"Tamam lan babası sensin vericem kızı vericem yeter ki kardeşime dokunma ki dokunamazsında ben varım burada ben"
Ha siktir!
İstemsizce gözlerim doldu elimle ağzımı kapattım.Ahmet şu an babamla konuşuyor ve Babam beni Kerem itine vermek istiyor. Ahmet'te kabul ediyor.
"Tamam lan tamam kapat birdaha beni asla arama" dedi ve telefonu kapattı.
"Ahmet? "Dediğimde arkasını dönüp bana baktı şaşkın bir şekilde.
Bense ağlıyordum.
Hani herşey iyi olacaktı hani?_______________________________
Bölüm şarkısı:Blok3-Vur;Blok3-Affetmem
Bölüm emojisi:✨
______________________________Feride'nin anlatımıyla...
İhanet nedir?Sevdiğin birinin güvenini boşa çıkarmasıydı. En kötü gününde yanımda olan bir adam şimdi bana bunu nasıl yapabilirdi? Silahı bana doğrultup kalbimden vursaydı daha az acıtırdı büyük ihtimalle. Ben zaten Ahmet için hep sıradan bir kız olmuştum. Ama babam içinde öyle miydim? O neden bana ihanet etti ki? Beni neden o puşta vermek istiyordu ki? Gerçi o beni hiç sevmedi ki. Ben onun hiç prenses kızı olmadım ki. O bana hiç bağlanmadı ki. Ve en önemlisi, ben asla onun birinci planında olmadım.
Dolu gözlerimle ona bakıyordum. Yüzünde şaşkınlığa karışık sertlik vardı. Bir kaç adım daha atıp bana yaklaştı. Gözlerinde daha önce görmediğim bir şevkat vardı. Önüme geçip durdu. Ben hala şaşkınlıkla yüzüne bakıyordum. Durduktan 37 saniye sonra konuştu.
"Feride, bunları duymağını istemezdim-" dediğinde sözünü kestim.
"SEN BENİ NE SANMAĞA BAŞLADIN?BEN KİMSENİN MALI DEĞİLİM! Bİ DE BENİ O KEREM PUŞTUNA VERECEKMİŞSİN! SEN KİMSİN YA, KİMSİN? Bİ DE BABAM DENEN O ADAMLA İŞBİRLİĞİ Mİ YAPTIN? " diye bağırdım. Öyle bağırmıştım ki boğazımda bir acı hiss etmişti. Ben duyğularımla baş edemezken o nasıl böyle duruyordu?
"Sesinin tınısına dikkat et Feride! " dedi dişlerinin arasından. Hâlâ bana emir verme yetkisini kimden alıyordu acaba? Göz göze geldiğimizde siyah gözlerinde boğulduğumu hissediyordum. Onun gözüne bakınca hep böyle hissediyorsun Feride. Bu bir ilk değil.
Ama bu yanlış.
"DİKKAT ETMİYORUM NE YAPACAKSIN? KEREM'İN YAPTIKLARININ BİN KATINI Mİ YAPARSIN? ONUN YAPTIĞI GİBİ ŞİDDET Mİ UYGULARSIN?YOKSA TECAVÜZ MÜ EDERSİN? YOKSA BENİ BABAMA Mİ VERİRSİN?SÖYLE YA ÇEKİNME SÖYLE AHMET CAN DÜNDAR, SÖYLE " diye evin içinde avazım çıkana kadar bağırıyordum. Yine duyğuduz bir ifadeyle yüzüme bakıyordu. 17 saniye sonra konuştu.
"Beni o siktiğimin adamıylaaa aynı hizaya koyma Kupa kızı. Ben sana asla istemediğin sürece dokunmam " dedi gözlerime derin derin bakarak.
Durdum.
Soluklandım.
"Bana bir daha kupa kızı deme! " dedim kendimden emin bir tavırla. O bir adım daha atıp aramızdaki mesafeyi azalttı. Eliyle kolumu tutup baş parmağı ile okşadı. Kolumu hemen çektim.bir iki adım arkaya gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐊𝐔𝐏𝐀 𝐊𝐈𝐙𝐈
Teen FictionSusmak bazen bağırmaktan daha çok acıtır boğazımızı. Ölüm ve yaşam arasında kalmış gibiydim. Ölmek istiyordum. Etraf kararıyordu, sesler azalıyordu. En son bedenimde hissettiğim ağrıdan başka bir şey değildi. Bilincim yerine geldiğinde ilk duyduğum...