10.Bölüm

53 7 53
                                    

"Sen benim Kupa kızımsın. Tabiki seni umursuyorum" dedi elini yanağıma koyup okşarken.

Dokunma bana diyemedim.

Çek elini diyemedim.

Sanki anın büyüsüne kapılmış, dünyadan kopmuştum. Sanki rüya alemindeydim. Ama o rüyadan hemen uyanmam lazımdı. Ve uyandımda.

"Dokunma bana"dedim

" Senden cidden nefret ediyorum Ahmet Can Dündar "dedim ve dünyadan koptum.

Sanki saniyeler içinde soğuk, karanlık bir yer işinlandım. Karşımda beyaz bir ışık vardı. Sanki kurtuluşumdu. Sanki bu çirkin, yalan dünyadan kurtuluşum. Umut ışığım.

________________________________

Bölüm şarkısı:Kerem Keskin -Görmezden
Mavi Gri - Ölümle Yaşam Arasında
Bölüm emojisi:🖤

________________________________

İlahi bakış açısından...

Kız yatakta masum bir uykudayken karanlık bir çift gözün onu izlediğinden habersizdi. Kıza karşı farklıydı. Nefret mi ediyordu ondan? Yoksa sadece basit bir hoşlanmamazlık mıydı? Bunu kendisi bile bilmiyordu. Ama bir şeyi iyi biliyordu. Kız ondan ölesiye nefret ediyordu.

" Hani 2 saate uyanırdı?! Şu siktiğimin serumları bir işe yaramıyorlar mı?! "dedi yeri göğü inleterek. Oturduğu koltuktan kalkıp hemşirenin önüne geçti.

" Eğer yarım saat içinde uyanmazsa, acımam alırım canını "dedi tüyler ürperten sesiyle.

" T-tamam efendim "diye bildi hemşire içene kaçmış sesiyle. Kızın kolundakı serumun yenisini getirmek için odadan çıktı.

Ahmet'in gözleri yatakta yatan masum bedene kaydı. Çok masumdu. Hemde hiç olmadığı kadar. Kızın dudak uçuklatacak güzelliği vardı. Adam bunun farkındaydı. Dolgun kırmızı dudakları, her erkeğin arzulayacağı fiziği. Tek kelimeyle kusursuzdu.

Kızı incelerken gözleri kolundaki izlere takıldı. Bunlarıda o şeref yoksunu yapmış olmalıydı. Kolunun bir kısmı yanmış, bir kısmıysa  bıçak darbelerinden kalan yara izleriydi. Bunu anlamak çok kolay oldu onun için. Zira bu işkenceleri o da başkalarına yapmışdı. Ama bu onu Keremle aynı hizada olduğu anlamına gelmez. Çünkü o suçsuz hiç kimseye dokunmaz. Kerem gibi kadınları cinsel obje olarak kullanmaz. Hiç bir kadına dokunmaz.Aslında olması gereken de bu değil mi?  Kadınlara şiddet ne zamandan beri normalleşti ki?

Kerem'in kıza tecavüz ettiğini duyduğu andan Kerem'e karşı daha da kinlendi. Kerem onun eline geçerse onun için hiç iyi şeyler olmayacak. Onu ölmek için yalvaracak duruma getirecek. Tabi bu görsel şölene Feride de katıla bilir. Ama eğer isterse. Onu zorlayacak hali yok ya.

Kapını  açılıp kapanma sesi ile gözlerini kızdan çekti. Hemşire serumu değiştirirken kıza son kez bakıp odadan çıktı. Salona geçti. Herkes orda oturmuş kızın gözlerini ebediyen yummak istediği bu hayata dönmesini bekliyorlardı.

Ama kızın buna niyeti yoktu.

O kendine aşık bir kadındı.

Ama şimdi bir daha açmak istemeyerek yummuştu gözlerini dünyaya.

Onu bu hale getirenlerden intikam almak istiyordu, dört yılının intikamını. O bin dört yüz altmış günü  hesabını sormak istiyordu. Soracaktı da. O güçlü bir kadındı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 7 days ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝐊𝐔𝐏𝐀 𝐊𝐈𝐙𝐈Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin