7

113 7 3
                                    

Reggel arra keltem hogy valaki vállán alszom. Lassan fel űltem és csak akkor realizáltam hogy Balázson aludtam..
Abban bíztam hogy Ice lesz mellettem... de nem ő volt az.. sajnos..

Lassan fel keltem az ágyról majd megtöröltem a szemem és a szobámba mentem. A szekrényemben turkáltam valami értelmes ruháért. Majd össze állítottam egy értelmes outfittet.

Outfittem:

Egyszerű és kényelmes

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Egyszerű és kényelmes.
Mikor kimentem a szobámból Balázs már fel volt.

-- Jó reggelt - mosolygott rám halványan.

-- Jó reggelt. - mosolyogtam rá.

-- Ettél már? - kérdezte.. Nagyon kedves és tényleg odafigyelő srác.

-- Még nem. Nemrég keltem én is, annyi volt hogy felöltöztem.

-- Tudom hogy felkeltél, éreztem. A vállacskámon aludtál. - mosolygott, mire én is mosolyogtam. -- Edd meg a tegnapról megmaradott pörköltöt.. én össze dobok magamnak valamit.

-- Haggyad, majd megcsinálom én neked. - legyintettem eggyet. -- Szendvics? - kérdeztem tőle ő pedig bólintott.  Én csak ki mentem a konyhába és el készítettem a szendvicsét. Majd a hűtőből ki vettem a maradék pörköltöt és be raktam a mikróba. -- Kész a szendvics! - kiabáltam Balázsnak. Ő csak be jött és le űlt az asztalhoz és el kezdett enni..
Mikor lejárt a mikró akkor ki vettem belőle a pörköltöt, majd én is le űltem az asztalhoz, majd el kezdtem enni.. de nem kívántam. Egy kicsi adagot magamba tuszkoltam de már többet enni nem bírtam. -- Elég.. - tettem le a kanalam.

-- Rendben.. - mosolygott rám. A pörköltöt vissza tettem a hűtőbe, a tányért pedig elmostam ami Balázs előtt volt. A nappaliba káosz volt. Mikor ki mentem el kezdtem ott talarítani amiben Balázs segített. Igazán segítőkész srác, de jobb lenne ha A szomszéd srác lenne itt most. A telefonom csörgött mikor le űltem a kanapéra. Fel vettem majd Gina szólt bele.

-- Sziooo. Arra gondoltam, hogy feldobjuk a kedved! Holnapra egy bőröndbe pakolj össze mindent, mert megyünk Tenerifére!

-- Hogy mi? - lepődtem meg, mivel hírtelen ért ez az egész utazás téma. -- Nyaralni? Ketten?

-- Dehogy! Vagyis igen, nyaralni, de valakit hozz magaddal mivel 4 jegyet vettem veletlenűl. Én, te, a barátom na meg valakit hozz. Holnap reggel 5kor megy a repülő, fél 5kor talizni kéne Pesten, a repülőtéren.

-- Oké, amm várj egy kicsit. - némítottam le magam, majd Balázshoz fordúltam. -- Van kedved holnap el utazni. Tenerifére nyaralni? Gina, te, a barátja na meg én mennék. Benne vagy?

-- Igen, jól hangzik. Amúgy is Tenerifére akartam már menni. - mosolygott.

-- Holnap reggel 5kor megy a gép és fél 4kor talizunk Gináékkal a reptéren. Neked jó?

-- Tökéletesen is. - mosolygott.

Újra megnyomtam a némítás gombot de azért hogy halljon engem Gina.

-- Na megvan kit viszek! Balázst viszem.

-- Szuper, akkor holnap, ja és amúgy 1 hét lenne. - nevetett a telefonba, majd kinyomta.

-- 1 hét lenne. - néztem Balázsra aki jelezte hogy neki tökéletes. Lehet be adok a cégnél egy kérelmet hogy írhassak Teneriféről.. nem is olyan rossz ötlet.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 29 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Black roseWhere stories live. Discover now