Kerem'in arkasından iki adam bize doğru geldi. Biri Ahmet'i diğeri ise beni yakalamağa çalişiyordu. Ahmet kendisine saldıran adamı sanatsal bir şekilde döverek bende bana saldıran adamın icabına baktım. Dizimi kaldırıp kasığına tekme attım arsından dönem dirseğine karnına vurdun son olarak da tekme atıp yere yiğidim. Ahmet'in dövdüğü adam çoktan tahtalı köy boylamıştı yani adam yüzü göz kan içerisinde yerde 1.80 uzanıyordu.Ahmet'le birnbirimize bakıp güldük. "Çak"dediğimde uzatdığım elime vurdu.
"Şimdi size zahmet siktirip gidin" dedim.
______________________________
Bölüm şarkısı:Zeynep Casalini -Duvar
Bölüm emojisi:💗
______________________________Ahmet'in anlatımıyla...
Feride'den beklenmeyecek bir hareket yaptı. Yani ben onu çıt kırıldım, şımarık biri kız diye tanıyorum . Ama tam tersi asi ve cesur bir kızmış . Kerem yerde acı içinde inliyordu, az önce dövdüğümüz adamları yerden kalktılar. Aralarında biri belinden silahını çıkarıp Feride'ye doğrultduğunda yarın adam atıp Feride'nin önüne geçtim.
"Sakın aklının ucundan bile geçirme" dedim net ve keskin bir tavırla.Adam silahını yavaşça yere indirdi. Sonrasında Kerem'i de yerden kaldırıp arabaya bindirdiler. Gerçi Kerem arabaya binince iniltilerinin arasında bir şeyler söyledi ama anlamadım. Arkamı dönüp Feride'ye baktiğimda elindeki silaha kitlenmiş bir şekilde bakıyordu.
"Feride, " dedim ama yanıt yok.
Feride titreyen sesiyle "Ben yaptım. " dedi.
"Neyi? " diye bildim sadece.
"Ben vurdum onu. Ben yaralandım" dedi gözünden yanğına bir damla yaş düşerken. Ona biraz daha yaklaşıp iki bileğini de tuttuğumda bana bakmasını sağladım.
"Sen en doğru olanı yaptın Kupa kızı" dedim sakince.
"Teşekkür ederim" dedi masum bir şekilde.
"Ne için? " dedim anlamazca.
"İçimden geldi" dedi buruk bir gülümsemeyle.
"Hadi gel içeri geçelim ıslandık zaten" dedim ve içeri geçtik. Eve geçtiğimizde Feride yukarıya üzerini değiştirmeğe çıktığında bende şömineyi yaktım.
Feride'nin anlatımıyla...
Birini vurmuştum.
Nasıl yaptım ben bile anlamadım. Bir cesaret sıktım baçağına. Bir an için yanlış yaptıpımı düşündüm. Ama Ahmet sayesinde bu fikirden hemen döndüm.
Yağmurdan dolayı baya ıslanmıştık. Ben yukarıya çıkıp Ahmet'e kardeşimin kıyafetlerinden birini ayarladım. Beyaz bir t-shirt, siyah düz bir eşofman çıkardım kardeşimin dolabından . Aşağıya indim. Ahmet şömine başında oturmuştu.
"Ahmet, " dediğimde arkasını döndü.
"Efendim." dedi
"Sana kıyafet getirdim. "Dedim ve kıyafetleri ona doğru uzattığımda bir bana bir kıyafetlere baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐊𝐔𝐏𝐀 𝐊𝐈𝐙𝐈
Teen FictionSusmak bazen bağırmaktan daha çok acıtır boğazımızı. Ölüm ve yaşam arasında kalmış gibiydim. Ölmek istiyordum. Etraf kararıyordu, sesler azalıyordu. En son bedenimde hissettiğim ağrıdan başka bir şey değildi. Bilincim yerine geldiğinde ilk duyduğum...