1

84 10 43
                                    

"Yangın merdivenlerinin oradaki haritaya bakın! Biri seks haritası yapmış!" Lise bahçesinde yankılanan bağırışlar sonrasında öğrenciler arka tarafa doğru akın etmeye başladılar. 

"Hassiktir bu da ne böyle?" Kocaman çizilmiş haritada okuldaki bütün öğrencilerin ismi ve birbirleriyle ne yaptıkları yazıyordu. "Tanıyabileceğiniz bütün erkeklerle yattı mı? Bu da ne böyle?" Felix bağırarak isyan etti. "Hey! Ben Minho'yla hiçbir şey yaşamadım." dedi Jisung, etraftan yargılayıcı bakışlar yiyince sustu. 

Birkaç kişi daha haritada yazan şeyleri yapmadıklarını söyleyerek bağırdı. "Kim böyle işsiz bir şey yapmış olabilir ki?" dedi öğrencilerden biri. "Bu kadar şey biliyorsa Christopher'dan başkası değildir." dedi bir başkası ve Chris onlara doğru döndü. "Ben yapsam kendimi en ortaya koyar mıydım?!" Herkes ona bakıp kafasını sallayınca o da kabullendi. "Haklısınız, koyardım."

Okul müdürleri Namjoon kalabalığı fark etti ve o tarafa yürümeye başladığında gördüğü şeyle şoka girdi, okullarının zaten güzel bir itibarı yoktu, bu hafta müfettiş gelecekti ve bu harita her şeyi daha da kötü hale getirecekti. "Tamam! Dağılın!" Müdürleri ellerini çırparak bağırdı ve kalabalığın dağılmadığını görünce bu sefer tehditle konuştu. "Şu anda burada bulunan herkese disiplin cezası yazacağım!" Öğrenciler hızlıca dağıldıktan sonra derin bir iç çekti, bu haritayla ne yapacaktı? Haritanın fotoğrafını çekip görevli öğretmenlere attıktan sonra ofisine geri adımladı. Yeni senenin böyle başlayacağını o da tahmin edememişti.

Haritada adı yazan belli spesifik insanlar vardı, çoğu da okulun bilinen insanlarındandı. Duvarda yazan şeylerin birkaç tanesi abartılmış bir şekilde yazılmış veya sırf dedikodu malzemesi çıksın diye uydurulmuş şeylerden oluşuyordu, fakat yarısından fazlası gerçekti. O kadar özel ve detaylı şeylere değinilmişti ki bunu yazan kişi bir psikopat olmalıydı.

"Adını okuduğum öğrenciler, hemen müdürün ofisine gelsin." Müdür yardımcıları Yoongi hoparlöre ses veren mikrofondan bıkkınlıkla konuştu. 

"Hwang Hyunjin."

"Christopher Bang Chan."

"Lee Minho."

"Seo Changbin."

"Han Jisung."

"Lee Felix."

"Kim Seungmin."

"Yang Jeongin."

"Yoon Keeho."

"Shen Quanrui Ricky."

"Nishimura Riki."

Ve liste devam etti...


helooo tanitim bolumune hoss geldiniz!! tekrardan soyluyorum bu fic kaooosss dolu, o yuzden sevmeyen lutfen okumasin <333

map bitch, hjfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin