5.Bölüm

109 24 42
                                    

Ahmet'te geldiğinde yemek yapmağa başladık. Pizza yapacaktık. Bir taraftan malzemeleri hazırlıyor diğer tarafta da şarkıya eşlik ediyorduk.

Heyecanını kaybetmişsin,
Yok inancını kaybetmişsin
Doya doya sarmamışım,
Bize çok günah etmişsin.

Cidden azda olsa enerjim yerine gelmişti. Birazda olsa Kerem'i düşünmekten uzaklaşmıştım.

Kahretsin yine hatırladım.

Biraz sonra şarkı deyişti. Teoman - Kupa kızı ve sinek valesi çalıyordu. Ahmet'e kaçamak bir bakış attığımda bana sırıtarak bakıyordu.

_________________________________

Merhaba arkadaşlar.
Bu kısıma normalde "Bölüm şarkısı, Bölüm emojisi" koyardım. Ama şimdi onların yerine size iletmek istediğim şeylerle değiştirdim.
Bildiğiniz üzere Wattpad'te erişim engeli uygulandı.
Bu bölümü şu an okuyamayanlar var. Mesela Doğa, Eylül,Şifa,Azra,Cemre ve daha sayamadığım niceleri.


Bu bölüm onlara ithaf edilmişdir.
Daha özgür yarınlar dileğiyle.
İyi okumalar.

_________________________________

Feride'nin anlatımıyla...

"Niye sırıtıyorsun? " dedim gülerek.

"Şarkıyı duymadın qaliba Kupa kızı. " dedi

"Duydum duydum. " dedi gülerek. Ben hamuru hazırlarken Ahmet'te diğer malzemeleri hazırlıyordu.

***

Pizzayı hazırlayıp fırına verdikten sonra salona geçip oturduk. Hava kararmıştı ve yağmur yağıyordu. Ben tekli koltukta oturmuş telefonumla oyalanıyordum. Ahmet'te aynı şekilde. Telefonu sehpaya bırakıp fırına bakmağa gittim. Hala pişmemişti.Yerime oturduğumda telefonum çaldı. Bizim kızlar qrup araması yapıyordular. Bizim kızlar dediğim Sıla ve Aysude. Telefonu açtığımda ikiside aynı anda konuşmağa başladılar.

"Kızım sen neredesin? Arıyorum arıyorum açmıyorsun. " dedi Aysude.

"Aşkım mesajlarıma niye cevap vermiyorsun? " dedi Sıla.

Ay içim rahatladın. Niye mi? Mazallah başıma bir şey gelirse beni arayıp soracak birileri var. Gerçi Ahmet yanımdayken bana bir şey olmaz diye düşünüyorum. Zirâ o benim korumam.

Ahmet koltuktan bana sırıta sırıta bakıyordu. Ona 'Ne gülüyorsun? ' bakışı attım.

"Kızlar bir durun Allah aşkına. Ben iyiyim. Bizim gizli yerdeyim. " dedim

"Kim var kızım senin yanında az önce kaş göz yapıyordun? " dedi Aysude. Kız dedektif misali anladı yanımda birinin olduğunu. Telefonu Ahmet'e çevirdim. Biz çocukken babalarımız sayesinde ortak mekanlarda çok bulunduk. Ben hariç herkes Ahmet'le iyi anlaşırdı. Ben daha çok Mert ve Haldun'la iyi anlaşırdım. Neyse konu caydı.
Telefonu Ahmet'e dondürdüm kızlara el salladı.

"Lan Ahmet. Senin ne işin var orda? " dedi Aysude.

"Bende diyorum ki abim nerede?" dedi Sıla

"Sizede merhaba kızlar" dedi Ahmet.

𝐊𝐔𝐏𝐀 𝐊𝐈𝐙𝐈Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin