4

67 10 52
                                    

Ertesi gün Jisung, gözünde gözlükleri ve baş ağrısıyla okuluna girdi. Dün yaşananlar kafasını çok karıştırmıştı, acaba Felix için bir şey ifade ediyor muydu yoksa umrunda bile olmamış mıydı? Jisung seksüel olarak çok aktif bir insan değildi, tabii ki adını haritaya yazdıracak kadar seks geçmişi olmuştu ama biriyle öpüşüp düşünmeyecek kadar da umursamaz değildi.

"Günaydın!" Felix pıtı pıtı düşüncelerine dalan Han'ın yanına geldi. "Sana da günaydın." dedi Jisung gülerek. "Dün çok eğlenceliydi, kusura bakma çok geçe kalamadık." Jisung, kolunu Felix'in omzuna attı. "Sorun değil ya, siz gittikten sonra max olan şey Changbin'in her yere kusup bizi rezil etmesiydi." Felix kıkırdadı ve Jisung onu izlediğini fark etti, iki gün önce nefret ettiği çocuğu...Beğeniyor muydu?

"Benim sınıfım burası, sana iyi dersler." Sarışın kolunun artından çıkıp sınıfına yürüyünce Jisung'un yapabildiği tek şey arkasından bakakalmak olmuştu.


✩₊˚.⋆☾⋆⁺₊✧

"SLUTS'da ikinci günümüz!" Jin hoca her zamanki neşesiyle bağırınca sınıf tekrardan homurdandı. "O kadar mı burada olmak istemiyorsunuz ya?" Herkes kafasını sallayınca Jin hoca iç çekti. "Neyse isteyip istememeniz çok da beni bağlamaz o yüzden bugünkü aktivitemizi anlatacağım, hepinizi gruplara ayırıp senaryolar vereceğim. Senaryoda yazan durumda siz olsaydınız neler yapardınız? Sorusunu düşünmek istiyorum ve her bir gruptan sonuç çıkmasını da bekliyorum." Jin Hoca gözlüklerini düzeltip elindeki kağıtları inceleyerek grupları söylemeye başladı. "Yang Jeongin, Hwang Hyunjin, Lee Felix-" 

"Bizim grupta olan yarrağı yedi!" 

"Kes sesini Jeongin!"

"Her neyse, Christopher Bang Chan, Han Jisung, Seo Changbin, Lee Minho ve Kim Seungmin. Siz bir grupsunuz arkadaşlar kağıtları masamdan alıp kendinize bir çalışma alanı seçebilirsiniz." Sekizli ayaklandı ve Chris masadan kağıtları aldıktan sonra dışarı çıktılar, Jeongin önden yürümeye başlayınca hepsi onu takip etti ve kızıl onları dışarı çıkardı. "Jeongin...Neden buradayız tam olarak?" dedi Minho. "Bilmem, ben sigara içmek için gelmiştim. Hepiniz beni takip ettiniz." 

"Ay amınakoyayım Jeongin." Hyunjin arkadaşının ensesine vurduktan sonra boş piknik masasını gösterdi. "Şuraya geçebiliriz." Hepsi oturduktan sonra Changbin kağıdı eline aldı ve sesli okumaya başladı. "Jason, kız arkadaşıyla sorun yaşıyo-" 

"Net yatakta kötüdür!"

"Kes sesini Jeongin."

Changbin boğazını temizledikten sonra okumaya geri döndü. "Jason, kız arkadaşıyla sorun yaşıyor, çünkü sevgilisi bir internet fenomeni ve insanların elinde çıplak fotoğrafları var. Sanırım çözmemiz gereken ilk sorun bu."

"Bir ilişki terapisti olmadığımız kalmıştı." dedi Seungmin gözlerini devirirken. "Bu olayla seks dersinin ne alakası var tam olarak?" Jeongin elindeki sigarayla masanın üstüne oturdu. "Çağımızın nude problemini de işlememiz gerekiyor sanırım." 

"Benim çok da umrumda olmaz." dedi Hyunjin kafasını sallayarak. "Onu gördük." Jisung nefesinin altından konuştu, geçen sene Hyunjin arkadaşlarına attığını sanıp duştaki fotoğrafını sınıf grubuna atmasıyla kısa sürede yayılmıştı fakat bu durum onu hiç de rahatsız etmiyordu. "Yanlış mıyım? Günümüzde nude atmayan mı var ya?" Seungmin kafasını iki yana salladı. "İnsanların seni çıplak bir şekilde görmesi sana ne kazandırıyor tam olarak?"

"Ne kadar seksi olduğumu görüyorlar." dedi Felix ve Jeongin'le Hyunjin aynı anda "Eveet Felix!" dediler. "Her neyse, bizim Jin Hoca'ya istediğini vermemiz gerekiyor o da nudeların uygunsuz olduğu." Jeongin, Seungmin'in sözlerine karşılık sadece bakakaldı ve başını salladı. "Bu çocuk çok zeki, ülkeyi o kurtaracak demedi demeyin." 

Jisung ise apayrı bir dünyadaydı, konuşmayı başından beri dinlememiş ve sadece Felix'e odaklanmıştı. O kadar uzun süre bakmıştı ki ona, Minho'nun en başından beri ona baktığını fark etmemişti bile. Felix ise sadece arkadaşlarına bakıyor ve onları dinliyordu, sanki diğerleri orada yokmuş gibiydi onun için. Dünya o ve iki arkadaşından oluşuyor gibiydi.

Bir süre daha konuştuktan sonra Jeongin elinde çevirdiği kalemi masanın altına düşürdüğü için oraya eğilmek zorunda kalmıştı, başını masaya çarpınca kafasını kaldırdı ve masanın altına bakınca donakaldı. 

Masanın altında kendi adı ve diğer iki arkadaşının adı yazılmıştı ve üçgen şeklinde arasına çizgiler çekilmişti ve kocaman harflerle sadece bir şey yazıyordu. 

'ÜÇLÜ YAPTILAR.' 



sınır 50 yorum <3

map bitch, hjfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin