Seungmin bize, biz ona bakıyorduk tâki Seungmin hızlıca kaçana kadar. "Seungmin!" Arkasından bağırmıştım ama faydası yoktu. "Hyunjin kalk artık üstümden!" Deli gibi çırpınmaya devam ediyordum sadece. "Ya boşver zaten gördü biz devam edelim." Arsız bir şekilde sırıtarak söylendiğinde gözlerimi devirmiştim. "Rezil olduk sen hâlâ ne düşünüyorsun?" Diyerek hızlıca itmiştim üstümden. Üstümü düzelterek Seungmin'in yanına koşmaya başladım. Hepsi toplanmış telefona bakıyordu. Ben gelince büyün gözler üstüme düşmüştü resmen. Arkama baktığımda Hyunjin yeni geliyordu. "Rahatsız olmasaydınız keşke." Minho ilk konuşan olmuştu. Hızlı adımlarla yanlarına giderek ellerindeki telefonu almıştım sertçe. Meğer Seungmin ne kadar iyi bir fotoğrafçıymış. O kadar iyi çekmiş ki- ne diyorum ya ben? Herkese rezil oldum resmen. "Unutun bunu yanlışlıkla oldu, dengesiz üstüme düştü." Diyerek telefonu Seungmin'e verdim. Hyunjin'e baktığımda sadece sırıtıyordu. "Pek öyle durmuyor ama, sen bilirsin." Changbin hyung imâ edercesine konuştuğunda kaşlarımı çatarak bakmıştım. Bir şey demeden odama doğru ilerledim. Duş alıp yatmak en iyisiydi. "Hyung!" Jeongin'in sesini duyduğumda arkama dönerek baktım. "Ne oldu?" Anlamaz bakışlar atarak ben sordum. "Neu ne oldu?" Bir yandan da odaya ilerlemeye başlamıştık. "Vurabiliyor muymuşsun, yani karşı çıkabiliyor muymuşsun?" Nefesimle gülerek cevap verdim sorusuna. "Adam beni öptü ve ben hiç bir şey yapmadım Jeon, anladın değil mi?" Kapının önüne geldiğimizde cevabını beklemeden içeri girip kapıyı kapattım ve kilitledim. İşlerimi halledene kadar kimseyi görmek istemiyordum. Yaklaşık yarım saatte duşumu aldıktan sonra sıra üstümü değiştirmeye gelmişti. Bıkkınca kendimi yatağıma atmıştım. Gözlerimin önüne Hyunjin ile burun buruna gelmemiz gelmişti fakat kapının zorlanmasıyla geri gitmişti. "Felix!" Geldi yine, bundan rahat yok bana. "Üstümü giyiniyorum." Gülüşünü duymuştum. "Tamam aç kapıyı, belki yardımım dokunur?" Dediğine sırıtmıştım sonuçta o görmüyordu istediğim tepkiyi verebilirdim. "Birazdan açarım kapıyı." Yavaşça giysi dolabımın önüne geldiğimde tekrar işittim sesini. "Peki, bende sen açana kadar beklerim." Bazen deli pldupunu düşünüyordum.
Siyah kısa kollu ve siyah bir şort alarak giyinmiştim hızlıca. Saçlarımın da havlu yardımı ile nemini almıştım. Artık kapıyı açabilirdim. "Sonunda, bir an hiç açmayacaksın san-" Cümlesini yarıda kesme sebebi bendim, benim bacaklarım. "Öhm öhm!" Yalandan öksürerek gözlerini çekmesini istemiştim. Hah hem deli hem sapık oldu iyice. "Bende bir duş alayim bari." Yavaş adımlarla banyayo ilerlemeye başladığında göz devirerek çıkmıştım odadan Jisung'un yanına gitmek en iyisiydi. Oda kapısının önüne geldiğimde kahkaha sesleri duymuştum. Bu kahkaha kesinlikle Seungmin'indi. Hızlıca odaya dalmıştım. "Oh mis önce beni rezil edin sonra kahkalar atın." Sesleri kesilmişti kısa sürede. "Bir daha bakmak ister misin fotoğrafa?" Seungmin'in sorusuna gözlerimi devirerek cevap vermiştim. "Sildin değil mi fotoğrafı?" Diye sorduğunda evet anlamında kafasını sallamıştı. En azından bu iyi bir haberdi. "Gel otur yanıma ayakta kalma." Seungmin'in işaret ettiği yere oturunca konuşmaya devam ettik. "Ee nasıldı?" Jisung'un sorduğu soruyla Seungmin gülmeye başlamıştı. "Çok merak ediyorsan dene, Minho'yla." Son kelimemi bastırarak söylediğimde Seungmin daha fazla gülmeye devam etmiş, Jisung ise öksürmeye başlamıştı. "Ay gülmekten altıma işiycem şimdi!" Bende Seungmin ile beraber gülmeye başlamıştım. Fakat çok uzun sürmedi. Chan hyung odaya girmişti bir anda. "Seungmin gelir misin?" Diyerek tekrar çıkmıştı Seungmin ise boğazını temizleyerek çıkmıştı odadan. "Jis, kızmadın değil mi?" Hayır anlamında kafasını sallamıştı soruma karşı. "İyi o zaman gidiyorum ben." Yavaşça ayağa kalkarak kapıya yöneldiğimde Jisung konuşmuştu. "Felix, iyi geceler." Arkamı dönerek devam ettim. "İyi geceler." Sonrada öpücük attığımda Jisung şaka olsun diye yüzünü buruşturmuştu. Kıkırdayarak çıkmıştım odadan.
