"Sanırım herkes neden burada olduğunu biliyor." dedi müdürleri sınıfta adımlarken. "Hiçbirimiz burada olmak istemiyoruz ama büyüğünüz olarak bunu yapmak zorundayım. Haritada yazan şeyler mide bulandırıcı olmanın yanında korkunç, sizin sağlığınız için korkunç." En sonunda tahtanın önünde durdu ve teker teker sınıfta oturan öğrencilere baktı.
"Hepinizin boş zamanına cinsel eğitim dersi koyuyorum." Sınıftan bağırışlar ve isyanlar yükseldi. "Bizi zorunlu olarak burada tutamazsınız!" dedi Changbin. "Sanki yapacak daha iyi bir şeyin var." diyerek gözlerini devirdi Seungmin. "Evet, aslında tutabilirim Changbin. Bunu sicilinize işlemediğime şükür edin." Bunu duyan Jisung kafasını koyduğu sıradan kaldırdı. "Bizim sicilimiz mi var?" Müdüleri bir süre Jisung'a baktı ve sonrasında devam etti. "Ağırlıklı olarak seks literatürünü ve utanma duygusunu aşılamak istiyoruz. Artıdan biraz sakinleşmenizi de umuyoruz."
"Seks Literatürü Utanmak Sakinleşmek." Felix düşünür gibi yaptı. "SLUTS yani." diyerek güldü. Onun cevabına karşı herkes gülmeye başladı. "Aranızda buna ne derseniz diyin ama amacımız bunlar olacak ve evet Changbin, sizi hala burada tutabilme yetkim var." Changbin kaldırdığı eli indirdi.
"Derslerinize ingilizce öğretmeniniz Seok Jin Hoca girecek, bugün okuldan sonra başlıyorsunuz."
✩₊˚.⋆☾⋆⁺₊✧
Son ders zili çalınca SLUTS dersine katılmayanlar dağıldı ve ekipte söylenen sınıfa girdi. "Sence kim yaptı?" Changbin, yanına gelen arkadaşına döndü. "Kim yapacak, kaşar Felix yapmıştır." Changbin, karşıda Hyunjin'le fingirdeşen Felix'i gösterince Jisung kafasını iki yana salladı. "Sanmıyorum, kendisi dışında kimseyi siklemiyor. Bence yapsa yapsa it oğlu Jeongin yapmıştır." Changbin gözüyle Jeongin'i aradı, sınıfa daha yeni giriyordu ve girer girmez Hyunjin'in yanına çöktü. Hyunjin ise onu görür görmez tokalaşarak gülümsedi. Birbirlerini tanıyalı hep yakın olmuşlardı, tehlikeli bir ikiliydi.
"Evet, evet!" Jin hoca sınıfa girince hepsi ona döndü. "Sizin değiminizle SLUTS dersine hoş geldiniz." Sınıftan tekrardan homurtular yükselince hocaları gülümsedi. "Rahatlayın biraz, bende sizdenim. Seks pozitifim yani!"
"Öğretmenler sevişiyor muydu ya?" dedi Jeongin arkadan gülerek. "Kapa çeneni Jeongin!" Minho ve Seungmin aynı anda konuştu. "Teşekkürler, arkadaşlar...Her neyse! Dediğim gibi bunu bir ders olarak değil de klüp olarak görün lütfen, burası güvenli bir ortam. İstediğiniz her şeyi konuşabiliriz."
"Sanırım boğulma fantezim var." Jisung elini kaldırarak konuştu ve herkes ona döndü. "Ne var? Güvenli bir ortam dememiş miydiniz?" dedi. "Fantezi konusunu en iyi bilen kişi burada!" Jeongin tekrar sırıtarak Hyunjin'i gösterdiğinde arkadaşı koluna vurdu. "Kes sesini Jeongin." dedi Felix yanından. "Bir daha konuşursam götümü siksinler." Jeongin kollarını bağdaştırdı. "Yabancı değilsin ya, koymaz sana!" Chris arkadan bağırınca Jeongin ayaklandı ve Chris'in üzerine atlayacakken Hyunjin ve Felix önce davranarak arkadaşlarını tuttular ve yerine geri oturttular. "Boşver kendi kendine kudursun." dedi Felix, Jeongin'in kolunu okşayarak.
"Tamam, hadi toplanın bakalım. İlk etkinliğimize başlıyoruz, bunun için sıraları çekmemiz gerek." Jin hoca ellerini çırptı ve herkes ayaklanarak sıraları sınıfın bir köşesine topladılar. "Şimdi etrafta gezinip üç kişiyle tokalaşmanızı istiyorum." Öğrenciler gezinerek arkadaşlarıyla tokalaşmaya başladı.
Jeongin, elini Chris'e uzattı ve karşısındaki tam elini tutacakken elini çekip alt tarafını yakalıyormuş gibi yapınca Chris irkildi ve Jeongin'in ensesine yapıştırdı. Jeongin ensesini tutarak gülmeye devam etti ve hemen oradan kaçarak etkinliğe devam etti. Jisung, elini Felix'e uzatınca sarışın karşısındakine bir süre baktı ve "Rüyanda görürsün." diyerek uzaklaştı.
"Kimin elini sıktığınız önemli değil, sadece etkinlik için." Jin hocanın cümlesinden sonra herkes üç kişiyle tokalaşmış ve yan yana dizilmişlerdi. "Süper, Chris elini kaldırabilir misin?" Chris yavaşça elini kaldırdı. "Chris'te mantar var-" "Haha! Hiç şaşırmadım!" Changbin bağırınca Jin hoca ellerini salladı. "Hayır, varsayalım ki mantar var. Chris'le tokalaşanlar elini kaldırsın, şimdi de elini kaldıranlarla tokalaşanlar ve son olarak onlarla tokalaşanlar." Sınıftaki herkesin eli havada kalınca Jin hoca gülümsedi.
"Tebrikler! Artık hepinizde mantar var." Herkes gözlerini devirdi. "Bu hayatımda katıldığım en iğrenç ders." dedi Seungmin. "Bu yüzden ne yapıyoruz?" Jin hoca optimistik bir şekilde dersine devam etti.
"Evet, kondom kullanıyoruz!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
map bitch, hjf
Fanfiction"Bu haritada adı geçen herkes, müdürün ofisine!" (kaos severler için yazıldı)