(1)

45 2 9
                                    

Yanılıyorum kesinlikle yanlış görüyorum demeyi çok isterdim. Ama maalesef onu karşımda görüyorum.

dört saat önce

Havalandırmadan çıkarak koridora ulaşmayı başarmıştık. Ben önden ilerlerken Jisung'ta arkamdan geliyordu. "Felix sağ koridora girin patronun odası orada." Seungmin'in komutuyla dediği yere ilerlemeye başladık. Rahattık çünkü Changbin hyung güvenlikleri ortadan kaldırmıştı. O dövüş uzmanı olduğu kadar silah kullanmakta da iyiydi. "Odaya giriyoruz seung." Biraz sonra cevap gelmişti. "Evet şifreleri hallettim girebilirsiniz." Yavaşça kapıyı açarak içeri girmiştik ben kapıda beklerken Jisung kasaya doğru ilerlemişti. "Lix bütün dosyalar burda bu adamın işi kesinlikle bitti." Bu güzel bir haberdi peşimde olduğumuz adamı tanımasanız da olur ama insan düşmanını bilmeli. Han seojun çok fazla suçu var ama hepsini sayamam. En sık yaptıkları kadın ticareti vergi kaçakçılığı ve yasaklı maddeler bu üçü kesinlikle tutkusuydu. Ben Jisung'a odaklanmış onu beklerken omzuma biri dokunmuştu kafamı çevirmemle yüzüme gelen yumruk bir olmuştu. "Siz bittiniz burdan sağ çıkamayacaksınız!" Siktir şimdi diğerleri de gelicekti hızla ayağa kalkarak adama karşılık vermeye hazırlandım. Yüzüme bir yumruk indirmek için sağ elini kaldırdığında sol elimle hızlıca kolunu döndermiştim. İstediğim gibi olmamıştı ama yinede iyi bir şekilde etkisiz hale getirmiştim. Birden omzumda kesik hissetmemle tuttuğum adamı bırakmıştım elim direk sağ omzuma gitmişti. Arkama baktığımda Changbin hyungun adamlarla boğuştuğunu görmüştüm.  "Felix ne oldu?" Jisung koşarak yanıma geldi. "Bir şey yok ufak bir sıyrık, dosyaları aldıysan gidelim burdan." Changbin hyung ta başıyla onaylayınca çıkışa doğru ilerlemeye devam ettik. "Biraz acele edin polis ekipleri gelmek üzere." Seungmin'de kulaklıktan bize yardım ediyordu. Görevlerde kullandığımız siyah arabaya binip yerleşince Changbin hyung teşkilata doğru sürmeye başladı. On onbeş dakika sonra vardığımızda hızlıca içeriye girip Jisung Jeongin'i çağırmıştı. "Sonunda gelebildiniz polisler adamı yakaladı." Gözleri benim kolumu gördüğünde kocaman açılmıştı. "Hyung sen yaralanır mıydın?" Gülerek yanıma yaklaşmıştı. "Ekmek şakanın sırası değil koluna bakmalısın, sen dur eşyaları ben getiririm." Jeongin başını sallayarak onaylamıştı. Ama bir eksik vardı Seungmin ve Chan hyung harbi onlar neredeydi?

Kısa bir süre sonra Jisung elinde ilaç çantasıyla gelmişti. "Chan hyung ve Seungmin nerede?" Jeongin bana pansuman yapmaya başlarken sormuştum. "Bilmiyorum sürprizim var dedi ve gitti Seungmin ise odasında birazdan gelir." Ne sürpriziydi bu şimdi durduk yere çaktırmasamda canım yanıyordu ve bu sinirlenmeme sebep oluyordu. "Hoşgeldiniz çocuklar tebrik ederim hepinizi." Seungmin gelmişti sonunda. "Senide tebrik ederiz seung iyi işti." Yanımdaki boş yere oturup "derin mi?" Tipik Seungmin umrunda değilmiş gibi görünür ama içten içe nasıl merak ederdi. "İyi o zaman canın yanmıyodur." Kafamı sallayarak onaylamıştım. Pansuman yapma işi de bitmişti Jeongin'in. "Şu dedoşu bir arayın ya nerde kaldı?" Benim öyle dememi bekliyormuş gibi Seungmin hızla telefonunu açarak aramıştı bile. "Birşey mi oldu bebeğim?" Ben mi yanlış duyuyorum diye diğerlerine bakmıştım ama gerçekten Chan hyung seungmin'e bebeğim demişti. Bizim ağzımız açılırken Seungmin kalkarak yanımızdan ayrılmıştı. "Oha oğlum bunlar ne zaman böyle olmuş?" Changbin hyung bize dönerek sorduğunda hepimiz aynı anda "bilmiyoruz" demiştik. Neredeyse on dakika sonra Seungmin gelmişti.  "Chan hyung neredeymiş bebeğim." Jisung şakasına bebeğim demişti ama Seungmin ona dik dik bakarak cevap vermişti. "Birazdan geleceğini söyledi." Bence biraz daha dalga geçebilirdik. "On dakika boyunca bunu mu anlattı bebeğim?"
"Felix!" Bağırarak ayağa kalktığında yerimde sıçramıştım. Ne alıngan çocuk ama. "Tamam tamam özür gel otur hadi söz bir daha demiycez." Rahatlamış gibi görünüyordu çünkü benim sözünde duran biri olduğumu biliyordu. Biz kendi aramızda sohber etmeye devam ederken kapı açılmıştı.

Yanılıyorum kesinlikle yanlış görüyorum demeyi çok isterdim. Ama maalesef onu karşımda görüyordum.



Bir gözden geçirin bakalım nasıl devam mı tamam mı?
Şimdiden teşekkür ederim sizi seviyorum💗💞💗

Yine Mi Sen/Hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin