1

227 11 2
                                    

Berlinben sétálok egy telefonnal és nézelődök. A pénzem a szállásomon maradt és pont oda sétálok jelenleg most. Már 2 napja itt vagyok egyedül. Mármint nem teljesen egyedül. Tegnap a szomszéd szobában dübörgött a techno zene és át mentem, majd be kopogtam és a Spacc nyitott ajtót majd be hívott és én is be száltam a party-ba. Berlinről kell írnom az egyik cikkemben amit már meg is írtam de még 3 napig maradok mivel javítgatnom is kéne a cikken. Twitch stream régen volt de egy darabig nem is lesz, nem, nem vagyok lusta. Csak a cikk és... és... fogalmam sincs. Ice-al még eggyütt vagyunk, de sokszor vitázunk kis dolgokon. Egerben lakik újra mivel ott az egyetem, így nem sokszor találkozunk. A báttyámat azt sem tudom mikor láttam.. talán akkor mikor a streamben meg említettem a Liza ügyet..
El vagyunk a kis világunkban.

Az ideiglenes lakásom ajtaján sétáltam be majd csuktam be. Fel kaptam a táskámat majd egypár cuccot össze szedtem.

-- Sziaa - jött be Gréta az ajtón mosolyogva jó kedvűen.

-- Csaoo - jött be Spacc az ajtómon béke jelet mutatva.

-- Sziasztok - mosolyogtam rájuk.

-- Ma jössz velünk forgatásra? - kérdezte Gréta miközben az asztalon lévő barack léből öntött egy pohárba.

-- Igen, megyek veletek. - mosolyogtam rájuk.

-- Szuper - ült le Spacc a kanapéra.

-- Mehetünk? - kérdezte Gréta egy korty baracklé után. Majdnem ki mondtam hogy igen de megcsörrent a telefonom. Ice..

-- Bocsi - mondtam majd a szobámba mentem, majd fel vettem.

-- Szia baby - köszönt jó kedvűen Ice.

-- Szia szerelmem - köszöntem neki.

-- Hogy vagy, mizu? - kérdezte majd wn mosolyogva le űltem az ágyra.

-- Jól vagyok köszönöm hogy megkérdezted. - mosolyogtam majd vettem egy nagy levegőt. -- Nemsokára megyek forgatásra... - Szakított félbe.

-- forgatásra? - kérdezte kíváncsian.

-- Igen, a Spaccék forgatnak, meg hívtak.

-- Ugye nem állsz be kurvának rázni a segged? - kérdezte ingerülten.

-- Nem nyugi. A cikkhez fogom hozzá írni és mindig is akartam egy videó klipp forgatást látni élőben.

-- Akkor jó.. - sóhajtott. -- Szeretlek.. szia.. - meg se várta hogy el köszönjek egyből kinyomott. Ki mentem a szobából a nappaliba ahol Gréta és Spacc is engem nézett.. gondoltam halottak mindent.

-- Hallottunk mindent. - mondta Spacc.

-- Mindegy, mennyünk. - sóhajtottam majd Grétára néztem aki csak sajnálattal nézett rám.

-- Biztos? - szólalt meg Gréta aki fel állt majd a táskájáért nyúlt.

-- Igen. - mondtam majd meg fogtam a táskámat majd mind a hárman ki mentünk a lakásból...

***

-- Benne akarsz szerepelni a klippben? - hátúlról súgta a fülembe a Spacc.

-- Nem. - fordúltam meg.

-- Hogyhogy? Nők 96%-a ennek lenne, te meg nem?

-- Meg igértem a barátomnak. - mosolyogtam halványan.

-- Van barátod? Akkor vele beszéltél mielőtt eljöttünk?

-- Igen és igen...

-- megbántott? - nézett el hírtelen majd vissza rám.

-- Nem, csak mostanában többet vitázunk mint szoktunk.. - csendesedtem el hírtelen.

-- Ha bármi baj van akkor tudod hogy engem kereshetsz bármikor. Legyen este vagy reggel, vagy dél 0/24. - mosolygott rám majd az egyik fiú szólt neki hogy mennie kellene. Kurva törődő egy srác.

Az órák lassan teltek, és olyan volt mintha szellem lennék. Spacc rám nézett egy párszor gondolom hogy hogyan bírom ezt az egészet, de a többiek oda se jöttek.. egyedül Gréta.

Black roseWhere stories live. Discover now