobam? - podszedł i usiadł obok mnie.
- Tak po prostu sobie żartujemy co nie? - zapytała Julita aby wybrnąć z tej całej sytuacji. Wszyscy to potwierdzili włącznie ze mną.
- No dobra. - powiedział Bartek po czym spojrzał na mnie i się uśmiechnął. Ja również się uśmiechnąłem.
- Może wyjdziemy gdzieś na wspólne śniadanie? - zaproponował świeży.
- pewnie. - opowiedział Bartek.
- jasne, czemu nie. - odpowiedziałem.
Dziewczyny również się zgodziły. Gdy mieliśmy wyjeżdżać dziewczyny powiedziały, żebym to jednak ja jechał z Bartkiem. Zgodziłem się. Przecież jestem w nim zakochany. A może to tylko chwilowe zauroczenie? Nie chcę o tym teraz myśleć bo to nie jest teraz takie ważne.
🥷________________🥷
Ten rozdział również nie jest zbyt długi ale mam nadzieję, że mi to wybaczycie. Są wakacje i większość czasu spędzam z rodziną i znajomymi. Ale obiecuję wam, że niedługo to się zmieni i będą znacznie dłuższe.O 16:00 kolejny rozdział. 🥷
- autorka książki, Emilka 🥷
CZYTASZ
Everyone have problem because I like this boy {Bartek Kubicki x Oliwier Kałużny}
Fiksi RemajaOliwier Kałużny czyli główny bohater książki, nie wiedział co zastanie wchodząc do tego jednego pokoju w domu genzie. Jego dziewczyna, zdradziła go z jego najlepszym przyjacielem. Gdy to zobaczył, myślał, że już nigdy nie będzie w stanie się pozbie...