Bizim odanın önüne pardon bizim oda değil benim odam, içeriye girdiğimde Hyunjin üstsüz bir şekilde ayakta duruyordu. İçeri girerek iğrenici bir bakış atmıştım vücudunu süzerek. "Çok beğendin herhalde?" Gerçekten arsız bir insandı. "Hiç uğraşamam seninle." Yanından geçerek yatağıma ilerlediğimde tekrar konuştu. "İstersen iyi geceler öpücüğüde verebilirim." Dediğinde kendimi tutamayarak gülmüştüm. Arkamı döndüğümde fazla yakınımda duruyordu bu yüzden gülmemi durdurmuştum. "Gel gel çekinme ağzımın içine gir." Dediğimde gülmüştü hafifçe. Bir adım geri attığımda oda bir adım atmıştı bana doğru. Tek kaşımı kaldırarak baktığımda tepki vermemişti. Bir adım daha geri ve bir adım daha ileri olmuştu. "Ne yapıyorsun?" Omzunu silkerek cevap verdiğinde dik dik bakarak yatağıma oturmuştum. "Gerçekten erkenden yatacak mısın?" Diye sormuştu şaşırırcasına. "Ne yapmamı bekliyorsun acaba?" Dediğimde omzunu silkerek kendi yatağına doğru ilerlemişti. Şükür gitti başımdan sakız gibi yapıştıkça yapışıyor. Çarşafın altına girerek gözlerimi kapatarak uyumaya başladım. Sabah yüzümde hissettiğim dudaklarla uyanmıştım. Gözlerimi yavaş yavaş araladığımda Hyunjin'i üstümde görmemle tamamen açmıştım gözlerimi. "Ne yapıyorsun sen ya!?" Hızla üstümden iterek yatakta oturur pozisyona gelmiştim. O ise karşımda sırıtarak dikiliyordu. "Bir şey yaptığım yok sadece günaydın öpücüğünü vermek istedim." Sakin bir şekilde konuşuyordu ve bu beni daha fazla sinirlendiriyordu. "Ben sana vericem öpücüğü bekle sen." Kafamı ağır ağır sallayarak karşısına dikildiğimde omzundan iterek çekilmesini sağlamıştım. Banyoya girerek işlerimi halletmiştim. Yaklaşık beş dakika sonra çıktığımda odada Hyunjin'in olmadığını fark etmiştim. Benim bunu oyuna getirmem lazımdı akıllanması için fakat aklıma hiç bir şey gelmiyordu. Rüyalarıma bile girmeye başlamıştı. -ki bu hiç iyi değil- Açık söylemek gerekirse aşık olmaktan kokuyorum hele de Hyunjin'e zaten yakışıklı. Ne diyorum ya ben saçmalamaya başladım yine. Bir plan bul Felix, hemde hızlıca.
Çook özür dileyerek bu şarkıyı buraya koyuyorum gerçekten özür dilerim (dinlemeyi unutmayın)
Selamlarrrr ayy çook mutluyim
Wattyi, fic yazmayı ve sizleri çooook özledimm:') Umarım bölümü beğenirsiniz oy vermeyi ve düşüncelerinizi belirtmeyi unutmayın iyi okumalarrr💝💖💓💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yine Mi Sen/Hyunlix
Fanfictioneski düşmanların tekrar karşılaşması sonucu ne olucaktı? -Yine mi sen! -Evet yine ben beğenemedin mi? -Hiç beğenmedim. şans verdiğiniz için teşekkür ederim iyi okumalar.