Felix elinde tuttuğu çiçekleri son bir defa düzenleyip okuldan içeri adımını attı, gözleri arkadaşlarını (?) görünce onlara doğru adımladı ve tam Jeongin'in önünde durdu. "Jeongin-i." dedi yavaşça ve Jeongin'in ona dönmesini sağladı. "Dün için özür dilerim, çok sinirliydim ve senden çıkardım." Felix'in gözleri dolunca Jeongin ona sımsıkı sarıldı. "Ve sen benim hayatımda tanıdığım en zeki insansın." Jeongin bunu duyunca güldü ve karşısındaki sarışının göz yaşlarını sildi. "Sorun değil, ben kafama takmamıştım bile." Felix elindeki çiçekleri uzatınca Jeongin içinden bir tane çıkarıp Hyunjin'e ve bir tane daha çıkarıp Felix'e verdi.
"Dediğim gibi, ne kadar duygusal bir insan olduğunu ve duygularını çok yoğun yaşadığını biliyorum. O yüzden sıkıntı yok, merak etme." Jeongin sarışının dudaklarına bir öpücük kondurunca Hyunjin homurdandı. "İlgi almak için benimde mi birinizle kavga etmem gerekiyor?" Üçlü güldü ve kol kola girerek okulun içine adımladılar.
✩₊˚.⋆☾⋆⁺₊✧
Jisung ise dün fark ettiği detaylardan sonra olaylara çok da takılmaması gerektiğini fark etmişti, bu yüzden geçmişi düzeltmeye karar verdi ve eski dostu Minho'nun yanına gitti. "Günaydın." Minho kafasını kaldırıp Jisung'u görünce yerinde rahatsızca kıpırdandı. "Sanada, bir sorun mu var?"
"Sadece halini sormak istedim, nasıl gidiyor?" dedi Jisung uzaklara bakarak, olabildiğince göz teması kurmamaya çalışıyordu. "İyi." dedi Minho karşısındakine bakmaya tenezzül bile etmeyerek. "Bak Minho, biliyorum seni çok kırdım ama-"
"Ama mı? Birde kendini savunmayacaksın değil mi Jisung?" Minho ilk defa karşısındakinin gözlerine bakmıştı ve Jisung olduğu yerde kaldı. Minho ona uzun bir süre baktıktan sonra oturduğu yerden kalkıp gitti ve Jisung sadece arkasından bakakaldı.
✩₊˚.⋆☾⋆⁺₊✧
"Kanka malları aldın değil mi?" Changbin, arkadaşının sesini duyunca arkasını döndü ve elindeki torbayı gösterdi. "Dehşet bir şey aldım kanka, bayılıcaksın." Torbanın içindeki hariboları çıkarıp bir tanesini Chris'e verdi ve diğerini de kendine aldı. "Şerefe." İkili aynı anda şekerleri ağızlarına attıklarında birbirlerine baktılar. "Etki etmesi için biraz zaman ver." Chris kafasını salladı. "Zaten bir sonraki ders SLUTS umarım orada etki eder." İkili gülüştükten sonra sınıflarına yürümeye başladılar.
Sınıfa girdiklerinde pekde alışılmadık bir manzarayla karşılaşmadılar. Jisung her zamanki gibi günün sekizinci uykusunda uyuyor; Felix, Hyunjin ve Jeongin arkada gülüşüyor, Minho birileriyle konuşuyor ve Seungmin'de büyük ihtimalle cinayet listesini hazırlıyordu.
"Günaydın herkese! Dün verdiğim projelerinizi bitmemiş var sayıyorum." dedi Jin hoca sınıfa bakarak, kimseden tepki almayınca konuşmaya devam etti. "Bugün de devam edin o zaman." dedi bıkkınca ve herkes gruplarına geri döndü.
Sekizli projelerini yaptıkları yere tekrardan gittiler, yürürken Chris ve Changbin biraz sallanmaya başlamıştı bile. Yerlerine oturduktan sonra bazıları sigarasını yakarken diğerleri kağıtları çıkardı. "Sizin neyiniz var?" Felix anlamaya çalışan bakışlarla Chris ve Changbin'e bakıyordu. "Haribo...yedik." Changbin zar zor konuştu. "Haribo mu yediniz?" dedi Hyunjin kaşını kaldırarak, ortalıkta biraz sessizlik olunca Jeongin bir anda bağırdı. "Haribo mu yediniz?!" İkili yavaşça kafasını salladı. "Kafanızı sikeyim sizin." dedi Seungmin.
"Seungmin sen, götten mi veriyorsun?" dedi Changbin yavaşça. "Kelimelerini kafanın güzelliğine veriyorum Changbin, yoksa şu anda seni doğramıştım." Changbin cevabını almış gibi başını salladı. "Jisung sen...sen götten mi veriyorsun peki?" Changbin odağını değiştirip Jisung'a dönmüştü. "Bilmiyorsun sanki, aptal." Changbin güldü. "Doğru lan, sen ben-" Jisung atlayarak Changbin'in ağzını kapadı.
"Ay merak bile etmiyoruz biliyor musun?" dedi Seungmin gözlerini devirerek. "Peki Felix sen-" Changbin hala ağzının üstünde Jisung'un eli varken konuşmaya devam etmeye çalışıyordu. "Seoul içi pasif aranıyor." dedi Chan gülerek.
"Biz bu dersten kalabiliyor muyuz ya?" Minho yaşananlar umrunda değilmiş gibi konuştu ve herkes bir anda odağını ona verdi. "Umarım kalamıyoruzdur, bu dersten de kalırsam beni ortaokuldan başlatıcaklar." dedi Jeongin. "Zorunlu ders olduğuna göre not sistemi de vardır." dedi Seungmin. Bir süre sessiz kaldıktan sonra Jeongin tekrardan konuştu.
"Bu akşam ne yapıyorsunuz ya?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
map bitch, hjf
Fanfiction"Bu haritada adı geçen herkes, müdürün ofisine!" (kaos severler için yazıldı)