Biraz sessiz kaldık. Sadece denizi izledik. Sesizliği Feride bozdu.
"Kalkalım mı? " dedi ağlamaklı bir sesle.
"Tamam, kalkalım. Emin misin yanlız mı kalıcaksın? " dedim
"Arkadaşım gelicek. Yani yanlız olmayacağım" dedi. 'Tamam' anlamında salladım kafamı.
____________________________________
Bölüm şarkısı:ACD-Onsuz aşk
Bölüm emojisi:🌃"Sensizlik cidden zor. "
_____________________________________
Feride'nin anlatımıyla...
Evdeydim.
Kapıyı kitleyip anahtarı evin girişinde olan ayakkabıq dolabın üzerine fırlattım.Ayakabılarımı bile çıkarmadan yere çöküp ağlamağa başladım. Yine gelmişti. Hayatımı mahv etmeye gelmişti.Alçak herif.
🌃
4 yıl önce...
İlahi bakış açısından...
Feride yavaş yavaş uyanıyordu. Gözlerini açtığında sadece küçük pencereden içeriye dolan ışıkla aydınlanan karanlık bir odadaydı. Etraf pas ve küf kokuyordu. Sandalyede eli ve ayakları halatla sıkı bir şekilde bağlı oturuyordu. Kız çaresizce bağırmağa başladı .
"Bırakın beni, "
"Çıkarın beni burdan, "
"İmdat,"
Kapı açıldı. İçeriye siyah takım elbiseli, 1.70 boylarında biri girdi. Yüzünde mide bulandırıcı bir sırıtış vardı. Yavaş adımlarla kıza yaklaşıyordu. Kız onu gördüğü an dona kaldı. Babasının eski ortağının onu kaçıra bileceği ihtimali aklının ucuna bile gelmemişti.
"Cık,cık,cık yeni geldin daha, ne bu acele? " dedi dilini damağına vurarak.
"Çıkar beni burdan, lütfen. Yalvarıyorum" dedi kız acizce.
"Aaa, ben sana yeni geldin diyorum, sen gitmek istiyorsun" dedi arsız adam.
"Ne istiyorsun? Söyle sonra bırak. Bak annem çok merak eder beni lütfen bak yalvarıyorum sana, bırak gideyim" dedi kız
"Üff çok zırladın sen. Kapatalım ağzını" dedi ve masanın üzerinden bantı alıp kızın ağzını kapattı.
Feride'yse hâlâ ağlıyordu.
"Bu seni biraz tutar. He bu arada akşama hazırlan. Seninle uzun ve senin için yorucu bir işim var." dedi. Kıza göz kırptı ve odadan çıktı.
Kız nemli gözlerini berelterek adamın arkasından baktı. Kız daha reşit bile değildi ki. Bu adam neyin hayalini kuruyordu?
Bu adam bir piskopat.
Bir kaç saat sonra...Kapı açıldı. Yine o adamdı. Adamı görmesi bile kızın midesinin bulanmasına yetmişti.
Adamın yüzde yine mide bulandırıcı bir sırıtış vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐊𝐔𝐏𝐀 𝐊𝐈𝐙𝐈
Teen FictionSusmak bazen bağırmaktan daha çok acıtır boğazımızı. Ölüm ve yaşam arasında kalmış gibiydim. Ölmek istiyordum. Etraf kararıyordu, sesler azalıyordu. En son bedenimde hissettiğim ağrıdan başka bir şey değildi. Bilincim yerine geldiğinde ilk duyduğum...