Nova'nın üzerinde ki elbise;
*Bol bol yorum yaparmısınııızz?
*İyi okumalarrrr.
Daha yeni uyanmıştım. Barlas'ta yanımda uyuyordu. Bir süre öylece tavana baktım. Kalkmaya çalışmadım.
"Barlas." dedim koluna dokunarak.
Hemen uyanmıştı.
"Efendim sevgilim. " dedi ve alnımı öptü.
"Kalk." dedim.
Yattığı yerden doğrulmuştu ve dakikasında telefonu çalmıştı.
Bir süre karşı tarafı dinledi. "Evet, evet. " dedi bana bakarak.
"Tabiki de. " dedi ve telefonu kapattı.
"Ne oldu? " dedim.
"Gventovn'dan bir üye bir restaurantta bizi yemeğe çağırıyor. Bende gelebiliriz dedim. Gideriz değil mi? "
"Gideriz." dedim bir elimi sol koluna bırakırken.
&&
Kahvaltı etmiştik.
Bugün gideceğimiz yemek saat 16.30'daydı. Ve saat şuan 12.00'dı.
İkimiz salonda oturuyorduk. Yine televizyon açıktı.
Ben sürekli beynimi zorlamayı sevdiğim için mantık gerektiren diziler arıyordum ama yoktu.
"Çizgi film izlesene. " dedi Barlas içeri elinde meyve tabağı ile girerken.
"Barlas bak dün kü yumruğu tekrar çakacağım böyle yapmaya devam edersen. " dedim sert bakışlarımla.
"Tamam, tamam sakin ol birşey demedim. " dedi meyve tabağını önüme bırakırken.
"Meyve istediğimi sana kim söyledi? "
"Kimse söylemedi ama ben yemen gerektiğine karar verdim. "
"Canım istemiyor. " dedim tabağı önümden iterken.
"Ama canım istemiyor diye bir şey yok ki bebeğimiz için yemelisin. " dedi elini karnıma bıraktığında.
"Peki madem çok ısrar ettin yiyeyim bari. " dedim ve tabaktaki üzümü ağzıma attım.
Sonrasında da tüm meyvelerden teker teker yedim.
"Barlas." dedim yüzüne bakarken.
"Efendim."
"Biz böyle hadi bir anda yaptık ettik tuttuk falan da senin hayatında biri var mıydı? " dedim tek kaşımı havaya kaldırarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TERS YÜZ
Fantasy"Nova ilerleme! " "Nova çok pis tökezleyeceksin! " "Nova onca insanın nefretini toplamışsın bile bu şekilde hayatına hangi yüzle devam edeceksin? " "Nova katilsin sen kendine gel! " 🔪 "Nova ben seni...