Medya: Barlas Parlak ve kasları sklwpwpeknd
*bol bol yorum yapinnn
*iyi okumalarr
Korkuyordum. İlk defa korkuyordum. Önümde ki hamilelik testine bakarken korkuyordum.
Dün Barlas'la yaşadığımız şeylerden sonra test yapmaya karar vermiştim ve şuanda testin sonucunu bekliyordum.
Ellerim titriyordu. Vücudumu zor ayakta tutuyordum.
Aradan 20 dakika gibi bir süre geçmişti. Test sonucunu belli etmişti. Ama ben bakmamıştım. Bakmaya korkuyordum.
En sonunda cesaret ederek bakmaya karar vermiştim.
Elime aldım testi. Baktım. Sadece baktım. Gözlerim dolmaya başlamıştı. Geriye doğru sendelemeye başladım. Test elimden yere düştü.
Çift çizgi... Hamileydim...
Olmamalıydı bu. Bu olmamalıydı. Ben ilişkiye sadece zevk için girmiştim. Sonrasında bu olay kapanıp gidecekti.
Ama Barlas karnıma bir can bırakmıştı.
Deli gibi ağlıyordum. Ben anne olamazdım. Benim gibi insanları öldüren birisi bu dünyaya bir can getiremezdi. Ben koruyamazdım onu, bakamazdım ben. Anne olamazdım.
Ama Barlas öyle değildi. Barlas tam baba olacak bir adamdı. Onu kucağında kendi çocuğu ile hayal etmek bile güzeldi.
Başka bir kadından güzel bir çocuğu olabilirdi.
Ama o kadın ben olamazdım.
Ağlamam bir türlü geçmiyordu. Sakinleşemiyordum. Hemen telefonumu buldum ve Barlas'ı aradım.
Telefon dakikasında açılmıştı.
"Barlas." dedim zorlukla.
"Nova... Birtanem... Neden ağlıyosun? Bişey mi oldu? "
"Barlas... Yanıma gelebilir misin? Acilen. " dedim ağlamam çoğalıyordu.
5-10 dakika arasında Barlas eve gelmişti.
"Nova." dedi ve hızlı adımlara yanıma geldi. Ayaklarım da güç kalmadığı için duvarın önüne oturmuştum. Beni oturduğum yerden kaldırdı ve sıkıca sarıldı.
"Sevgilim." dedi yüzümü avuçları arasına alarak.
"Ne oldu sana söyler misin birtanem? " dedi bu sefer de.
Yere eğildim ve yere düşürdüğüm testi elime aldım. Gösterdim.
"Hamileyim... " dedim kafamı sola doğru bükerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TERS YÜZ
Fantasy"Nova ilerleme! " "Nova çok pis tökezleyeceksin! " "Nova onca insanın nefretini toplamışsın bile bu şekilde hayatına hangi yüzle devam edeceksin? " "Nova katilsin sen kendine gel! " 🔪 "Nova ben seni...