Hoş geldiniz sevgili dostlar!
Bu kitabı elimden geldiğince iyi yapmaya çalışacağım. Söz veriyorum.
Sizden bir şey rica edeceğim; aklınıza gelen cringe watty kızlarının hareketlerinden örnek verebilir misiniz? Arada sırada kitapta bunları kullanabilirim. ^^
Başlama tarihiniz?-->
Keyifli okumalar...
Önümde çözmeye çalıştığım matematik sorusuna son kez ters bir bakış attım ve sesli bir şekilde kitabın kapağını kapattım. Bir saatte sadece otuz altı soru çözebilmiştim ve söylediklerine göre bu sayı rakiplerimin önüne geçebilmem için pek iyi değildi.
Yanaklarımı şişirerek sırada doğruldum ve kafamı geriye doğru yasladım. Derin bir nefes alıp, ayağa kalktım ve en arkaya toplanmış olan arkadaş grubumun yanına ilerledim.
"Sonunda kaldırdın kafanı şu test kitabından." diyen Ayşegül'e baygın bir bakış attım ve yanına oturup, diğer kızlara döndüm.
"Ne yapıyorsunuz?"
"Yayınlanan son bölüm hakkında konuşuyoruz." dedi Elif, bir yandan da elindeki telefona bakıyordu.
"Hangi dizi?"
"Dizi değil, şapşal!" Derin kafama hafifçe vurdu ve elindeki telefonu bana çevirdi. "Bu bir kitap. Son zamanlarda çok popüler olan o meşhur sitede yayınlanıyor."
"Iy, şu bahsettiğiniz yakışıklı, romantik başrol oğlanların olduğu mu?" Yüzümü buruştururken iğrenircesine geriye yaslanmıştım.
"Sensin ıy!" Ayşegül hemen telefonunun ekranını bana çevirdi. "Şuna bak. Kız yere düşünce nasıl da panikliyor yakışıklım."
"Yakışıklı olduğu ne malum?" İddialıca kollarımı göğsümde birleştirdim.
"Uraz Kaplan, mavi gözlü, esmer, uzun ve yapılı. Çirkin olma ihtimali mi var?" diye yorumlayan Derin'e döndüm.
"Her neyse," derin bir nefes aldım. "Ben test kitaplarında yaşı dedesinden büyük olan Mehmet'le mutluyum."
Elif ağzında çiğnediği sakızı kocaman bir balon yapıp, patlattı. "Sen bir salaksın. Bir gün okuduğunda bu söylediklerine çok pişman olacaksın."
"O güne kadar," Ayağa kalktım. "Ben Mehmet'le aşk yaşamaya devam edeceğim."
Ayşegül bana el salladı. "Sana mutlu evlilikler."
"Teşekkür ederim," Sırt çantamı alıp, omuzuma taktım. "Ben bugün erken gidiyorum. Dayımlar gelecek, anneme yardım edeceğim."
"Tamam canım," dedi Derin. "Yarın geç kalma."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırılan Duvarlar
Teen FictionOkuldaki arkadaşlarının sürekli bahsettiği o popüler kitap platformundan bir kitap seçip okuyan Nehir, okuduğu kitabın içine ışınlandığında çıkış yolu bulmak için elinden geleni yapar. Ancak kitabın başrol erkeği geldiğinde, işler biraz kızışır. Pek...